Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-05, 01:12
Medlem
Italos avatar
Med den tur som Zayera har så kan hon mycket väl stå i finalen.
2024-05-05, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Tur och tur, hon tävlar under samma förutsättningar och lyckas mot motståndare.
Jo, absolut men hon har ju haft det kämpigt och är många gånger sist i tävlingar. Men all lycka till henne. Hon har visat att hon kan kämpa sig kvar. Jag är glad att lag syd förstörs. Jag gillade vad Rooble hade att säga om Pål under örådet. Pelle känns mer och mer falsk för mig.
2024-05-05, 01:22
Medlem
Citat:
Hycklaren Pelle säger att man ska visa respekt för den som åkt ut bara för att det var hans rövslickare Karin, bara någon minut tidigare gjorde han själv värsta yes-gesterna när han till en början trodde att Zayra skulle åka ut.
Ja, asså jag börjar störa mig otroligt mycket på Pelle. Jag är glad att Rooble stod upp för Pål. Det börjar kännas som mobbning mot Pål. Om folk har problem med en person. Säg det då till den istället för att prata bakom ryggen.
2024-05-05, 01:31
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja, asså jag börjar störa mig otroligt mycket på Pelle. Jag är glad att Rooble stod upp för Pål. Det börjar kännas som mobbning mot Pål. Om folk har problem med en person. Säg det då till den istället för att prata bakom ryggen.

Pelle är en obehaglig typ, bara hans blick och kroppsspråk säger en hel del om honom. Jättebra sagt av Rooble, jag är övertygad om att det där med Pål och matlagning handlar mycket mer om att ha en syndabock så man själv slipper än att det i sanning skulle handla om matlagningen.
2024-05-05, 01:33
Medlem
Citat:
Pelle är en obehaglig typ, bara hans blick och kroppsspråk säger en hel del om honom. Jättebra sagt av Rooble, jag är övertygad om att det där med Pål och matlagning handlar mycket mer om att ha en syndabock så man själv slipper än att det i sanning skulle handla om matlagningen.
Ja, men verkligen. Jag menar Olivia brydde sig inte ens så mycket om det. Hon släppte ju det direkt. Det var ju dom andra som gjorde det till en större grej än vad det var. Så löjliga och patetiska är dom.
2024-05-05, 01:34
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Nej asså Marcus sa det denna veckan under någon kommentar på insta. Zayera sa också detta på en insta story

Klantigt av bägge två. Jag följer deltagarna enbart på avsnitten i TVrutan och det är inte Ok att deltagarna avslöjar ngt på sina sociala medier.

Ja nu är både utslagstävlingen och Örådet avklarat iaf. Det blev en thriller tycker jag.

Funderar på om Ci's immunitetsförgörare är personlig? Verkar ju inte som det av snacket idag. Någon som vet om Ci verkligen FÅR lämna över den till ngn annan om hon åker ut?
2024-05-05, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Klantigt av bägge två. Jag följer deltagarna enbart på avsnitten i TVrutan och det är inte Ok att deltagarna avslöjar ngt på sina sociala medier.

Ja nu är både utslagstävlingen och Örådet avklarat iaf. Det blev en thriller tycker jag.

Funderar på om Ci's immunitetsförgörare är personlig? Verkar ju inte som det av snacket idag. Någon som vet om Ci verkligen FÅR lämna över den till ngn annan om hon åker ut?
Marcus och Mark är så konstiga. Dom hade en live denna vecka och snackade om att Pål letade efter immuniteten i en typ halvtimme och snackar om att dom inte vän med han osv. jag menar det har gått över ett halvår. Släpp det. P
2024-05-05, 01:39
Medlem
fonders avatar
Pelles följare-tiggeri på Instagram är sedan några dagar påbörjat.
2024-05-05, 01:53
Medlem
Citat:

Tycker synd om Pål, han känns inte elak - mest sjukt klumpig. Att alla blir så arga när han vill göra mat känns så fel, misstänker han vill göra bra ifrån sig och gottgöra sina misstag där han varit ego genom att bjuda dem på mat men allt blir tokigt. Alla bara snackar skit om honom istället för att förklara att de helt enkelt inte vill ha maten på det sättet - för han FATTAR ju uppenbarligen inte det. Han behöver nog tydlighet. Han har alla (utom en) emot sig och det kan inte vara lätt att vända det. Han är underhållande att kolla på i alla fall! Hade nog inte velat bo med Pål och Rooble men de står definitivt för årets underhållning.
2024-05-05, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Tycker synd om Pål, han känns inte elak - mest sjukt klumpig. Att alla blir så arga när han vill göra mat känns så fel, misstänker han vill göra bra ifrån sig och gottgöra sina misstag där han varit ego genom att bjuda dem på mat men allt blir tokigt. Alla bara snackar skit om honom istället för att förklara att de helt enkelt inte vill ha maten på det sättet - för han FATTAR ju uppenbarligen inte det. Han behöver nog tydlighet. Han har alla (utom en) emot sig och det kan inte vara lätt att vända det. Han är underhållande att kolla på i alla fall! Hade nog inte velat bo med Pål och Rooble men de står definitivt för årets underhållning.
Jag hade definitivt bott med Rooble. Han känns mest äkta. Många spelar självgoda. Mark, Pelle, Gustav osv. Sedan så går dom runt och mobbar och är elak mot en person. Istället för att tala om det till personen ifråga. Fattar dom inte att Pål uppenbarligen har problem med de sociala? Han verkar inte som en elak person, han förklarar ju att han försöker bättra sig.
2024-05-05, 01:59
Medlem
Citat:
Jag hade definitivt bott med Rooble. Han känns mest äkta. Många spelar självgoda. Mark, Pelle, Gustav osv. Sedan så går dom runt och mobbar och är elak mot en person. Istället för att tala om det till personen ifråga. Fattar dom inte att Pål uppenbarligen har problem med de sociala? Han verkar inte som en elak person, han förklarar ju att han försöker bättra sig.

Jag hade fått skaffa lås på kylskåpet eller gömma allt ätbart om jag bodde med Rooble, han verkar bottenlös 😂
2024-05-05, 02:01
Medlem
Skönt att Karin åkte ut, zayera har sånt jävla flyt! Rip Pelle

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in