Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-19, 21:49
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfiken89
Vågskålen... En middag hon fick från Alex eller 500 000kr.

Är man dum och lättlurad så är man, manipulatören däremot väger allt noga innan han fattar sina beslut för att få så mycket som möjligt för så lite som möjligt.
2024-05-19, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Nja det kan jag inte hålla med dig om... Araben liknar ju verkligen inte Pål och inte många andra heller. Raymond är väl mest Pål-lik och kanske Eden också av killarna. Kelly är ju den mest utflippade av hela högen så där kan ju likheter finnas med Pål

Jag gillar att Pål är sig själv i alla lägen, på gott och ont.

Araben är ju helt klart Australensika Rooble med sina flin, Gubben som är med Araben är agressivare version av Gustav
Jag vill också att Pål vinner, han växer varje gång nån konfronterar honom, han vägrar ändra på sig och det är starkt att våga vara den man är.
Senast redigerad av Shieldhero 2024-05-19 kl. 22:00.
2024-05-19, 21:56
Medlem
picapicans avatar
Varför gav Alex bort sin immunitet?
2024-05-19, 21:57
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det är väl nåt uttryck i knarkarkretsar. Blev så skärrad av hans aggression så jag hörde knappt vad pundaren sa. Fattar inte att han fick vara kvar. Någon sa tidigare säsong ordet "lappdjävel" och blev hemskickad. Den här dåren kan ju skrämma skiten ur vem som helst.

Hur jävla svårt är det för dig att kalla Alex vid namn istället för pundaren och knarkaren? Ingen har missat hur du härjar dygnet runt i tråden i din jakt på att framställa Alex i dålig dager och att du vill Pål vinner. Men för helvete lugna ner dig och det går bra att använda förnamn på alla deltagare.
Det går också bra för alla människor att ändra sina liv
2024-05-19, 21:59
Citat:
Nja det kan jag inte hålla med dig om... Araben liknar ju verkligen inte Pål och inte många andra heller. Raymond är väl mest Pål-lik och kanske Eden också av killarna. Kelly är ju den mest utflippade av hela högen så där kan ju likheter finnas med Pål

Jag håller med och lägger till - och att han aldrig predikar för andra hur man ska vara! Mark har predikat för Pål, Marcus har predikat för Pål och nu har Alex predikat för Pål. Varför är dessa ”män” så skitnödiga så fort någon faller utanför deras snäva uppfattning om hur man ska vara?
2024-05-19, 22:12
Medlem
Hahaha...pratade med en person som sa att det har vänt på facebook och pundaren är inte alls populär längre. Jag undrar också vad den gode Anders Lundin tycker om knarkarens beteende? Han är ju av en helt annan sort än monstret.
2024-05-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Hur jävla svårt är det för dig att kalla Alex vid namn istället för pundaren och knarkaren? Ingen har missat hur du härjar dygnet runt i tråden i din jakt på att framställa Alex i dålig dager och att du vill Pål vinner. Men för helvete lugna ner dig och det går bra att använda förnamn på alla deltagare.
Det går också bra för alla människor att ändra sina liv
En spade är en spade.
2024-05-19, 22:13
Medlem
Haha nu går de loss på Facebook, nu är Pål jättefeg för att han inte valde Alex, stackars Maureen...haha
2024-05-19, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Alma var ju den som verkligen ville ha ut Zayera och gnällde om att tanten åt ris till frukost. Det var patetiskt och tillgjort när hon slänge sig ut till Zayera i korgen.
Det har du fan rätt i.
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Alma är en riktig irriterande människa, verkar alltid tro att hon är den enda värdiga vinnaren hela tiden, enligt mig är Zayera en tusen ggr mer värd vinnare än alma.

Är jag den enda som gillar pål? Både rolig och rör om i grytan, jag tycker det är ovanligt tråkiga karaktärer i år förutom Pål och Alex.
Varför Alma fortf är kvar är för att hon är så medelmåttig och tråkig att hon inte får ett target på sig. Hon är definitionen av den jobbiga klasskompisen man inte ville bjuda på kalas men som kom ändå pga hennes mamma ringde och gnällde.

Har ingen kärlek för Zayera men hon har iaf karaktär och sticker ut, det är iaf underhållande.
2024-05-19, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Är man dum och lättlurad så är man, manipulatören däremot väger allt noga innan han fattar sina beslut för att få så mycket som möjligt för så lite som möjligt.

Ja han ägnade sina dagar på Gränslandet åt att lägga upp 10 olika strategier hur han ska gå tillväga i spelet allt noga uträknat
Senast redigerad av allanmadsen 2024-05-19 kl. 22:34.
2024-05-19, 22:30
Medlem
Citat:

Tycker Påls beteenden visar motsatsen. Har aldrig sett en mer konflikträdd människa "jo ja.. så är det ju.. ja" så fort någon konfronterar eller blottar honom, han krymper ihop som en eskimopung. Varför inte stå upp för sig själv när Alex hoppade på honom. Pål är endast sig själv i synkarna, i övrigt är han väldigt falsk och opålitlig.
2024-05-19, 22:31
Medlem
Hoppas pål vinner duellen, kommer braka loss i lägret!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in