Citat:
Ursprungligen postat av
AllHailBoognish
Pål är den mest patetiska människa jag någonsin sett, och att han har så många fanboys i den här tråden är fanimej ett under. I synkar sitter han och snaskar självgott och skrattar ondskefullt. När han konfronteras vågar han bara sitta tyst och stirra ner i backen eller upp i träden. Efter konfrontation springer han dock direkt till pappa Rooble som får ta konflikten åt honom med sitt ”ey håll käften breeee”.
Pål är ett ensambarn som lärt sig att han kan göra som han vill, och komma undan med argumentet att ”jag är sån”. Ingen självkritik, knappt någon självinsikt överhuvudtaget. Han vill inte utvecklas. Han vill grisa och gotta sig.
Jag tycker han är rolig.
Han kallade väl sig till och med demon vid något tillfälle.

Angående att han inte ger tillbaka när han konfronteras så är det lite tråkigt men också kul för att frustrationen bara växer bland de som konfronterar honom. Typ Marcus som sa till honom i dagens avsnitt men inte fick någonting tillbaka. Liksom, ja Marcus nu har du sagt ditt, vad nu då? Vad ville du ens uppnå?
Sen vågar ju Mark och Marcus bara skälla på honom just för att de vet att han inte ger tillbaka.
Det är typ ett sätt att försöka positionera sig som den goda samtidigt som någon som står över Pål, men det blir bara fel.
Hade varit underbart om Pål hade svarat någonting till Marcus om att han inte respekterar hans åsikt eftersom han inte respekterar Marcus som person, eller något liknande. Marcus hade gått sönder.
Sen var det ju Marcus som gick till Rooble och började snacka om att Pål inte är värdig vinnare och att det kommer se dåligt ut för det svenska folket att Rooble stöttat honom. Snacka om noll integritet. Är Marcus som är den överlägset mest patetiska i den situationen.
"Värdig vinnare" är förövrigt ett jävla meme, ska man snacka om värdig vinnare när man spelar Monopol också? Den som vinner spelet är vinnaren, that's it.