Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-14, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag kan tycka att Rooble är rolig och såhär. Men han har definitivt, definitivt skämt ut sig själv lol. Speciellt i början av programmet så höll han på och hånle hela tiden och sedan börja pakta väldigt hårt i början även körde läggmatch osv. Och sedan dehär bråket med Marcus och hans sätt på öråd. Och att han tror att han är bäst och visar inte på någon form av ödmjukhet. Och att han snackar om att han har skadeglädje när någon åker ut. Och sedan att han visar på själviska drag (som de där med frosseriet) och han visar inte heller på intelligenta drag och hur han ska framstå på tv. Och ja, Marcus har lite rätt i att han har dåligt tänk på hur han skall framstå när han aliierar sig med någon som Fredrik som har kläckt sig en och annan kontroversiell grej om kvinnor. Tänker han inte på hur de ser ut i hans yrke med unga

Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Alex ligger nog överst på hatlistan nu. Han är fan värre än Marcus.
Marcus är ändå ärlig i synkar och i paktsnack med att han är taktiskt och spelar fult.
När Marcus nämner för Alex att han kan bjuda en av tjejerna på middag för att förstärka deras pakt blir Alex bestört. I synken talar han om på engelska att det inte är han stil att göra så för att han är rak och väljer med hjärtat.
Vad gör då arslet Alexander sen? Jo! Han bjuder en av tjejerna han knappt bytt ett ord med på middag. Som grädde på moset ger han bort sin middag till en av tjejerna som han inte ens vet namnet på.
Hoppas Olivia har vett nog att rösta ut arslet ändå när tillfälle ges.

Fy fan vilket jävla rövhål den där Alexander är. Det fanns liksom en anledning till att folk slutade titta på gränslandet och det var för att man fått lyssna på den där malande rösten från start. Hoppas han blir våldtagen av en apa och dör.
Så djävla bra skrivet! +++++
2024-05-14, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Varför har man en så tidig omröstning i tråden? Borde det inte bli sista veckan när några åkt hem?
Håller med. Vartefter kommer i alla fall några inse att dom gav rösten till det största arslet i Robinsons historia. . Godhjärtad, snäll, from...tjenare.
Helt sjukt att arslet kan lura varenda kärring på facebook och i nuläget ca 100 från tråden.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-14 kl. 02:24.
2024-05-14, 02:24
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Håller med. Vartefter kommer i alla fall några inse att dom gav rösten till det största arslet i Robinson. Godhjärtad, snäll, from...tjenare. .

Listan kan göras lång, framför allt adjektiv som innehåller odet själv så som självkär, självtillräcklig, självupptagen, självgod etc.
2024-05-14, 02:30
Medlem
Citat:
Håller med. Vartefter kommer i alla fall några inse att dom gav rösten till det största arslet i Robinsons historia. . Godhjärtad, snäll, from...tjenare.
Helt sjukt att arslet kan lura varenda kärring på facebook och i nuläget ca 100 från tråden.

Citat:
Listan kan göras lång, framför allt adjektiv som innehåller odet själv så som självkär, självtillräcklig, självupptagen, självgod etc.
Ja. Han har alla meriter som en gammal pundare behöver för att ta för sig. Vi får se om tjejerna är så tacksamma för middagen så dom hjälper arslet att vinna alltihop. Mycket intressant att följa.
2024-05-14, 02:36
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ja. Han har alla meriter som en gammal pundare behöver för att ta för sig. Vi får se om tjejerna är så tacksamma för middagen så dom hjälper arslet att vinna alltihop. Mycket intressant att följa.

En liten hoppfull lampa i mitt huvud tänds och säger att tjejerna, förutom Alma framför allt, kommer ändå förstå vem han egentligen är.
2024-05-14, 02:42
Medlem
Citat:
En liten hoppfull lampa i mitt huvud tänds och säger att tjejerna, förutom Alma framför allt, kommer ändå förstå vem han egentligen är.
Ja. Om dom inte fattar så har jag missbedömt Olivia totalt då hon visade att hon verkligen är genuin. Maurren är svårt att få grepp om men jag misstänker att hon inte är så korkad så hon gick på arslets plan. Om poletten rinner ner så kanske Alma också begriper att hon säljer sig själv till arslet för lite tacos? Simone blev kanske sur för att hon inte fick äta och sviker sin gamla vän? Hon sa ju på Gränslandet att hon skulle spela med pundaren om han kom in i Robinson.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-14 kl. 02:45.
2024-05-14, 02:48
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ja. Om dom inte fattar så har jag missbedömt Olivia totalt då hon visade att hon verkligen är genuin. Maurren är svårt att få grepp om men jag misstänker att hon inte är så korkad så hon gick på arslets plan.

