Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-12, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CALLEBELLMAN
Menade inte att produktionen uttryckligen sagt att han bytt bana utan att hans syssla inte är densamma som han hade när jag kände (kände och kände.. jobbade med)

Och om det lugnar dig kan jag meddela att jag aldrig arbetat med Alex.
Så ja, då syftar du på Rooble. Det vet vi väl alla. Förstår inte varför du ska försöka vara så hemlighetsfull. Du har ju inga sätt att bevisa det ändå.
2024-05-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men kan du inte bara säga vem det är? Eller ge iallafall en bättre hint. Vi vet inte ens vad du snackar om. Att komma med ett rykte om att någon har kvoterats in? Då menar du väl såklart Rooble. Ja, vissa kan kritisera han om massa. Men det är något grovt du kommer med som du har inga bevis på för överhuvudtaget. Och ingen i programmet har snackats om att ha bytt bana? Eller syftar du på Alex?
Det är bara ljug från nån bitter människa. Avskyr Alex men tror inte ens han skulle filmat sig själv knulla och sen visa för en massa elever. Skribenten verkar vara störd.
2024-05-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad är det du snackar om? Vem har snackat om respekt? Du syftar på Alex? Jag vet inte om någon som har snackat om respekt i denna säsong än så länge iallafall.

Okej, ett sista svar sen ska jag lägga ner luren:

Tittar vi på samma program? Svenska Expedition Robinson 2024? Slå på undertexter om du har svårt att förstå dokusåpan. Brukade gå att göra via textTV finns säkert en funktion i appen nu för tiden.

Det var ett jävla tjatter från en person under örådet om hur en annan person inte visade respekt för en tredje.
2024-05-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det är bara ljug från nån bitter människa. Avskyr Alex men tror inte ens han skulle filmat sig själv knulla och sen visa för en massa elever. Skribenten verkar vara störd.
Personen syftar på Rooble antar jag. Men sedan så har ju inte personen inga bevis på det överhuvudtaget. Finns inget på Rooble som styrker det. Så varför ens lägga upp något sådant.
2024-05-12, 18:32
Medlem
Citat:

Tittar vi på samma program? Svenska Expedition Robinson 2024? Slå på undertexter om du har svårt att förstå dokusåpan. Brukade gå att göra via textTV finns säkert en funktion i appen nu för tiden.

Det var ett jävla tjatter från en person under örådet om hur en annan person inte visade respekt för en tredje.
Jag vet vem du syftar på. Och jag säger inte att det inte stämmer. Men det är ju fortfarande ett rykte ifrån dig. Det finns inga bevis för påståendet.
2024-05-12, 18:56
Medlem
Citat:

Om de faktiskt fanns brottsregister på han eller bevis på att han har jobbat på skola och gjort dessa grejer hade varit annorlunda
2024-05-12, 19:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ältar du fortfarande? Det är ju en vecka sen jag skrev att du är en elak människa.

Svarade bara på ett inlägg som var markerat med röd ring från dig. Nu är jag inte den som tittar och besvarar alla inlägg direkt men har du skrivit på min signatur får du skylla dig själv om du faktiskt får svar. Även om det inte sker på direkten.
2024-05-12, 19:14
Avstängd
Citat:
Flashback drar till sig dårar och har så alltid gjort.
Det är sant, ni är några i den här tråden.

Citat:
Såg precis (3 dagar sedan nu men...:P) ett avsnitt över axeln på min fru och blev så förvånad att jag var tvungen att skapa ett konto och in och skriva här:

Där ser jag en person jag arbetat med. För att komma till kritan direkt -

Han arbetade på en skola där han visade minderåriga flickor en video på när han hade sex med en kvinna (som det spekulerats om huruvida hon också var minderårig). Vet inte om jag får säga vem utan att detta inlägg raderas så avstår från det.

Men att han kvoterats in i Robinson är helt sjukt... en vidrig person som skröt om de störda saker han och hans kompisar gjorde. Trodde han fan satt inne. Men han kan inte ha blivit dömd efter händelsen med flickorna tydligen. Jag lämnade den skolan innan det hela hade spelats ut och vet inte i detalj vad som blev av med det.

Det här är väldigt intressant information. Det är inte svårt att räkna ut vem detta handlar om. Det finns en deltagare som försöker hålla en respektabel mask, men han tappar den så fort han får lite motstånd eller blir motsagd. Då visar han sitt rätta jag och blir både våldsam och otrevlig.

Precis en sån typ som man kan föreställa sig visar dickpicks eller en film där han har sex. Det är precis på den omogna nivån han är hela tiden i både handling och ord. Man kan förstå varför han reagerar så starkt på att andra pratar om honom, livrädd för att bli avslöjad så klart.
2024-05-12, 19:15
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Alltså anledningen till att hon Simone är så osynlig måste ju vara att hon är totalt korkad och att det blir extremt tydligt när.hon öppnar käften.
Det är jag övertygad om.
Det lilla jag har hört henne kraxa är ju helt otroligt oattraktivr och direkt frånstötande.
Senast redigerad av Youfuckingbitch 2024-05-12 kl. 19:29.
2024-05-12, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Marcus?
Jag körde uteslutningsmetoden och kvar blev Marcus.
2024-05-12, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Lika som bär eller hur? Jämför gärna med några bilder från Robinson.

Det känns nästan som att han av någon anledning bytt både namn och karriär.

Det är faktiskt lite intressant att Rooble Gedi även har bytt namn och tidigare hette

https://mrkoll.se/person/Rooble-Huss...kyqRaQuerAcYfr
Han har bytt efternamn för nån anledning. Finner inget att han har bytt karriär
2024-05-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Var det före eller efter namnbytet?

https://careers.humly.io/people/2113988-roble-mohamoud
Den här personen förresten bor i Storbritannien och är fortfarande aktiv där på hans linkedin. Hahah du tror verkligen att alla svarta look a like

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in