Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Alex kan inte hålla på och domdera över nån annan på det sättet. Därför gillar jag Aus bättre då deltagarna kör med ett bättre spel än svenska vikingarna

Komiska är att alla i Aus är som Pål haha inte minst Kelli haha hon är fan värst...
2024-05-19, 20:16
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Den här röstningen på flashback borde börjat sista veckan. Efter kommande avsnitt tror jag flertalet vettiga personer ångrar sitt val. Man behöver inte älska Pål men han har för fan rätt att bestämma själv. Ja, jag avskyr pundaren mer än någonsin. Tvi....

Tyvärr är det så att folk är korkade. De vägrar dessutom att revidera sina val av "reko kille". Flertalet av dom som står på knä för Jesus är ju såklart medelålders kvinnor. Hoppas fanskapet får en infarkt.
2024-05-19, 20:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Ja det var sä pinsamt att se Almas patetiska och falska peppning till Sayera så hon inte skulle ge upp. Så genomskinligt bara för att se bra ut framför kameran... Usch!
Det var humor på hög nivå. Kärringen satt fast i buren för att hon för korta armar. Ut simmar den korrekta och vältaliga Alma som ska rädda Zayeras chans att inte komma sist. Sen var det kramkalas och tanten har aldrig varit så populär som när hon åkte ut. Jesus, som pundaren själv skulle säga.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-19 kl. 20:26.
2024-05-19, 20:23
Zayera med huvudet äntligen!
2024-05-19, 20:30
Medlem
Hatabusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndrejAksakov
”Välj en man” säger han som väger 30kg muskler mer än den andre. Då är det lätt att vara kaxig. Jag har så svårt för Alex nyfrälsta ex-pundarbeteende. Talar känslor och är snäll mot andra men man anar hela tiden att den där livsfarliga anabolaknarkaren finns där under ytan. Helt svart i blicken när han började yra om att Pål ”skulle bränna” Zayera i örådet.

Helt enig, störde mig enormt på Alexanders attityd, lille smale Pål mot store Alexander hoppas Pål vinner halva miljonen ❤️
Senast redigerad av Hatabuset 2024-05-19 kl. 20:32.
2024-05-19, 20:31
Medlem
Citat:
Man undrar om alla kärringar kommer se upp till och fortsätta avguda narkomanen efter kvällens avsnitt. Eller tycker dom att han var en hero in the soap?

De kommer fan få multiorgasm hela bunten av att Alex käftar mot Pål.
De här tanterna är så lättmanipulerade att de sväljer exakt det narritativet som TV4 ger dem. Den goda Alex och den onda Pål som faktiskt vågar vara sig själv.
Tanterna spyr hat mot Pål och alla som påpekar att de som kommenterar ont om Pål utsätter Pål för vuxenmobbing, ja de möts av försvarskommentarer om att Pål minsann förtjänar det, han har satt sig själv i situationen, de andra bara ger honom "konstruktiv" kritik, det är inte mobbing, Pål kan gå och dö typ...folk är verkligen helt rubbade i de där grupperna...
2024-05-19, 20:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
De kommer fan få multiorgasm hela bunten av att Alex käftar mot Pål.
De här tanterna är så lättmanipulerade att de sväljer exakt det narritativet som TV4 ger dem. Den goda Alex och den onda Pål som faktiskt vågar vara sig själv.
Tanterna spyr hat mot Pål och alla som påpekar att de som kommenterar ont om Pål utsätter Pål för vuxenmobbing, ja de möts av försvarskommentarer om att Pål minsann förtjänar det, han har satt sig själv i situationen, de andra bara ger honom "konstruktiv" kritik, det är inte mobbing, Pål kan gå och dö typ...folk är verkligen helt rubbade i de där grupperna...
Riktigt läskigt att läsa deras beundran i flock av pundaren. Skrivs nåt positivt om Pål så blir den skribenten uppläxad av samtliga kåta klimakteriehäxor. Har inte facebook själv men gick in och kollade.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-19 kl. 20:43.
2024-05-19, 20:42
Medlem
lunarluddes avatar
Alma är en riktig irriterande människa, verkar alltid tro att hon är den enda värdiga vinnaren hela tiden, enligt mig är Zayera en tusen ggr mer värd vinnare än alma.

Är jag den enda som gillar pål? Både rolig och rör om i grytan, jag tycker det är ovanligt tråkiga karaktärer i år förutom Pål och Alex.
Senast redigerad av lunarludde 2024-05-19 kl. 20:47.
2024-05-19, 20:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Alma är en riktig irriterande människa, verkar alltid tro att hon är den enda värdiga vinnaren hela tiden, enligt mig är Zayera en tusen ggr mer värd vinnare än alma.
Zayera är mycket snyggare än Alma också. Du får hålla tummen ikväll att tanten tar sig ut ur buren snabbare än Alma.

Vi är många som gillar Pål men det får man inte nämna utan att bli antastad av pundarens fans.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-19 kl. 20:53.
2024-05-19, 20:52
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Zayera är mycket snyggare än Alma också. Du får hålla tummen ikväll att tanten tar sig ut ur buren snabbt.

Dom jag håller på just nu är

Alex
Pål
Marcus
Zayera

Robble är en riktig rikstönt, ändå sjukt att killen får komma tillbaka efter att ha åkt ut, produktionen ville ha kvar han

Ändå rätt komiskt att Alexander bara verkar less på Paul enbart för att Mark är det tappat lite respekten för Alexander tyvärr. Alex och Paul skulle ju spela tillsammans när dom var på gränslandet.

Får känslan iallafall att Alexander enbart nu är emot Paul för att Mark inte gillade han, trodde grabben kunde ta egna beslut.
Senast redigerad av lunarludde 2024-05-19 kl. 20:59.
2024-05-19, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Dom jag håller på just nu är

Alex
Pål
Marcus
Zayera

Robble är en riktig rikstönt, ändå sjukt att killen får komma tillbaka efter att ha åkt ut, produktionen ville ha kvar tomten.
Jag håller på
1. PÅL
2024-05-19, 21:08
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndrejAksakov
”Välj en man” säger han som väger 30kg muskler mer än den andre. Då är det lätt att vara kaxig. Jag har så svårt för Alex nyfrälsta ex-pundarbeteende. Talar känslor och är snäll mot andra men man anar hela tiden att den där livsfarliga anabolaknarkaren finns där under ytan. Helt svart i blicken när han började yra om att Pål ”skulle bränna” Zayera i örådet.

Kanske missat nåt men vad menades med bränna, rösta på henne eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in