Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vad säger du?! Pelle "ville ju att Gustav skulle vinna före Pelle själv.". Ord är gratis.
Hal som en advokat,stackars Gustaf skulle bara bli rövknullad (!) i deras osunda vänskap.
2024-05-17, 21:32
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Vad säger du?! Pelle "ville ju att Gustav skulle vinna före Pelle själv.". Ord är gratis.
Tjenare!
Jag undrar om det fanns en enda tittare som trodde på detta? Nästan så Pelle var värre än pundaren själv med att ljuga.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-17 kl. 21:39.
2024-05-17, 21:44
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Tjenare!
Jag undrar om det fanns en enda tittare som trodde på detta? Nästan så Pelle var värre än pundaren i att ljuga.

Det blir skämskudde gång på gång när de tror att de kan samla godhetspoäng genom sina uppenbara lögner. Först var det den största drömmen han hade i hela livet, en stund senare "älskade" han Gustav mer än sin största dröm i hela livet.

Samma sak med den andra patetiske djäveln som gav bort måltiderna "med bara hjärta.".

Som tittare sitter man i sitt sköna hem och kan direkt se igenom sådant, vi är inte frusna och hungriga Robinson-deltagare för att tro på deras godhetslögner.
2024-05-17, 21:48
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Det blir skämskudde gång på gång när de tror att de kan samla godhetspoäng genom sina uppenbara lögner. Först var det den största drömmen han hade i hela livet, en stund senare "älskade" han Gustav mer än sin största dröm i hela livet.

Samma sak med den andra patetiske djäveln som gav bort måltiderna "med bara hjärta.".

Som tittare sitter man i sitt sköna hem och kan direkt se igenom sådant, vi är inte frusna och hungriga Robinson-deltagare för att tro på deras godhetslögner.
Ja, det är verkligen löjeväckande att höra när dom ska låtsas vara godhjärtade. Mycket sånt i denna säsong. Flintskallen som inte vill vinna,,bla bla bla...Jag vill att Gustav hellre ska vinna än jag själv...blabla bla...Jag är redan mätt sen Gränslandet och låter damerna få min middag..blaaaaaa blaaaaaaaaaaaaaa....blaaaaaaaaaaaaaaaaa
2024-05-17, 21:51
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hal som en advokat,stackars Gustaf skulle bara bli rövknullad (!) i deras osunda vänskap.
Hur vet vi att det inte redan hänt den där kramnatten??
Senast redigerad av Vipan 2024-05-17 kl. 22:49.
2024-05-17, 21:53
Medlem
Citat:
Olivia, om du läser här så ta ut allt du har i kinderna och läpparna. Jag är helt övertygad om att du är en jättesöt tjej utan fyllers som du lägger massor av pengar på.
Även tuttarna också eller?
2024-05-17, 21:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ja, det är verkligen löjeväckande att höra när dom ska låtsas vara godhjärtade. Mycket sånt i denna säsong. Flintskallen som inte vill vinna,,bla bla bla...Jag vill att Gustav hellre ska vinna än jag själv...blabla bla...Jag är redan mätt sen Gränslandet och låter damerna få min middag..blaaaaaa blaaaaaaaaaaaaaa....blaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag tvekade t.o.m. på att han skulle ge bort sin immunitet till Zayra, hon fick inte ens måltiden för att han redan hade henne runt lillfingret och ville garantera fler. På Instagram skriver idioter att det är godhjärtat att göra det för första gången i Robinsons historia. Var inte första gången i Robinsons historia när Alex hade gjort sig så pass till Jesus att han fick lärjungens immunitet och lärjungen (Värmland-Andreas) blev utröstad under samma Öråd som han gav bort halsbandet?
2024-05-17, 21:56
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingDuck

Tuttarna ser naturliga ut och t.o.m. hänger lite.
2024-05-17, 22:30
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound66
Efter söndagens avsnitt så är 7 deltagare kvar.

Då blir det två utslagstävlingar innan plankan. Sedan är de 4 kvar där vinnaren av plankan är klar för final och en eller 2 röstas till final. Blir det enbart en som röstas in så blir det duell mellan trean och fyran.

Ok. Tack - för din koll på det hela. Själv hade jag glömt hur det är med tävlingarna på slutet
2024-05-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Vem i helvete är Zayda? lär dig stava deltagarnas namn innan du öppnar käften

vilken säsong var denne Zayda med i?

Zayera Khan är med i Robinson 2024
Zahara Kran? Spelar roll, du visste vem jag menade eller hur? Känner du dig tuff bakom skärmen din lilla fjant?
2024-05-18, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingDuck

Olivias kinder är bara feta. Inget inlägg där. Men läpparna är upp-pumpade.

Hon borde fixa tänderna. Ser förjävlig ut när hon öppnar käften.
2024-05-18, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Zahara Kran? Spelar roll, du visste vem jag menade eller hur? Känner du dig tuff bakom skärmen din lilla fjant?

Nej din lilla luffare jag visste inte vem du menade därför jag frågade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in