Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-19, 19:14
Medlem
Det är kul för det kommer bli ännu mer bråk nu när Pål valde maureen. Han kommer använde det för att sänka Pål hos gruppen. Hoppas Pål vinner. Det är garanterat markus och marc som har instillat detta hatet mot Pål hos Alex
2024-05-19, 19:25
Medlem
Haha..Alex var ju vän med Pål på Gränslandet,Alex bara proxyhatar Pål via Mark o Marcus .
2024-05-19, 19:30
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Fy vad Alex sjönk i mina ögon.

Pål får väl ta en tjej om han vill.

Tror Alex att han är någon Messiasgestalt?
Det är ett spel och upp till varning en att vilja vinna.

Varför skulle Pål välja en stor stark Karl som Alex i en duell? Det vore ju självmordsförsök.

Nej, heta Pål! Kör ditt race som Alex kör sitt. Det är ett fritt SPEL!
Alex har försökt dölja sitt rätta ansikte men det gick inte hela vägen. Nu visade han sina härskartekniker som han använde mot Helen förra året. Riktigt obehaglig.
2024-05-19, 19:34
Medlem
Endast rooble har varit påls vän där inne.
2024-05-19, 19:36
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Alex har försökt dölja sitt rätta ansikte men det gick inte hela vägen. Nu visade han sina härskartekniker som han använde mot Helen förra året. Riktigt obehaglig.

Alex kan inte hålla på och domdera över nån annan på det sättet. Därför gillar jag Aus bättre då deltagarna kör med ett bättre spel än svenska vikingarna
2024-05-19, 19:40
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Endast rooble har varit påls vän där inne.

Ja bägge är ju lika knäppa, lika gillar lika. Men jag gillar Pål mer än Rooble som känns inte alls stabil. Pål har växt i mina ögon nu på slutet, gillar att han visar ödmjukhet i svåra situationer. Rooble klarar ju inte det alls.
2024-05-19, 19:44
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Haha..Alex var ju vän med Pål på Gränslandet,Alex bara proxyhatar Pål via Mark o Marcus .

Så pinsamt att han hade tagit i hand med Mark på att han skulle ta ut Pål, att han nu försöker skylla sitt hat mot Pål på att den senare velat duellera mot Zayra är bara lögner. Allt handlar om att psykopaterna Mark och Marcus lyckats få honom att hata Pål som han för övrigt ser som det största hotet i en final.
2024-05-19, 19:49
Medlem
Vipans avatar
Den här röstningen på flashback borde börjat sista veckan. Efter kommande avsnitt tror jag flertalet vettiga personer ångrar sitt val. Man behöver inte älska Pål men han har för fan rätt att bestämma själv. Ja, jag avskyr pundaren mer än någonsin. Tvi....
2024-05-19, 19:50
Medlem
”Välj en man” säger han som väger 30kg muskler mer än den andre. Då är det lätt att vara kaxig. Jag har så svårt för Alex nyfrälsta ex-pundarbeteende. Talar känslor och är snäll mot andra men man anar hela tiden att den där livsfarliga anabolaknarkaren finns där under ytan. Helt svart i blicken när han började yra om att Pål ”skulle bränna” Zayera i örådet.
2024-05-19, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Alma visade medkänsla och ville inte att Zayera skulle avsluta Robinson genom att ge upp. Superschysst som alltid.

Alma är en vinnarskalle och ogillar det beteendet. Det gör jag oxå. Livet slår ner de flesta till marken då och då, vissa ger upp men de flesta reser sig och fortsätter kämpa oavsett vad. Det visar vad man är gjord av.

Oavsett vad man tycker om Zayera så finns det säkert många som inspireras av hennes Robinsonresa och att då bara ge upp, det gör man fanimej inte. Bra gjort Alma.
Maureen hade en boll kvar att sätta. Alma borde läsa av situationen ist för att simma ut för att skrika på Zayera att fortsätta tävla när det uppenbarligen är över. A har noll social kompetens, fan va lite finkänslig och ödmjuk nu när du kammat hem tävlingen och bara låt Zayera få vara i fred i hennes förlust.

Vi fattar att du har en grej för Alma men tona ner simpandet.
2024-05-19, 19:56
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moodii
Maureen hade en boll kvar att sätta. Alma borde läsa av situationen ist för att simma ut för att skrika på Zayera att fortsätta tävla när det uppenbarligen är över. A har noll social kompetens, fan va lite finkänslig och ödmjuk nu när du kammat hem tävlingen och bara låt Zayera få vara i fred i hennes förlust.

Vi fattar att du har en grej för Alma men tona ner simpandet.
Alma var ju den som verkligen ville ha ut Zayera och gnällde om att tanten åt ris till frukost. Det var patetiskt och tillgjort när hon slänge sig ut till Zayera i korgen.
2024-05-19, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja bägge är ju lika knäppa, lika gillar lika. Men jag gillar Pål mer än Rooble som känns inte alls stabil. Pål har växt i mina ögon nu på slutet, gillar att han visar ödmjukhet i svåra situationer. Rooble klarar ju inte det alls.
Fast rooble är dock en god och lojal vän. Det är något som jag uppskattar. Mer så än vad zayera var mot pål.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in