Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-08, 15:49
Medlem
Fast jag har aldrig hört Marcus använda de uttrycket
2024-05-08, 15:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slips9
Man har ju vetat varje öråd vem som ska åka ur, känns även som att det är riggat när de blir duell och inte. Känns som att produktionen gör vad som helst för att vissa ska vara kvar. Senaste två säsongerna har varit dom sämsta som gjorts, tagit bort all spänning.
Den här sista hör till dom bättre. Mycket underhållande karaktärer och Lundin är suverän. Har svårt att tro att hela produktionen skulle hålla på samma dåre och fixa så att just denna vinner. Men jag kan naturligtvis ha fel vilket dock är ovanligt. Då får vi se vilken av nallebjörnarna som får blött virke när det ska eldas om platsen. Oliiiidligt spännande.
2024-05-08, 15:56
Medlem
Arge Snattaren och Paulo Roberto kanske skulle köra med blött virke men inte Anders Lundin.
2024-05-08, 16:00
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Någon skrev de på deras insta och de togs bort direkt

I gränslandet fanns en stund på kanske någon minut där Alex, Mark och Marcus står och om jag minns det rätt talar de om att ta sig in i Robinson och det blir direkt en viss stämning och en viss musik som fick mig att tänka att det möjligen bland de här tre vi har vinnaren. Hoppas verkligen att det inte är så, åtminstone inte Mark och Marcus.

Sedan så är Karin, Pelle, Gustav, Mark, Simone och Marcus på besök hos Alma just nu på Instagram och det har jag sett som ett psykologiskt svar på att ingen av dessa har vunnit. Fråga vänligen inte hur jag kommit fram till det, jag har bara gjort det och jag hoppas att jag har rätt då jag avskyr dessa.
2024-05-08, 16:01
Avstängd
Citat:
Jo, men jag la ju upp spoiler
LÄGG AV!! Fatta! Kittlar det nånstans då du förstör tråden?
Senast redigerad av Vipan 2024-05-08 kl. 16:05.
2024-05-08, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
I gränslandet fanns en stund på kanske någon minut där Alex, Mark och Marcus står och om jag minns det rätt talar de om att ta sig in i Robinson och det blir direkt en viss stämning och en viss musik som fick mig att tänka att det möjligen bland de här tre vi har vinnaren. Hoppas verkligen att det inte är så, åtminstone inte Mark och Marcus.

Sedan så är Karin, Pelle, Gustav, Mark, Simone och Marcus på besök hos Alma just nu på Instagram och det har jag sett som ett psykologiskt svar på att ingen av dessa har vunnit. Fråga vänligen inte hur jag kommit fram till det, jag har bara gjort det och jag hoppas att jag har rätt då jag avskyr dessa.
Jag känner för att bojkotta denna serie nu
2024-05-08, 16:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Exakt!

Framför allt tre saker måste rättas till i kommande säsonger:

1) Sluta ta in gamla deltagare från tidigare säsonger. De har gjort sitt och har fått sin chans.
2) Alla dessa hemliga immuniteter måste kraftigt minskas. Öråden blir helt förstörda pga detta. Det är för många hemliga immuniteter i omlopp.
3) Godis- och matfrosseriet måste minskas. Förr vann de en påse ris vid nån enstaka lagtävling. Numera har det helt spårat ur. De får alldeles för mycket matbelöningar, särskilt på Gränslandet.
Dom borde få ett metspö istället. Håller verkligen med om att gamla deltagare är urtrist och har inte där att göra. Den släpiga gamla pundaren har man tvingats höra berömma sig själv i timtal. Hoppas han aldrig visar sig igen.
2024-05-08, 16:10
Medlem
fonders avatar
Citat:

Varför? Själv är jag för besatt för att kunna bojkotta den, älskar Robinson.
2024-05-08, 16:12
Avstängd
Citat:
Gör gärna det så slipper man dina barnsligheter. Och ältande om rasister.
2024-05-08, 16:17
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Jag bara förklarade vad jag trodde.

Vad arbetar han med förresten?

Egenföretagare.
2024-05-08, 16:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder

Det är sjukt att hålla på med sånt som Ursula och några till gör. Om man ska se en film vill man inte se slutet först. Tycker att dom borde bli varnade eller avstängda då dom är sjuka i huvudet. Ingen normal människa håller på med sånt larv.
2024-05-08, 16:19
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Pål är den mest patetiska människa jag någonsin sett, och att han har så många fanboys i den här tråden är fanimej ett under. I synkar sitter han och snaskar självgott och skrattar ondskefullt. När han konfronteras vågar han bara sitta tyst och stirra ner i backen eller upp i träden. Efter konfrontation springer han dock direkt till pappa Rooble som får ta konflikten åt honom med sitt ”ey håll käften breeee”.

Pål är ett ensambarn som lärt sig att han kan göra som han vill, och komma undan med argumentet att ”jag är sån”. Ingen självkritik, knappt någon självinsikt överhuvudtaget. Han vill inte utvecklas. Han vill grisa och gotta sig.

Jo men så verkar det ju vara Men det kanske beror på en diagnos? Verkar så och då får man ha överseende. Många med diagnoser överallt idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in