Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-20, 08:14
Medlem
Vem tror ni röstade på Alma resp Markus i gårdagens öråd? Blir det en tjej som vinner i år eller tror ni att Markus går hela vägen?
2024-05-20, 08:27
Söndag 26 Maj, klockan 21.00. Ett sista öråd nalkas och för de som trott sig kunna
glida igenom säkert, väntar en sista prövning. Två tävlande ska göra upp i den stora finalen
tillsammans med vinnaren från plankan. Vem får höja statyetten i Robinson 2024?
(Finalveckans innehåll här)
https://www.tv.nu/program/robinson
2024-05-20, 08:34
Medlem
johnjozefssons avatar
Angående Pål
2024-05-20, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Spoiler avseende kvällens avsnitt:
Det måste svida grymt mycket nu hos Virrpannan och flera andra förvirrade personer som älskar att ge töntiga "hitte-på-namn" till deltagarna i varje inlägg!
Menar du hundbajs?
2024-05-20, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Ja, var ett tag sen hon la ut det och då fick jag fundera vilka som heter F och det gör ju ingen så vi får vänta och se helt enkelt.

Missade helt när hon la ut de svaret.
2024-05-20, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Jag fattar inte har tv4 + men när jag trycker på avsnitten står det -7 timmar tills jag kan se det? Men här inne verkar alla kunnat se det redan HUR?

Kan bara se om du betalar för att slippa reklamen.
2024-05-20, 10:08
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Jag fattar inte har tv4 + men när jag trycker på avsnitten står det -7 timmar tills jag kan se det? Men här inne verkar alla kunnat se det redan HUR?
Du kan ju se måndagens avsnitt gratis idag.
2024-05-20, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är så det fungerar med Robinson, bara en kan vinna. Men idag är jag gladast, eftersom jag aldrig mer behöver se glosögat och aspien. Nu är det bara friska deltagare kvar så nu kan man njuta av upplösningen.
Det var verkligen de som förtjänade att åka ut mest. Good riddance
2024-05-20, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
Angående Pål
Vet inte varför han valde Maureen, även om hon inte har alla "hästar" hemma så är hon ju den starkaste tjejen kvar. Marcus hade nog varit än svagare motståndare än Maureen..
2024-05-20, 10:38
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar
Roligt att Alex börjar visa sitt rätta jag, en riktigt självgod jävel innerst inne som egentligen är minst lika egoistisk som Pål. Han fattar dock inte att det enda han gör med algaggande om heder är att rakt ut säga att han tycker kvinnor är sämre än män. Vilket blir extra roligt då han spenderat hela säsongen med att få stryk av kvinnor i gränslandet. Det kommer liksom inte vara duell i att hugga ved om det är det han tror.

Roligt att han ska hoppa på Pål ang att Zahyra har växt, det hänger inte ihop överhuvudtaget. Dessutom har ju Zahyra varit öppen med att hon tycker Pål är en fegis & att han ska duellera & eventuellt röstas på, men Pål får uppenbarligen inte köra samma medel.

Enda som hade kunnat gjort avsnittet bättre hade varit om Alex hade fått flest röster, sen väljer han Maureen när det väl kommer till kritan, sen att Maureen hade vunnit & skickat hem honom. Det hade varit så sjukt jävla bra TV att se hans mask falla av när han harvat hela säsongen i gränslandet, äntligen kommer in, ger bort sin immunitet, och sen hoppa på båten hem igen.

Jo klart Pål får vara med och spela också. Men fjanten kan väl stå för det? Som du säger, Zayera är öppen men Pål är en rädd fegis.

Alex är 10 gånger så omtyckt som Pål. Fan det måste svida för dig. Haha
Senast redigerad av TJudge 2024-05-20 kl. 10:43.
2024-05-20, 10:55
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Jo klart Pål får vara med och spela också. Men fjanten kan väl stå för det? Som du säger, Zayera är öppen men Pål är en rädd fegis.

Alex är 10 gånger så omtyckt som Pål. Fan det måste svida för dig. Haha

Varför ska man vara öppen med hur man spelar? Är jättedumt.
Pål skulle aldrig sagt det till Olivia som förmodligen var den som skvallrade.

Alex är mer omtyckt för kärringar är kära i honom. Som Zayera.

En riktig kärringhjälte.
2024-05-20, 10:57
Medlem
Vi är på avsnitt 50 på Robinson. Finalen. Snart här. Det står att det är va 35 avsnitt kvar, hur är det möjligt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in