Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-01, 01:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mr0ll3
Rätt i sak här, men de andra känner att han är en ful spelare om de tror att alla är med på en överenskommelse. De har då rätt att känna att han sviker den överenskommelsen, även om han följer uppgiften de har fått och han gör det man ska göra för att kämpa individuellt.
Vad snackar du om? Det är en tävling och varför skulle ett gäng stollar bestämma att det inte får letas efter amuletter vilket var en favör? Är det nåt djävla dagis eller en tävling? Sosse kan man vara hemma om alla ska vara med. Dessutom kan ingen tvingas att vara med i någon överenskommels då Anders Lundin påtalade att det var fritt fram att leta. Herregud! Hur svårt kan det vara att fatta? Dom fulaste spelarna var väl dom som satt kvar på sina arslen och ojade sig.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-01 kl. 01:53.
2024-05-01, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det är sjukt hur man ena sekunden har ett par favoriter och nästa ser dom som patetiska praktfiaskon. Pelle var i topp och så gillade jag även Gustav. Nu har det gått så långt att dom jag nu "vurmar" för är Pål, Z, Ci och möjligen den mörka som jag inte kan namnet på. M nånting. Hon verkar rätt oförarglig och har i alla fall inte stört mig. För någon dag sen såg jag Pål som den värsta genom tiderna men tycker han är en hjälte och har överseende med hans eventuella diagnoser. Syltryggarna kan röstas ut en efter en och jag hoppas att Pål eller nån av om andra uppräknade vinner. Bara för den goda sakens skull.

Haha så är det, alltså Pelle är fortfarande min toppkandidat att vinna för jag tycker han är otroligt smart spelare, men jag tycker inte om honom som person (i tävlingen, privat vet jag inte hur han är) av det jag sett. Men det vore så jäkla komiskt och kul faktiskt om Zayera vinner! Har vi någonsin sett henne springa i nån tävling? Tänk att vinna robinson genom att bara gå genom varje tävling hahaha
2024-05-01, 02:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Haha så är det, alltså Pelle är fortfarande min toppkandidat att vinna för jag tycker han är otroligt smart spelare, men jag tycker inte om honom som person (i tävlingen, privat vet jag inte hur han är) av det jag sett. Men det vore så jäkla komiskt och kul faktiskt om Zayera vinner! Har vi någonsin sett henne springa i nån tävling? Tänk att vinna robinson genom att bara gå genom varje tävling hahaha
Jag behöver nog ett par avsnitt till för att avgöra om det finns något vurmande kvar att gödsla med Kanske kan bli den som gör minst väsen och hon heter väl Mauren eller nåt liknande? I övrigt tycker jag att sega Zayera blir ett bra val att ta hem bucklan.
2024-05-01, 02:20
Avstängd
I den australienska Robinson är vinstsumman lite mer än 3,5 miljoner i svenska pengar. Stor skillnad och därför sitter ingen på arslet om det finns amuletter gömda. Hoppas dock att det bara blir nya deltagare och att den där George uteblir denna säsong. Jobbig jävel.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-01 kl. 02:23.
2024-05-01, 04:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Jag gillar att Pål spelar fullt ut och behandlar Robinson som det spel det är. Det jag inte gillar med Mark är att han reagerar så emotionellt. Om inte alla beter sig precis som han tycker är rätt börjar han hata personen och försöker sedan få resten av gruppen att hata personen lika mycket som honom.

Det gav mig lite avsmak när Mark var helt upphetsad efter att han sagt till Pål inför gruppen.
Såg ut som Marks första konflikt i livet, han förberedde sig hela natten och var sedan överlycklig över att Pål faktiskt hade underkastat sig honom.

Satt och hoppades på att Pål skulle svara att han tyckte alla borde rösta ut Mark för att Mark är det största hotet.
Återstår att se hur pass väl Pål spelar spelet. Just nu känns det som att han är för osympatisk och kommer att röstas ut så fort tillfälle ges men tråcklar han sig igenom det här så får han cred.
2024-05-01, 05:59
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
I den australienska Robinson är vinstsumman lite mer än 3,5 miljoner i svenska pengar. Stor skillnad och därför sitter ingen på arslet om det finns amuletter gömda. Hoppas dock att det bara blir nya deltagare och att den där George uteblir denna säsong. Jobbig jävel.

Själv gillar jag George just för att han är jobbig: En av de intelligentaste, nördig, ovanlig människa, kul typ, inte som andra, men inte otrevlig mot andra på nåt sätt utan bara spelar spelet bra. Och dålig i tävlingar med den stela kroppen, men ändå tar han sig fram till finalplatser

Men det här är off topic nu, då det här handlar om svenska Robinson.
2024-05-01, 06:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Själv gillar jag George just för att han är jobbig: En av de intelligentaste, nördig, ovanlig människa, kul typ, inte som andra, men inte otrevlig mot andra på nåt sätt utan bara spelar spelet bra. Och dålig i tävlingar med den stela kroppen, men ändå tar han sig fram till finalplatser

Men det här är off topic nu, då det här handlar om svenska Robinson.
Men, det blev lite för mycket George . Hoppas att det är helt nya personer som är intressanta. Gillar upplägget och varje avsnitt håller på i minst 1 timme. Programledaren Jonatan är också en favorit så även vår egen Anders Lundin. Jämförde med den svenska så lite passar det in .
Senast redigerad av Vipan 2024-05-01 kl. 06:41.
2024-05-01, 08:32
Medlem
The.Swedes avatar
Fa'aan vad bögiga alla är... speciellt britt fittan, "buhu du gick å leta efter en immunitet som kan öka dina chanser att vinna tävlingen så får du inte göra för det är orättvist!" Och Zayra va den enda som va vettig... vafan händer!? Gnällbögar hela bunten...
2024-05-01, 09:09
Medlem
Mark skulle aldrig träffa Pål igen men det har han ändå gjort, mycket sägs så klart i affekt.
2024-05-01, 09:51
Bannlyst
Det är ju så jävla dåligt att de slänger in Påls fördel lite casual när den egentligen trumfar immunitetstävling, öråd, duell, blodshämnd och Gränslandet. Vad fan sysslar de med?

Kan någon berätta varför snälla Alma är relativt impopulär här inne, vad gör hon för fel?
2024-05-01, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jag förstår inte ilskan emot Mark och hans utskällning av Pål här i tråden.
Hade jag varit i hans ställe hade jag gjort exakt likadant. Jag hade faen blivit vansinnig på den hysteriska stollen. Strongt av Mark att ensam markera Påls falskhet. Ingen annan sa nåt. Fega personer som hellre går bakom ryggen på folk och snackar skit istället för att vara ärliga och rättframma. Med andra ord..Typiskt PK-svenskar i ett nötskal. Ja ja ja...jag vet att det är ett spel.
Men...varken Pål eller Zaeyra har någon social kompetens. De är vidriga översittare båda två.

Jag förstår inte heller varför man ogillar det Mark gjorde, han vågade säga det som alla andra tyckte men vågade inte säga.
2024-05-01, 10:01
Bannlyst
Pål har ju knappast levt ett "hårt" liv. Varför ser han så gammal och sliten ut, alltså varför får man ett sånt ansikte? Extremt mycket skärmtid? Gamla föräldrar? Eller är det bara gener eller kan någon diagnos ha fuckat upp det för honom? Menar inget illa orkar bara inte linda in det i något tjafs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in