Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-21, 10:28
Medlem
Ingen brud har vunnit på ungefär 12 år. Fårse om det om det blir i år. Lite tröttsamt är det att varje år så blir det "goaste bästa underbara tjejgänget som ska se till att det blir en tjej som vinner".
2024-05-21, 10:34
Medlem
peterZiipens avatar
Hur tänker du när du spoilar veckans utfall? Över 400 inlägg i tråden och du har fortfarande inte fattat vad som gäller?
2024-05-21, 10:53
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Tidigare år har det varit alla som kommit till sammanslagningen.
Stämmer inte alls. De första 2-3st som ryker från sammanslagningen är aldrig med under den sista omröstningen inför finalen. Det brukar bara var 5-6 personer som kommer tillbaka till ö-rådet.
2024-05-21, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hur tänker du när du spoilar veckans utfall? Över 400 inlägg i tråden och du har fortfarande inte fattat vad som gäller?

En del bryr sig bara inte helt enkelt
2024-05-21, 11:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Ju äldre man blivit ju mindre förstår man sig på kvinnor. Va fan är vitsen med att en kvinna ska vinna? Nu vill jag se en Robinson säsong med enbart män eller kvinnor.
2024-05-21, 11:14
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ju äldre man blivit ju mindre förstår man sig på kvinnor. Va fan är vitsen med att en kvinna ska vinna? Nu vill jag se en Robinson säsong med enbart män eller kvinnor.

Det handlar väl mer om att en kvinna ska ha möjligheten att kunna vinna?
2024-05-21, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag tror det blir Alex, Robble, Pål, Alma och Zayera som kommer och röstar. Då fattar nog alla hur chanslös Marcus är. Och så ska väl Olivia också lägga en.
Alla dom övriga har nog redan åkt hem.

Jag hoppas inte det där va en spoiler din jävla idiot
2024-05-21, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Ingen brud har vunnit på ungefär 12 år. Fårse om det om det blir i år. Lite tröttsamt är det att varje år så blir det "goaste bästa underbara tjejgänget som ska se till att det blir en tjej som vinner".
En mobbingtävling skulle tjejerna vinna lätt.
2024-05-21, 12:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin

Det kan inte vara någon spoiler i dagsläget (Tisdag 21 maj) för Vipan räknar ju upp 3 stycken: Robble, Pål och Zayera som redan ÄR borta från och med igår och sedan två till som i dagsläget finns kvar. Dessutom skriver h*n att "Jag tror ... osv."

Tro får man göra och diskutera scenarier utefter vad man tror - men givetvis inte spoila dvs. berätta om deltagare och händelser om och av något som inte har visats på TV4 Play.

**Och Nej - jag försvarar inte Vipan utan bara konstaterar att Vipans inlägg inte var en spoiler om avsnitten redan har sänts. Eller hur?

Däremot har jag sett flera prata om vissa deltagare som fortfarande finns med i dagens avsnitt men de skriver som t ex XXX och YYY vad skönt att de rök mm. Som att det verkligen har skett fast avsnitten inte finns att tillgå ännu att se på TV4 Play. DÅ har man spoilat!
Senast redigerad av CS128 2024-05-21 kl. 12:27.
2024-05-21, 12:27
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

De är kvinnor, därför vill de att en kvinna ska vinna. Detta kan appliceras på allt.
2024-05-21, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Men hundbajs försvinner förhoppningsvis från tråden när hans hatobjekt åker ut.
2024-05-21, 12:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
De är kvinnor, därför vill de att en kvinna ska vinna. Detta kan appliceras på allt.

Jag är kvinna men struntar i om det är en kvinna eller man som vinner Robinson utan tittar på hur de presterar i tävlingarna och i det sociala spelet.

Jag tycker att i en Tävling är det skit samma för det med styrka, statisk träning, simning, uthållighet, balans och andra olika förmågor som att memorera tecken/siffror etc och lära sig att fungera socialt med okända människor i grupp under dåliga förhållanden: dåligt väder, bygga läger, leta fram ätliga växter och fiska borde väl samtliga deltagare träna på om de ens har tänkt att anmäla sig till Robinson.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in