Har läst lite om kommande veckans avsnitt på TV.nu. Bara bläddra vidare om ni inte vill veta nått. Inga stora avslöjande men ändå.
Inatt är det ju dags för utslagskamp och det blir i form av en labyrint. Har vi sett det förr? Inte vad jag kan minnas i detta program.
Duellen i örådet visas inte i natt tyvärr utan kommer att visas i nästa program. Men tilliten till någon kommer vara bruten iaf.
Tippar att någon slagit ut en tjej.
Att det nu är tjejer mot killar blir uppenbart. Balansbana i vattnet är den andra utslagstävlingen. Tippar att Rooble ryker.
Sedan är det plankan. Ingen slår Marcus i det väl? Verkar som 3 tjejer är kvar av de fem sista.
Imorgon och lite annat.
I utslagskamp så har ingen labyrint varit med.
Robinson 2022 vårsäsongen i en immunitetstävling fanns en labyrint. Man skulle leta efter saker i labyrinten, när hade hittat allt då skulle bygga ett fiskskelett.
Jag tror det finns folk som kan slå Marcus i plankan om han är kvar då, de som kan slå honom kanske har åkt ut när det blir dags för plankan. VI får se vilka som är kvar efter tisdagsavsnittet.
Håller med dig. Saida eller attackflata funkar också.
Eller Zayera, eftersom hon heter så? Hur kan det vara så svårt för vissa att aldrig kalla en enda deltagare vid rätt namn? Vad tjänar ni på er idioti? Det kommer alltid in nya personer som ställer frågor om vem ni menar, men det hjälper inte. Ni bara fortsätter. Tom hundbajs brukar använda rätt namn.
Har läst lite om kommande veckans avsnitt på TV.nu. Bara bläddra vidare om ni inte vill veta nått. Inga stora avslöjande men ändå.
Inatt är det ju dags för utslagskamp och det blir i form av en labyrint. Har vi sett det förr? Inte vad jag kan minnas i detta program.
Duellen i örådet visas inte i natt tyvärr utan kommer att visas i nästa program. Men tilliten till någon kommer vara bruten iaf.
Tippar att någon slagit ut en tjej.
Att det nu är tjejer mot killar blir uppenbart. Balansbana i vattnet är den andra utslagstävlingen. Tippar att Rooble ryker.
Sedan är det plankan. Ingen slår Marcus i det väl? Verkar som 3 tjejer är kvar av de fem sista.
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Imorgon och lite annat.
I utslagskamp så har ingen labyrint varit med.
Robinson 2022 vårsäsongen i en immunitetstävling fanns en labyrint. Man skulle leta efter saker i labyrinten, när hade hittat allt då skulle bygga ett fiskskelett.
Jag tror det finns folk som kan slå Marcus i plankan om han är kvar då, de som kan slå honom kanske har åkt ut när det blir dags för plankan. VI får se vilka som är kvar efter tisdagsavsnittet.
Varför använder ni spoilers när ingen av er avslöjar en enda sak som kommer att hända??
För er som inte vill öppna spoilers, så handlar inläggen från de här intelligenta skribenterna om att man gissar på om det går bra eller dåligt för Marcus på plankan, om han råkar vara kvar då.
Värt en spoiler?
Jag tyckte Robinson-tråden var dålig förra året, men i år är det nästan bara aggressiva dårar (idioter) och dumma människor som skriver. Jag följer fel program!
Varför använder ni spoilers när ingen av er avslöjar en enda sak som kommer att hända??
För er som inte vill öppna spoilers, så handlar inläggen från de här intelligenta skribenterna om att man gissar på om det går bra eller dåligt för Marcus på plankan, om han råkar vara kvar då.
Värt en spoiler?
Jag tyckte Robinson-tråden var dålig förra året, men i år är det nästan bara aggressiva dårar (idioter) och dumma människor som skriver. Jag följer fel program!
Helt omöjligt att veta vad folk tycker är spoil eller inte, folk e grymt lättkränkta så vi tog väl bara det säkra före det osäkra.
Då lyckas du bli kränkt och sur för att vi lagt det som spoil. Att du blir lättstött innebär inte att du har rätt.
Värt en spoiler?
Jag tror största anledningen till att tråden är så kass beror på att många inte kan hänga här mellan måndag till torsdag pga av spoilers.
Jaså, det säger du..? Väntar nämligen fortfarande på att Pontus ska komma tillbaka. När kommer han tillbaka? Kan du inte kolla med din "vän från produktionen" som haft fel om vinnaren 3 säsonger i rad
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Kul med ny säsong! En vän i produktionen som är ljudtekniker levererade intressant info till mig häromdagen:
• Det blir mer bråk än någonsin i Robinson, men ingen deltagare skickas hem.
• Annorlunda tävlingar i år med mer nytänkande än föregående säsonger.
• Finalbanan är något utöver det vanliga tydligen.
Topp 3 som gör upp i finalen:
Alma, Pontus och Hanna
Vinnare:
Pontus
Flashbacks sunkigaste troll - alla kategorier.
Senast redigerad av peterZiipen 2024-05-19 kl. 00:11.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!