Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-18, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
En av dem som åker ut nu i kväll är ju redan spoilad så det är bara Örådets utröstning som är oklart än.
Jag antar att någon med din intellektuella kapacitet anser att söndagens avsnitt, som visas på söndag, räknas som "ikväll"?
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Gråt lite till, är du snäll!

Skryt-Marcus har fortfarande levt på 58 000 kr i ett helt år.

0 kr i fallet med HP-narcissisten och Maureen är p.g.a. utomlands, troligtvis även Simone.
Jag skäms faktiskt att diskutera i en tråd där du är med 🥺
2024-05-18, 19:49
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Har läst lite om kommande veckans avsnitt på TV.nu. Bara bläddra vidare om ni inte vill veta nått. Inga stora avslöjande men ändå.

Imorgon och lite annat.
2024-05-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gontar
Håller med dig. Saida eller attackflata funkar också.
Eller Zayera, eftersom hon heter så? Hur kan det vara så svårt för vissa att aldrig kalla en enda deltagare vid rätt namn? Vad tjänar ni på er idioti? Det kommer alltid in nya personer som ställer frågor om vem ni menar, men det hjälper inte. Ni bara fortsätter. Tom hundbajs brukar använda rätt namn.
2024-05-18, 20:01
Medlem
Citat:
Har läst lite om kommande veckans avsnitt på TV.nu. Bara bläddra vidare om ni inte vill veta nått. Inga stora avslöjande men ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Imorgon och lite annat.
Varför använder ni spoilers när ingen av er avslöjar en enda sak som kommer att hända??

För er som inte vill öppna spoilers, så handlar inläggen från de här intelligenta skribenterna om att man gissar på om det går bra eller dåligt för Marcus på plankan, om han råkar vara kvar då.

Värt en spoiler?

Jag tyckte Robinson-tråden var dålig förra året, men i år är det nästan bara aggressiva dårar (idioter) och dumma människor som skriver. Jag följer fel program!
2024-05-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Varför använder ni spoilers när ingen av er avslöjar en enda sak som kommer att hända??

För er som inte vill öppna spoilers, så handlar inläggen från de här intelligenta skribenterna om att man gissar på om det går bra eller dåligt för Marcus på plankan, om han råkar vara kvar då.

Värt en spoiler?

Jag tyckte Robinson-tråden var dålig förra året, men i år är det nästan bara aggressiva dårar (idioter) och dumma människor som skriver. Jag följer fel program!
Helt omöjligt att veta vad folk tycker är spoil eller inte, folk e grymt lättkränkta så vi tog väl bara det säkra före det osäkra.

Då lyckas du bli kränkt och sur för att vi lagt det som spoil. Att du blir lättstött innebär inte att du har rätt.
2024-05-18, 20:16
Medlem
Citat:
Helt omöjligt att veta vad folk tycker är spoil eller inte, folk e grymt lättkränkta så vi tog väl bara det säkra före det osäkra.

Då lyckas du bli kränkt och sur för att vi lagt det som spoil. Att du blir lättstött innebär inte att du har rätt.
2024-05-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Olivias kinder är bara feta. Inget inlägg där. Men läpparna är upp-pumpade.

Hon borde fixa tänderna. Ser förjävlig ut när hon öppnar käften.
Dom brukar ju säga att kuken har inga ögon!
2024-05-18, 21:19
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur

Värt en spoiler?

Jag tror största anledningen till att tråden är så kass beror på att många inte kan hänga här mellan måndag till torsdag pga av spoilers.
2024-05-18, 23:51
Kan härmed avslöja att det är

Som vinner Robinson.
2024-05-19, 00:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Kan härmed avslöja att det är

Som vinner Robinson.
Jaså, det säger du..? Väntar nämligen fortfarande på att Pontus ska komma tillbaka. När kommer han tillbaka? Kan du inte kolla med din "vän från produktionen" som haft fel om vinnaren 3 säsonger i rad
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Kul med ny säsong! En vän i produktionen som är ljudtekniker levererade intressant info till mig häromdagen:

• Det blir mer bråk än någonsin i Robinson, men ingen deltagare skickas hem.
• Annorlunda tävlingar i år med mer nytänkande än föregående säsonger.
• Finalbanan är något utöver det vanliga tydligen.

Topp 3 som gör upp i finalen:

Vinnare:

Flashbacks sunkigaste troll - alla kategorier.
Senast redigerad av peterZiipen 2024-05-19 kl. 00:11.
2024-05-19, 00:30
Medlem
Äntligen är äcklet zayera ute.
2024-05-19, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Äntligen är äcklet zayera ute.
Alex e inte jätteglad på Pål. Shiiit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto