Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-20, 04:38
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jättetrevligt om du är ärlig, tål ingen av dem.
Vem tål du?
2024-05-20, 04:41
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Vem tål du?

Maureen, Olivia och Robble är de enda som får vinna för min del. Inte dessa heller är jag någon större fan av, men jag kan acceptera dem som vinnare framför någon av dem som jag absolut inte tål.
2024-05-20, 04:48
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Maureen, Olivia och Robble är de enda som får vinna för min del. Inte dessa heller är jag någon större fan av, men jag kan acceptera dem som vinnare framför någon av dem som jag absolut inte tål.
Vore kul om Marcus vann för att reta upp pundaren. Eller den lata tjockisen som han gav immuniteten till. För mig kan vem som helst vinna då det är totalt ointressanta personer. Den enda humoristen är Marcus.
2024-05-20, 04:50
Medlem
fonders avatar
Citat:
Vore kul om Marcus vann för att reta upp pundaren. Eller den lata tjockisen som han gav immuniteten till. För mig kan vem som helst vinna då det är totalt ointressanta personer. Den enda humoristen är Marcus.

Nej, säsongens absolut störste psykopat Marcus får bara inte vinna.
2024-05-20, 05:03
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Nej, säsongens absolut störste psykopat Marcus får bara inte vinna.
Näst största.
2024-05-20, 05:03
Medlem
Alex åkte ju ut i omröstningen med gamla deltagare förra gången. Han räknade nog med att de flesta tjejer skulle åka ut och att de då skulle vara dem som avgör omröstningen. Genom att vara trevlig mot den så ville han undvika en återupprepning av förra årets fiasko.
2024-05-20, 05:10
Medlem
Senast redigerad av N.Armstark 2024-05-20 kl. 05:34.
2024-05-20, 05:34
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuciusVorenus
Alex åkte ju ut i omröstningen med gamla deltagare förra gången. Han räknade nog med att de flesta tjejer skulle åka ut och att de då skulle vara dem som avgör omröstningen. Genom att vara trevlig mot den så ville han undvika en återupprepning av förra årets fiasko.
Rimligt.
2024-05-20, 05:40
Medlem
Citat:
Jag är nog gladast av alla.
Har tv4plus.
Grattis, vad trevligt att ni har tv4plus på boendet. Alla vet att det bara finns en vinnare i Robinson och att alla andra förlorar. Det blir dock extra roligt när ”bästa brochan” röstar på sin kompis i örådet och på det sättet bidrar till att få ut honom. Sen blir brochan nästa person att åka ut eftersom han har gängets mjukaste spagettiarmar. Det är så man gör för att ramla i gropen som man grävt åt andra. De två senaste spelarna behövde inte ens motspelare, de spelade ut sig själva
2024-05-20, 05:48
Medlem
PreciousStoness avatar
Spoiler avseende kvällens avsnitt:
Det måste svida grymt mycket nu hos Virrpannan och flera andra förvirrade personer som älskar att ge töntiga "hitte-på-namn" till deltagarna i varje inlägg!
2024-05-20, 05:49
Medlem
Citat:
Du brukar inte vara i tråden så nu får vi gissa, jag tror och hoppas att du är en Alex-kärring!
Baserat på omröstningen högst upp på varje sida i tråden så verkar Flashback ha invaderats av Alex-kärringar. Har du sett den? Jag ska förklara:
Den som har längsta svarta strecket efter sitt namn är mest populär att vinna årets Robinson. Den som har ett jättelångt streck är Alex, det betyder att de flesta som röstat på Flashback önskar att han vinner.

Det är inte ni som skriver flest inlägg som är majoriteten, ni är bara sjukt ihärdiga och maniska.

Förstår du?
2024-05-20, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Grattis, vad trevligt att ni har tv4plus på boendet. Alla vet att det bara finns en vinnare i Robinson och att alla andra förlorar. Det blir dock extra roligt när ”bästa brochan” röstar på sin kompis i örådet och på det sättet bidrar till att få ut honom. Sen blir brochan nästa person att åka ut eftersom han har gängets mjukaste spagettiarmar. Det är så man gör för att ramla i gropen som man grävt åt andra. De två senaste spelarna behövde inte ens motspelare, de spelade ut sig själva
Pål är för alltid med i Robinson Hall of Fame vem kommer ihåg Marcuseen om två år?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in