Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-13, 01:31
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Där försvann Zayera från min topplista.

Jag trodde att hon skulle försvara Pål, men hon kom med ett jättekonstigt argument om att Pål är egoist bara för att han velat behålla sin immunitet. Klart att man ska få behålla sin immunitet utan att bli anklagad för att vara egoist. Hoppas att Alex inte väljer henne för middagen så hon får veta hur falsk Alex är.
2024-05-13, 01:32
Medlem
Alltså Pål och Rooble är så himla roliga

2024-05-13, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag trodde att hon skulle försvara Pål, men hon kom med ett jättekonstigt argument om att Pål är egoist bara för att han velat behålla sin immunitet. Klart att man ska få behålla sin immunitet utan att bli anklagad för att vara egoist. Hoppas att Alex inte väljer henne för middagen så hon får veta hur falsk Alex är.
Hon har inte alla hästar i stallet asså. Om han gav immuniteten så blir han ju ett target.
2024-05-13, 01:35
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon har inte alla hästar i stallet asså. Om han gav immuniteten så blir han ju ett target.

Precis, de veckorna var han ju hela tiden i risk.
2024-05-13, 01:37
Medlem
Citat:
Precis, de veckorna var han ju hela tiden i risk.
Men det som är kul är ju att dom är vänner nu så det är ju egentligen bara ett spel. Förstår inte varför alla på robinson insta håller på att dö och gråter över att gustav och pelle åker ut. Snälla, det är ett spel/tävling och om man är stark/ett hot som pelle då är man i riskzonen. Dom överdriver så jävla mycket. Rooble och Pål är så himla roliga som duo lol
2024-05-13, 01:42
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men det som är kul är ju att dom är vänner nu så det är ju egentligen bara ett spel. Förstår inte varför alla på robinson insta håller på att dö och gråter över att gustav och pelle åker ut. Snälla, det är ett spel/tävling och om man är stark/ett hot som pelle då är man i riskzonen. Dom överdriver så jävla mycket. Rooble och Pål är så himla roliga som duo lol

Jag tycker synd att nära personer som Zayra och Pål ska förstöra sin pakt och på så sätt ge fördelar till skitstövlarna Marcus och Alex att gå vidare när de istället skulle kunnat gadda ihop sig med resten mot dessa två.

Ska in på Instagram och se, varför gråta över något sådant ens?! Själv tycker jag att det var helt underbart att 2 st. från äckliga Syd åkte ut.
2024-05-13, 01:43
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Kan du skriva annorlunda så man förstår vad menar?

Det fanns väl bara två personer vars namn börjar på P och M i det senaste örådet och som dessutom hade den dialogen? Så frågan kvarstår. Varför sade P "rullöga" att M "riddare" inte fick lämna ifrån sig sin immunitet?
2024-05-13, 01:50
Medlem
Citat:
Jag tycker synd att nära personer som Zayra och Pål ska förstöra sin pakt och på så sätt ge fördelar till skitstövlarna Marcus och Alex att gå vidare när de istället skulle kunnat gadda ihop sig med resten mot dessa två.

Ska in på Instagram och se, varför gråta över något sådant ens?! Själv tycker jag att det var helt underbart att 2 st. från äckliga Syd åkte ut.
Ja,men det är för att dom är dumma i huvudet. Speciellt Zayera som inte tänker klart. Samma med hennes konflikt med Pelle. Dom är ju oroliga över att bli vald av Marcus i duellen. Det finns folk som har skrivit att dom seriöst har gråtit.
2024-05-13, 01:56
Medlem
Zayra är en mycket korkad och helt ologisk person. Totalt snurrig i kolan.

Jag hatar alex knarkarröst. Samt att han har fått så många fördelar i Gränslandet med massor av mat. Och han kom.in perfekt i Robinson med en immunitet precis innan finalen. Fusk!

Olivia växte lite igen. Helt okej om hon vinner hela Robinson nu.

Men helst vill jag att Pål vinner.
2024-05-13, 02:00
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Det fanns väl bara två personer vars namn börjar på P och M i det senaste örådet och som dessutom hade den dialogen? Så frågan kvarstår. Varför sade P "rullöga" att M "riddare" inte fick lämna ifrån sig sin immunitet?

Han ville väl, som vanligt, samla en billig poäng genom att mena på att han ändå inte hade tagit emot hans immunitet. Han hade visst tagit emot det om han fick frågan, större ego får man leta. Den andra billiga poängen var när han ljög om att han ville att Gustav vann före honom själv.
2024-05-13, 02:04
Medlem
fonders avatar
Olivia, om du läser här så ta ut allt du har i kinderna och läpparna. Jag är helt övertygad om att du är en jättesöt tjej utan fyllers som du lägger massor av pengar på.
2024-05-13, 02:21
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Instämmer. Det skulle alltid vara duell så att den utröstade fick en ärlig chans att fightas för sin plats. Kunde vara lite mer klass på duellerna då också och mer variation.
De utröstade har haft chans att vinna immuniteter och förutom ren immunitet haft chans att bygga användbara relationer för att slippa bli utröstade. Den som blir utröstad förtjänar det och borde inte få duellera ens. Dock ok att de får ge blodshämnd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in