Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-24, 12:56
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du verkar vara lite av en expert på härskartekniker. Du fick med både ”lilla vän” för att förminska, ” nu får du lugna ner dig lite” för att förlöjliga och sen drar du dessutom på dig offerkoftan genom ”då är jag väl en giftorm då” för att visa hur synd det är om dig.

Sen lite social manipulation genom att jämföra hur bra du är på att ta kritik i jämförelse med någon som inte har möjlighet att bemöta ditt påhopp.

Du fick med många kända härskartekniker i ett enda inlägg.
Är väl snarare du som är expert på härskartekniker då du analyserat mitt inlägg så utförligt. Vem är det som inte har haft möjlighet att kunna bemöta mitt sk "påhopp" om jag får fråga?
2024-05-24, 12:56
Medlem
greta75s avatar
Mina favoriter nu

Olivia
Anna Book
2024-05-24, 13:05
Medlem
Epicwebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photographic
http://www.vakentimmar.com/2024/05/v...rrade.html?m=1

Pål Schakonat, Malmö
- All the haters.

- Hur otippat nice det var att trycka kokosnötter.

🤠
Varför är det alltid något med skånefolket?
2024-05-24, 13:08
Medlem
Epicwebs avatar
Jag hoppas innerligen att alla tidigare deltagare får komma tillbaka och rösta i sista örådet… hejar inte på någon finalist men Maureen tycks förtjäna vinsten mest i detta tråkiga gäng. Lidingö-farsan tycks inte vara i behov av cashen men han levererar fan i tävlingarna.
2024-05-24, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epicweb
Varför är det alltid något med skånefolket?
Att han väljer att bo i Malmö gör honom inte till skåning väl.
2024-05-24, 13:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jag hoppas innerligen att alla tidigare deltagare får komma tillbaka och rösta i sista örådet… hejar inte på någon finalist men Maureen tycks förtjäna vinsten mest i detta tråkiga gäng. Lidingö-farsan tycks inte vara i behov av cashen men han levererar fan i tävlingarna.

Då hoppas du förgäves. Det är mellan 5-8 deltagare som har åkt ut de senaste tävlingarna som kommer att sitta på Örådet och grilla dem med frågor och sedan få rösta fram den/de tycker är värdigast att få delta i Finaltävlingen tillsammans.

Av de som finns kvar just för nu efter Torsdagens avsnitt så hoppas jag att Maureen vinner
2024-05-24, 13:53
Medlem
Epicwebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Att han väljer att bo i Malmö gör honom inte till skåning väl.
Sant.
2024-05-24, 14:09
Medlem
Citat:
Jag har aldrig förstått sådana vänsteråsikter. Varför tävla? Ge pengarna till den fattigaste deltagaren istället.
2024-05-24, 14:19
Medlem
Prokloss avatar
Årets Robinson är en stork besvikelse. Skräp människor i princip rakt över. Bara Pål var ju lite sevärd i år men för övrigt

Det krävs starkare profiler för att lyfta programmet och sen behöver man se över regelverket.

De som är i årets final är en sorglig hög till människor att beskåda.Naturligtvis ingen äkta Robinson i den gruppen. Lite mer Leif typer…
2024-05-24, 14:34
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Trodde Jesus kunde gå på vatten. Hade fel. Varför visades det inte när Alex tappade balansen och föll? Ett surprise moment av Mastiff kanske?
Skrev ett giftigt inlägg om herr Strandbergs härskarteknik på Insta. Inlägget borttaget och självklart är jag blockad från herr Strandbergs sida.
Säger allt om honom tycker jag. Är oerhört tacksam över att jag i mitt spekulerande i början av tråden hade FEL om att allt var riggat till Strandbergs favör.

Självklart blockar man om idioter skriver på ens insta. Varför ska man tolerera sånt på sin sida?
Man ska "umgås" med människor man tycker är trevliga.
2024-05-24, 14:55
Medlem
Vilka tror ni kommer att komma tillbaka från denna säsong till nästa? Känns som om kemo är given.
2024-05-24, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vilka tror ni kommer att komma tillbaka från denna säsong till nästa? Känns som om kemo är given.

Pål hoppas jag kommer vara med i alla säsonger framåt. Alltså han är ju ren underhållning. synd att han åkte ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in