Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-13, 12:43
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja verkligen. Folk måste verkligen ha händelselöst och tråkiga liv om ett realityprogram gör dom såhär upprörda
Det är väl snarare så att folk har ett händelselöst och tråkigt liv om man sitter nästan hela nätterna och skriver inlägg i den här tråden.
2024-05-13, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Det är väl snarare så att folk har ett händelselöst och tråkigt liv om man sitter nästan hela nätterna och skriver inlägg i den här tråden.
Inte hela natten. Ibland har jag tid. Är en nattmänniska
2024-05-13, 13:11
Medlem
Bakarettans avatar
Nu när Alex har kommit in i Robinson kommer han visa sitt "rätta jag". Han kommer inte dra sej för att hugga folk i ryggen.
Att han åkt på en räkmacka in är det ingen tvekan om. Jag har från början av säsongen varit 100 % säker på att han kommer att vinna.
Detta pga att hela säsongen är riggad av Mastiff till hans fördel.
Kom nu inte med att: " Jamen TÄNK vad han har fått utstå sååå många dagar på gränslandet! Han som är sååå ödmjuk och snäll".
Jomen tjena..Förmodligen tvungen att ändra sitt beteende sen förra gången.
Begriper ni inte att han har fått hjälp på traven av prod.teamet?
Spelpjäserna Maureen, Pål, Rooble, Marcus, Alma, Zayera, Simone och Olivia finns endast kvar i spelet för att föra honom vidare till en seger.
Jag kan absolut ha fel. Det kommer visa sej.
2024-05-13, 13:19
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Inte hela natten. Ibland har jag tid. Är en nattmänniska
Tog du åt dej?
2024-05-13, 13:22
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nookie
Någon som vet hur många öråd det är kvar?
Marcus, Pål och Alex borde väl vara dom som röstats bort först isåfall. Finns väl inga andra som har presterat speciellt bra på tävlingar?

Jag kikade på tv.nu och vilka avsnitt/hur många det är kvar så om jag fattat det rätt = 1 Öråd kvar innan Finalavsnittet;

Idag Måndag 13 Maj är det avsnitt 41 = Öråd måste väl vara avsnitt 45 då ?

Totalt är det 51 st Robinsonavsnitt så Finalen är avsnitt 51.
2024-05-13, 13:24
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ja verkligen. Folk måste verkligen ha händelselöst och tråkiga liv om ett realityprogram gör dom såhär upprörda

Folk i den här tråden verkar minst lika upprörda men skillnaden i den här tråden är att det som skrivs i den här tråden är beyond skillnad mot inne på "snälla" Facebook
2024-05-13, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Låter mer som att du är obehaglig.
Rooble är bara glad när det går bra.

Han sitter och hånflinar medan han själv inte lyckats med ett skit mer än att vara en lat hycklare
2024-05-13, 13:27
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Nu när Alex har kommit in i Robinson kommer han visa sitt "rätta jag". Han kommer inte dra sej för att hugga folk i ryggen.
Att han åkt på en räkmacka in är det ingen tvekan om. Jag har från början av säsongen varit 100 % säker på att han kommer att vinna.
Detta pga att hela säsongen är riggad av Mastiff till hans fördel.
Kom nu inte med att: " Jamen TÄNK vad han har fått utstå sååå många dagar på gränslandet! Han som är sååå ödmjuk och snäll".
Jomen tjena..Förmodligen tvungen att ändra sitt beteende sen förra gången.
Begriper ni inte att han har fått hjälp på traven av prod.teamet?
Spelpjäserna Maureen, Pål, Rooble, Marcus, Alma, Zayera, Simone och Olivia finns endast kvar i spelet för att föra honom vidare till en seger.
Jag kan absolut ha fel. Det kommer visa sej.

Tror du har fel om Alex. Eller tror du att tävlingen han vann nu också var riggad av produktionen? Då tänker jag på att du skriver att du tror att han fått hjälp av produktionen
2024-05-13, 13:40
Medlem
Bakarettans avatar
Vad är det med folk som spyr ut sitt hat gentemot Gustav, Pelle och Mark?
Att spela smart och klokt som Pelle gjorde får folk i tråden att gå igång. För att han är homosexuell? Jamen det är väl klart att lågbegåvade inte klarar av att en gay person besitter dessa egenskaper.
Samma sak med Gustav. En ödmjuk, känslig och snäll kille blir hatad för att han är vän med Pelle. Helt otroligt vilka hatare det finns.
Mark. En jordnära och ödmjuk man som det brast för och som sa sin mening. Valde att ta en konflikt och fick otroligt mycket skit för det.
I mellanmjölkens land Sverige ska vi följa strömmen. Dvs det är fult att säja sin mening. Man är rasist om man konfronterar en människa som är av annan härkomst. Man ska helst hålla käften om man blir kallad rasist. Då är man en riktig svensk.
2024-05-13, 13:42
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Tror du har fel om Alex. Eller tror du att tävlingen han vann nu också var riggad av produktionen? Då tänker jag på att du skriver att du tror att han fått hjälp av produktionen
Det är min åsikt. Som jag skrev kan jag ha fel. Det visar sej isåfall.
2024-05-13, 14:01
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Det är min åsikt. Som jag skrev kan jag ha fel. Det visar sej isåfall.

Men bara för att om Alex vinner så behöver det ju inte vara riggat?
2024-05-13, 14:06
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Men bara för att om Alex vinner så behöver det ju inte vara riggat?
Självklart inte. Det är bara min analys av säsongen som helhet.
Om vi bortser från Alex...Vem tycker du ska vinna? Själv tycker jag Marcus eller Alma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in