Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-02, 19:59
Medlem
DyslexiKungens avatar
Jag gillar Pål, de måste finnas någon som rör om grytan
2024-05-02, 20:00
Medlem
Undra om Simones vattenflaska har vuxit fast i näven på henne.
I alla klipp så bär hon på den
2024-05-02, 20:06
Medlem
Vipans avatar
Såg nu senaste avsnittet igen på TV. Fan vad jag tycker Pål är härlig. En skön syn att se när uppläxaren blev ivägskickad. Pål är storfavorit.
2024-05-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jag gillar Pål, de måste finnas någon som rör om grytan
Ja Pål gillar att laga mat åt sina medtävlare. Karin är bara röstboskap och åkte till Robinson för att få en vit månad...det gick sådär.
2024-05-02, 20:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Man hör ju att han säger att utslagstävlingen fick det bästa utfallet för honom dock, kan det inte va Ci som åker så att immunitetsförgöraren brinner inne?

Om Ci ryker i tävlingen kanske hon inte får ge bort imm.förgöraren men om hon klarar sig till Örådet kan hon nog satsa den på Pål.
2024-05-02, 20:44
Medlem
Puma006s avatar
Pål har varit underhållande denna vecka. Dock inte smart av Pål att bete sig som en stridsvagn, han har fått många emot sig.
Tidigare i veckan då han förstörde maten som Oliva lagt ner timmar på. I dagens avsnitt där Pål tog över matlagningen helt utan konsekvenser.

Matlagning borde Pål hålla sig borta då han tidigare i säsongen förgiftade laget, dock så mörkade produktionen detta då det vart bortklippt.
https://www.hant.se/noje/lag-nord-bl...inson/10245096
2024-05-02, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ja Pål gillar att laga mat åt sina medtävlare. Karin är bara röstboskap och åkte till Robinson för att få en vit månad...det gick sådär.

Ja hon såg rejält fyllförstörd ut i dagens avsnitt.

Tvättäkta rödvinsalkis.
2024-05-02, 20:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Inte trovärdigt när du citerar Alma. En elefant & en porslinsbutik. Zaeyra är en besserwisser.

Citerar jag Alma så beror det på att jag använder det uttrycket själv normalt i mitt språk och Pål ÄR en elefant i en porslinsfabrik

Ja. Zayera är en besserwisser enligt mig oxå.
2024-05-02, 20:47
Medlem
Visst, Pål är osmidig kille med obildat språk….(tror att läggmatch heter ”läggningsmatch”). Men Karin och Pelle reagerar för fjantigt på hans matlagning. Jag är så jävla trött på homosexuellas attityd.
Senast redigerad av bohonos 2024-05-02 kl. 20:49.
2024-05-02, 21:35
Medlem
Jävlar vad folk hatar Pål på insta. Jag tycker att han är underhållande lol
2024-05-02, 21:41
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag försvarar hans agerande fullt ut. Anders påtalade att det fanns immuniteter gömda och självklart ger man sig då ut för att leta. Hela situationen var patetiskt och att dom satt kvar där som fåntrattar visar bara hur korkade dom är. Pål och Z var dom enda vettiga.

Istället för att sitta och räkna hur många gånger Pål bajsade så kunde dom rest på sina egna arslen. Nej, istället kokar dom ihop sig och förfasar sig över att stackars Olivia missar målet. Då kunde dom ju letat och gett dessa till henne. Bisarrt och det här kommer gå till i historen som det töntigaste som hänt i Robinson. Som grädde på moset satt fjanten Mark och läxade upp den som fullföljde uppdraget.

Anders Lundin måste ha ruskat på huvudet och ifrågasatt vilka pajasar dom har med i år. Vet att han ogillar så där larv. Han kommer sägert dra upp det när det ska röstas.
Jag förstår varför Pål agerade som han gjorde och därför har jag sympati med honom. Skönt att moralens väktare Mark fick respass till Gränslandet. Det är inte ett sommarkollo, det är en tävling.
2024-05-02, 21:42
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Pål har varit underhållande denna vecka. Dock inte smart av Pål att bete sig som en stridsvagn, han har fått många emot sig.
Tidigare i veckan då han förstörde maten som Oliva lagt ner timmar på. I dagens avsnitt där Pål tog över matlagningen helt utan konsekvenser.

Matlagning borde Pål hålla sig borta då han tidigare i säsongen förgiftade laget, dock så mörkade produktionen detta då det vart bortklippt.
https://www.hant.se/noje/lag-nord-bl...inson/10245096
Att förgifta motståndarna är ett genialt drag. Pål är mr Robinson himself.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in