Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-12, 17:29
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Håller helt med.

Herregud, Alma är så svag och falsk. Säg bara till Pelle rakt ut "sluta fjäska. Det är kört. Jag kommer rösta på dig." istället har hon gett honom hopp och dragit honom bakom ryggen två veckor i rad.

Olivia, Zayera, Pål och Rooble flinar allihopa när någon blir ledsen eller röstas ut. Otrevligt att se på.

Maureen, Simone och Marcus. Ja. Inga personer man kommer minnas efter 2 år direkt.
Jag kommer aldrig glömma Marcus. Går bara inte. Inte heller det målade stolpskottet Alex. Vidriga varelser.
Jag skrattade högt när vovven grinade och husse såg ut att tuppa av på örådet. Man såg bara ögonvitorna.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-12 kl. 17:32.
2024-05-12, 17:31
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Håller helt med.

Herregud, Alma är så svag och falsk. Säg bara till Pelle rakt ut "sluta fjäska. Det är kört. Jag kommer rösta på dig." istället har hon gett honom hopp och dragit honom bakom ryggen två veckor i rad.

Olivia, Zayera, Pål och Rooble flinar allihopa när någon blir ledsen eller röstas ut. Otrevligt att se på.

Maureen, Simone och Marcus. Ja. Inga personer man kommer minnas efter 2 år direkt.
Pelle, Mark och Markus är hatare som man bara måste kämpa mot. Och det är klart man blir glad när de en efter en försvinner.
2024-05-12, 17:31
Medlem
Citat:
Bottenskrapet, det var bra sagt. Nästan alla har ju åkt ut och varit en vända i Gränslandet innan de kom tillbaka. Vilka har ej varit där? Maureen och Olivia? Zayera och Pål är bittra och dåliga på allt. Marcus och Olivia är också rätt bittra. Gustav var alltid trevlig att titta på, snackade typ aldrig illa om någon, geniun kille.
Jag tycker inte att olivia har varit särskilt bitter. Men jag håller med om att Gustav verkade vara den trevligaste. Men det är en tävling och han förlorade mot Zayera. Det är inget man kan göra åt. Och sjukt att man ska klaga på att de finns gränsland. Det har ju funnits i flera år nu.
2024-05-12, 17:40
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Bottenskrapet, det var bra sagt. Nästan alla har ju åkt ut och varit en vända i Gränslandet innan de kom tillbaka. Vilka har ej varit där? Maureen och Olivia? Zayera och Pål är bittra och dåliga på allt. Marcus och Olivia är också rätt bittra. Gustav var alltid trevlig att titta på, snackade typ aldrig illa om någon, geniun kille.
Gustav var Pelles dresserade vovve och allt till husses fördel. Om alla deltagare var lika tafatta och "trevliga" som hunden skulle det bli outhärdligt att titta. Dessutom var han inte så "gullig" utan endast viljelös. Förmodar att han är sosse och jobbar för Dalademokraten?. Då är pittbullern mer underhållande.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-12 kl. 17:50.
2024-05-12, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Hm, tror ni på det här? Idag är det den 9 maj och kontot är skapat i april...

Skapade kontot för att lägga kommentaren. När jag skapat var jag tvungen att vänta någon dag. Sen glömde jag bort / brydde mig inte om det, tills jag såg ett avsnitt till.

Huruvida någon tror mig eller ej är inte så viktigt för mig. Ville mest spy ur mig det jag kände till om honom.

Och ja,som någon sa i ett annat svar till mitt inlägg har personen "bytt bana" enligt programmet.

Tror att alla förstår vem detta är...
2024-05-12, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CALLEBELLMAN
Skapade kontot för att lägga kommentaren. När jag skapat var jag tvungen att vänta någon dag. Sen glömde jag bort / brydde mig inte om det, tills jag såg ett avsnitt till.

Huruvida någon tror mig eller ej är inte så viktigt för mig. Ville mest spy ur mig det jag kände till om honom.

