Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-19, 00:50
Medlem
Mr0ll3s avatar
Glad att Alma förstod att det var spel av Alex att ge bort middagen. Maureen verkade inte ha förstått det dock
2024-05-19, 00:54
Medlem
Nu visade pundare sitt rätta jag igen.
Han är fan läskig.
Vilket psykfall.

Sjukt att inte dom andra ser igenom.detta...
2024-05-19, 01:03
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Alex e inte jätteglad på Pål. Shiiit.

Inte så konstigt. Han är så jävla feg. Han vågar inte stå upp för att han gått runt och sagt han ska duellera Zayera på ö-rådet. Fegt som fan. Sen ber Alex han att duellera honom men det vågar han inte heller. Hoppas Maureen slår ut den fege jävelen
2024-05-19, 01:06
Medlem
Alltså ena sidan förstår jag att Alex är arg för att Pål vill rösta ut sin nära vän Zayera. Men sedan hur nära var dom egentligen varandra? Zayera SA till Alex att hon kan rösta ut Pål för att han inte gav hans immunitet till henne. varför får det inte alex att rycka på sina ögonbryn? Så jag förstår inte riktigt varför alex blev så sur på pål för.
2024-05-19, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Inte så konstigt. Han är så jävla feg. Han vågar inte stå upp för att han gått runt och sagt han ska duellera Zayera på ö-rådet. Fegt som fan. Sen ber Alex han att duellera honom men det vågar han inte heller. Hoppas Maureen slår ut den fege jävelen

Tjejerna har paktat hela säsongen och sagt att de bara vill ha tjejer i finalen. Då känns det faktiskt brutalt korkat att välja en av killarna och inte de som velat få ut en hela säsongen.
2024-05-19, 01:09
Medlem
fonders avatar
Där var Zayra ute, det enda bra hon gjorde under sin vistelse var att slå ut Gustav.

Den som av de kvarvarande är skenheligast är också den som anklagar andra för detsamma och vad var det för gangster-grimaser han gjorde för att skådespela godhet och maskulinitet?! Alex (med tanke på att du jämt nämner dina grabbar), de har sannerligen all anledning att skämmas över att ha dig som far. Jag väljer senile pensionären Lars som jag röd-gul-blå-chockad över att förlora mot, men jag är ju man och tar därför ingen kvinna. Kvinnorna vill jag ha i final så jag får vinst-statistiken med mig, patetiske djäveln!

Maureen sålde sig för en middag, min gissning är att hon åker ut. Pål har inga synliga pump-muskler, men han är en väldigt seg typ till fysiken.
2024-05-19, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr0ll3
Glad att Alma förstod att det var spel av Alex att ge bort middagen. Maureen verkade inte ha förstått det dock
Hahha. Ja jag trodde att hon hade lite koll. Typ alla där i ön fatta ju.
2024-05-19, 01:10
Medlem
Alltså Alex är också lite korkad i mina ögon. Tjejerna har en egen pakt. Varför fan skulle inte killarna vilja välja dom och ta sig till final när det är bara få dagar kvar? Som Marcus sa, varför skall man vara ädel då?
2024-05-19, 01:12
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså ena sidan förstår jag att Alex är arg för att Pål vill rösta ut sin nära vän Zayera. Men sedan hur nära var dom egentligen varandra? Zayera SA till Alex att hon kan rösta ut Pål för att han inte gav hans immunitet till henne. varför får det inte alex att rycka på sina ögonbryn? Så jag förstår inte riktigt varför alex blev så sur på pål för.

Går du innerst inne i Alex och letar så hittar du enda sanna orsaken till allt från början till slut, nämligen: Alex ser Pål som det största hotet att möta i en eventuell final.
2024-05-19, 01:14
Avstängd
Fan va efterblivna dom är, rösta fucking Alex men de röstar på pål
2024-05-19, 01:18
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr0ll3

Alma ser mycket klart när det spelas med andras känslor, men inte när det görs med henne själv. Själv hade hon tungan så fastklistrad mellan Pelles svettiga skinkor så hon blev helt blind.
2024-05-19, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fan va efterblivna dom är, rösta fucking Alex men de röstar på pål
Kan tänka mig att Rooble, maureen, Simone som gjorde det. Sedan hade han också en blodshämnd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in