Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Flashback drar till sig dårar och har så alltid gjort.
Det är sant, ni är några i den här tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
CALLEBELLMAN
Såg precis (3 dagar sedan nu men...:P) ett avsnitt över axeln på min fru och blev så förvånad att jag var tvungen att skapa ett konto och in och skriva här:
Där ser jag en person jag arbetat med. För att komma till kritan direkt -
Han arbetade på en skola där han visade minderåriga flickor en video på när han hade sex med en kvinna (som det spekulerats om huruvida hon också var minderårig). Vet inte om jag får säga vem utan att detta inlägg raderas så avstår från det.
Men att han kvoterats in i Robinson är helt sjukt... en vidrig person som skröt om de störda saker han och hans kompisar gjorde. Trodde han fan satt inne. Men han kan inte ha blivit dömd efter händelsen med flickorna tydligen. Jag lämnade den skolan innan det hela hade spelats ut och vet inte i detalj vad som blev av med det.
Det här är väldigt intressant information. Det är inte svårt att räkna ut vem detta handlar om. Det finns en deltagare som försöker hålla en respektabel mask, men han tappar den så fort han får lite motstånd eller blir motsagd. Då visar han sitt rätta jag och blir både våldsam och otrevlig.
Precis en sån typ som man kan föreställa sig visar dickpicks eller en film där han har sex. Det är precis på den omogna nivån han är hela tiden i både handling och ord. Man kan förstå varför han reagerar så starkt på att andra pratar om honom, livrädd för att bli avslöjad så klart.