Och ja,som någon sa i ett annat svar till mitt inlägg har personen "bytt bana" enligt programmet.

Tror att alla förstår vem detta är...
Det är väl ingen som har "bytt bana" enligt programmet om inte du syftar på Kemo? Eller Rooble?
2024-05-12, 18:15
Fattar inte vad alla har emot Pelle. Han har huvudet på skaft, presterat bra i tävlingar och är oerhört strategisk. Som man ska vara i Robinson. En otroligt vettig människa. Han har gjort vad som krävts för att hålla sig kvar och han gjorde det utan att vara illvillig eller missunnsam som Rooble och Pål. Om jag får se deras vidriga hånleenden en gång till så skär jag ut ögonen.

Nu när Pelle och Gustav är borta så får man väl hoppas på Alma, Maureen och Alex i final. (Om inte Ci kommer tillbaka) Har ingen koll på hur det ser ut i Gränslandet.
2024-05-12, 18:19
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnetsmoln
Fattar inte vad alla har emot Pelle. Han har huvudet på skaft, presterat bra i tävlingar och är oerhört strategisk. Som man ska vara i Robinson. En otroligt vettig människa. Han har gjort vad som krävts för att hålla sig kvar och han gjorde det utan att vara illvillig eller missunnsam som Rooble och Pål. Om jag får se deras vidriga hånleenden en gång till så skär jag ut ögonen.

Nu när Pelle och Gustav är borta så får man väl hoppas på Alma, Maureen och Alex i final. (Om inte Ci kommer tillbaka) Har ingen koll på hur det ser ut i Gränslandet.
Hoppas du menar dina egna ögon. Att du har noll koll hade du inte behövt förklara. Märktes redan från första raden.
2024-05-12, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfiken89
Är det han som numera jobbar som "socialarbetare"?

Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfiken89
Är det han som numera jobbar som "socialarbetare"?

Om jag bekräftar eller nekar detta är det som att säga personens namn och även om jag inte anser att personen ska skyddas antar jag att det är anledning till en avstängning. Inte för att det skulle göra mig så mycket då jag inte lever mitt liv på flashback, men ser helst att mitt inlägg får vara kvar så fler kan läsa det.

Sitter och tittar på programmet nu och den här människans snack om respekt är skrattretande när jag vet hur han pratar om människor som inte hör till hans "grupp".

Har sedan mitt första inlägg fått veta av en person som jobbar på skolan att personen inte är kvar där men hon visste inte var han arbetar idag.
2024-05-12, 18:20
Medlem
Citat:
Så två personer har bytt bana? Det jag syftar på är att det står inte "Fritidspedagog" då de anger vad han har för syssla.
Men kan du inte bara säga vem det är? Eller ge iallafall en bättre hint. Vi vet inte ens vad du snackar om. Att komma med ett rykte om att någon har kvoterats in? Då menar du väl såklart Rooble. Ja, vissa kan kritisera han om massa. Men det är något grovt du kommer med som du har inga bevis på för överhuvudtaget. Och ingen i programmet har snackats om att ha bytt bana? Eller syftar du på Alex?
2024-05-12, 18:22
Medlem
Citat:
Om jag bekräftar eller nekar detta är det som att säga personens namn och även om jag inte anser att personen ska skyddas antar jag att det är anledning till en avstängning. Inte för att det skulle göra mig så mycket då jag inte lever mitt liv på flashback, men ser helst att mitt inlägg får vara kvar så fler kan läsa det.

Sitter och tittar på programmet nu och den här människans snack om respekt är skrattretande när jag vet hur han pratar om människor som inte hör till hans "grupp".

Har sedan mitt första inlägg fått veta av en person som jobbar på skolan att personen inte är kvar där men hon visste inte var han arbetar idag.
Vad är det du snackar om? Vem har snackat om respekt? Du syftar på Alex? Jag vet inte om någon som har snackat om respekt i denna säsong än så länge iallafall.
2024-05-12, 18:23
Medlem
Den enda som har "bytt bana" enligt programmet är ju Alex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in