Olivia var jättesmart senast. Numera är Maureen någon som i princip bara lyssnar, då tenderar man att förstå gruppen bättre och jag tror och framför allt hoppas att hon kommer vara ganska vass när det väl kommer till kritan även om hon var helt såld på gesten tillfälligt.
2024-05-14, 02:54
Medlem
Citat:
Olivia var jättesmart senast. Numera är Maureen någon som i princip bara lyssnar, då tenderar man att förstå gruppen bättre och jag tror och framför allt hoppas att hon kommer vara ganska vass när det väl kommer till kritan även om hon var helt såld på gesten tillfälligt.
Om det finns nån intelligens hos tjejerna så tror jag att dom spelade med och var överdrivet tacksamma? Alla dom är väl där för att vinna vilket jag tycker har märkts av? Skulle vara såå skönt om dom gav en kniv i ryggen på kräket och såg till att han försvann. Skulle kunna köpa en flaska champange på riktigt. Tycker han är äckligare och ännu mer självgod sen han kom in i "lägret". Och den där släpiga rösten, ,,jag vill bara stoppa in nåt i öronen då han bedyrar hur ärlig och underbar han är..jag blaaa blaaaaa blaaaaaaa,blaaaaaaaa...........blaaaaaaaaaaaaa jag blaaaaaaaaaaaaa.......
Senast redigerad av Vipan 2024-05-14 kl. 02:57.
2024-05-14, 02:58
Medlem
fonders avatar
Citat:
Om det finns nån intelligens hos tjejerna så tror jag att dom spelade med och var överdrivet tacksamma? Alla dom är väl där för att vinna vilket jag tycker har märkts av? Skulle vara såå skönt om dom gav en kniv i ryggen på kräket och såg till att han försvann. Skulle kunna köpa en flaska champange på riktigt. Tycker han är äckligare och ännu mer självgod sen han kom in i "lägret". Och den där släpiga rösten, ,,jag vill bara stoppa in nåt i öronen då han bedyrar hur ärlig och fin han är..bla blaaa blaaaaa blaaaaaaa,blaaaaaaaa...........

Idag skrev han ett inlägg "till Zayra" på Instagram där det mest handlade om honom själv och jag tror på fullaste allvar att det han skrev om sig själv i inlägget på något sätt handlade om att han läst dina inlägg om honom!
2024-05-14, 03:04
Medlem
Citat:
Idag skrev han ett inlägg "till Zayra" på Instagram där det mest handlade om honom själv och jag tror på fullaste allvar att det han skrev om sig själv i inlägget på något sätt handlade om att han läst dina inlägg om honom!
Jag har inte Instagram. Vad skrev han? Det finns fler här som inte ser det fina hos apskaftet.
Tycker att Pål fått mycket skit i tråden av elaka människor också. Och Robble.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-14 kl. 03:14.
2024-05-14, 03:14
Medlem
fonders avatar
Citat:
Jag har inte Instagram. Vad skrev han? Det finns fler här som inte ser det fina.
Tycker att Pål fått mycket skit i tråden av elaka människor också. Och Robble.

Från Instagram: "Jag har skrivit det innan och jag skriver det igen.. Jag har blivit dömd av min omgivning under många år av mitt liv, the story of my life har varit att jag blivit placerad i ett fack pga mitt utseende och kanske också för mina tidigare val och beteenden i livet. Jag har därför den hårda vägen lärt mig att se alla människor jag möter bakom deras masker, fasader och beteenden. Jag vill tro att alla människor har ett gott hjärta. Så vem är jag att döma någon annan, jag är ju bara en människa.".
2024-05-14, 03:14
Medlem
Alex framstod nästan lite som Jesus när han satt framför sina lärjungar och delade ut maten..och Pål fick vara Judas förstås.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in