Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-02, 21:44
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag förstår varför Pål agerade som han gjorde och därför har jag sympati med honom. Skönt att moralens väktare Mark fick respass till Gränslandet. Det är inte ett sommarkollo, det är en tävling.
Precis. Det var så genant då Mark läxade upp hjälten som om han var ett barn. Allt för att imponera på sittgruppen och visa sig ridderlig. Bra att han åkte ut med svansen mellan benen.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-02 kl. 22:12.
2024-05-02, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
När jag såg om måndagens tävling, efter matkoman, så såg jag detta:

i hindret innan eldutmaningen ska de tävlande gräva. Det finns ett begränsat antal grävstationer som är avdelade från varandra. Rooble är FÖRST med att gräva sig ut, i ena hörnet.

ALLA andra tävlande ålar sig ut genom Roobles hål istället för att gräva ett eget hål. Pål är först ut, han kastar sig in i Roobles hål och kommer tvåa till eldstationen.

Om en gren i tävlingen faktiskt är grävning, är det okej enligt reglerna att en deltagare gräver och alla andra använder hans hål?

Tänkte inte på det när jag såg det första gången. Nu är det invidivuell tävling. Tänk om det var Lag Nord och Syd och till exempel Nord grävde sig ut och Syd slank igenom deras hål istället för att gräva eget. Det hade inte varit okej. Men nu?
Nån mer som såg detta?

Jag tänkt också på det. Plus att han var längst till höger sida så han kunde föra halva kroppen utanför banan där det saknades sand. Tävlingsproducenten missade lite där helt klart.
2024-05-02, 22:41
Medlem
S.O.Stolps avatar
Pål har nog ingen diagnos, han är bara ett ufo som bor i en källare och lever sitt liv via en skärm. Han har verkligen noll social kompetens.

Han är ju dessutom som en spelfigur själv. Jag ser mig honom framför mig i nät MMORPG-spel, där han går runt och glufsar i sig allt i sin väg och skrattar rått när han hugger huvudet av sina motspelare med sitt Vanquisher's Sword.
2024-05-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
NEJ! Du får nog kolla själv eftersom jag inte behöver det. Alex hade skitit på sig om han sett den bjässen. Lilla Helen var ofarligt att mobba för knarkaren.

Du är helt tappad alltså, du tjatar om "bjässen" Hayes inte Homayon.
2024-05-02, 23:13
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Såg nu senaste avsnittet igen på TV. Fan vad jag tycker Pål är härlig. En skön syn att se när uppläxaren blev ivägskickad. Pål är storfavorit.

Så otroligt töntigt med dessa ”vi letar inte än” pakter. Letandet börjar när Anders sagt vad som kan hittas.
2024-05-03, 00:05
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Du verkar tappad själv och jag kan inte hålla reda på alla djävla invandrare med konstiga namn. Försök fatta det.
2024-05-03, 00:31
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Så otroligt töntigt med dessa ”vi letar inte än” pakter. Letandet börjar när Anders sagt vad som kan hittas.
Exakt!
2024-05-03, 02:22
Medlem
Vipans avatar
Helt sjukt att folk på facebook tydligen är mycket värre än på flashback där Pål blir ratad. Det är ju för fan en tävling och Pål gjorde allting rätt. Hoppas att det rinner av honom som han påstod i artikeln. Äckliga kärringar förmodligen i dom trådarna som trånar efter heroinisten. Jag hoppas ännu mer nu att Pål vinner.
2024-05-03, 02:29
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
...
Senast redigerad av Vipan 2024-05-03 kl. 03:00.
2024-05-03, 05:37
Medlem
Citat:
Helt sjukt att folk på facebook tydligen är mycket värre än på flashback där Pål blir ratad. Det är ju för fan en tävling och Pål gjorde allting rätt. Hoppas att det rinner av honom som han påstod i artikeln. Äckliga kärringar förmodligen i dom trådarna som trånar efter heroinisten. Jag hoppas ännu mer nu att Pål vinner.

På Facebook sitter ju bara massa Boomers och Karens, de gnäller om allt möjligt, de älskar typ Mark och Alex-typerna, alltid.
Sen gnäller de på minsta lilla grej som går utanför Jantelagens ramar.
2024-05-03, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZipen
Ni som gnäller på Pelle är bara homofober

Absolut inte. Bara för att man är homosexuell betyder det inte ansvarsfrihet från att bete sig sympatiskt.
2024-05-03, 08:45
Medlem
fonders avatar
Någon som minns hur många röster Ci fick och hur många Marcus fick den gången den senare blev utröstad? Och vilka röstade på Marcus förutom Ci?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in