Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-20, 05:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Baserat på omröstningen högst upp på varje sida i tråden så verkar Flashback ha invaderats av Alex-kärringar. Har du sett den? Jag ska förklara:
Den som har längsta svarta strecket efter sitt namn är mest populär att vinna årets Robinson. Den som har ett jättelångt streck är Alex, det betyder att de flesta som röstat på Flashback önskar att han vinner.

Det är inte ni som skriver flest inlägg som är majoriteten, ni är bara sjukt ihärdiga och maniska.

Förstår du?

Ingen i tråden är så manisk som du själv, lilla Alex-kärring. Ryktet säger att han åker ut innan final!
2024-05-20, 05:57
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Grattis, vad trevligt att ni har tv4plus på boendet. Alla vet att det bara finns en vinnare i Robinson och att alla andra förlorar. Det blir dock extra roligt när ”bästa brochan” röstar på sin kompis i örådet och på det sättet bidrar till att få ut honom. Sen blir brochan nästa person att åka ut eftersom han har gängets mjukaste spagettiarmar. Det är så man gör för att ramla i gropen som man grävt åt andra. De två senaste spelarna behövde inte ens motspelare, de spelade ut sig själva
Älskar dina kommentarer och båda dessa två är uppenbarligen vinnare i kampen om Robinsons mjukaste spagettiarmar!
2024-05-20, 06:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Pål är för alltid med i Robinson Hall of Fame vem kommer ihåg Marcuseen om två år?!
Det är sant, Pål Hollender gjorde ett starkt intryck. Han har dessutom fortsatt skapa rubriker med sitt kontroversiella konstnärsskap.
2024-05-20, 06:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ingen i tråden är så manisk som du själv, lilla Alex-kärring. Ryktet säger att han åker ut innan final!
Jag har inte tid att förklara tydligare vad en omröstning är och vad strecken betyder som är högst upp på sidan, du får be mamma. Nu är det bara värdiga vinnare kvar, det viktiga är inte vem som vinner. Det viktiga var att de ovärdigaste åkte ut.
2024-05-20, 06:26
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Yes
2024-05-20, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vettjae
Alex är ute och cyklar båda gångerna han försöker trycka ner två deltagare. Är själv en gammal tolvstegare och det finns alltid någon "nyfrälst" tomte i grupperna som man ser rakt igenom.

- Du tänkte bränna henne!!

Håll käften för fan! Pål tycker uppenbarligen om henne och att hon har vuxit och det får han tycka precis hur mycket han vill.

Undra om frun och sönerna blev stolta nu?
2024-05-20, 06:35
Medlem
Ser redan fram emot nästa söndag!
Ska bli spännande och se vem som tar sig till final av de fyra som är kvar!
De jag vill ska till final är:

2024-05-20, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Undra om frun och sönerna blev stolta nu?
En repris på målsnöret.
2024-05-20, 07:26
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Pål är för alltid med i Robinson Hall of Fame
Pål "ShackÅmatt" sa i ett avsnitt förra veckan att han är helt pank! Stackaren kanske kan sätta sig utanför sin matbutik och leende skramla med en tiggarburk.

Pål är imho även med i Robinson Hall of Shame, men han har iaf bjudit på många tillfällen till både djupa suckar och rena gapskratt!
2024-05-20, 07:35
Medlem
Jag fattar inte har tv4 + men när jag trycker på avsnitten står det -7 timmar tills jag kan se det? Men här inne verkar alla kunnat se det redan HUR?
2024-05-20, 07:58
Medlem
Citat:

2024-05-20, 08:11
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Har man jobbat med pundare så ser man uttryck som inte kåta gamla kärringar gör. Alex är en bedragare hela vägen. Tycker synd om hans familj.

Jag är vaken kåt eller kärring. Men du verkar heller inte kunna ha en konversation utan att nerverdera andra.
Även om Alex har ett uttryck som fd pundare, så har han lyckats ta sig ur det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in