Citat:
Ursprungligen postat av
Conan111
Enda ärliga spelarna som säger vad de tycker utan filter är Pål, Zayra och Ci. Tråkigt att Ci åkte ut så heja Pål och Zayra. Att de korrupta skitungarna är kvar är rena skämtet.
Det är alltid pluspoäng i min bok när deltagare köp öppna kort och inte håller igen i syncarna. Alla klarar inte att vara helt ärliga i syncarna och då blir man heller inte likeable. Pål och Zayra har inga problem med det. Jag tycker att max 25% av deltagare i denna typ av program vågar blåsa på i syncarna från dag 1, andra behöver tid och vissa håller igen spelet ut.
Men det är stor skillnad att säga vad man tycker i kameran i enskilda intervjuer och att vara helt rubbad och gränslös mot de andra deltagarna i spelet. Det är två helt olika saker. Och som mycket annat i livet krävs det talang för att bli omtyckt och respekterad av andra människor. Vissa har det, andra inte. De flesta tittare kommer gilla de som är sjyssta och har bra sociala färdigheter. Jag känner att det är här Pål och Zayra tappar det.
Korrupta skitungar???
Edit: Jag håller inte med om att Ci var ärlig i syncarna, snarare var hon kontrollerad och höll igen rätt bra speciellt mot slutet.