Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-12, 08:03
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Hammarbyare..?
För att man håller på ett speciellt lag!? Patetiskt om du frågar mej.
2024-04-12, 08:07
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Helen är ingen person som man kan tvinga till något och enda gången Alex var elak/falsk var förr året när han ljög för henne att han inte skulle rösta på henne. F.ö. inget som jag anser vara fel i ett spel som Robinson.
Märks att du inte såg säsongen 2022.
2024-04-12, 08:15
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ödmjuk. Jo jag tackar. He he..efter alla fraser pundaren släpigt uttalat kommer det självgoda flinet. Finns ingenting som är fint hos den människan. Otroligt att han lyckas lura så många även fast dom såg fanskapet 2022. Helen trodde inte på narcissisten men tvingades spela med endast. Synd att hon inte är kvar. Behövs duktiga deltagare och inte allt trash.

Cyniskt av TV4 att koppla ihop mobbaren Alex med offret Helen. Påminner om det vidriga programmet "Förlåt mig" eller vad det hette som gick på 90-talet. Så obehagligt och det fick läggas ned.
Kommer ihåg det programmet. Otroligt patetiskt. Man får obehagliga spykänslor.
Att Alex blir tillsammans med Helen först på Gränslandet är enbart en playgrej av skitkanalen TV4 och dess inkompetenta prod.team.
Att Helen åkte ut till pundarens fördel är så genomskinligt. Jag ger mej faen på att han kommer att vinna. Precis som hans boyfriend Pelle (återvändaren) gjorde förra säsongen. Anyone?
2024-04-12, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
För att man håller på ett speciellt lag!? Patetiskt om du frågar mej.
Det är väl en anledning som nånannan? Jag vill ha in Alex för jag tror det blir tjafs..
2024-04-12, 08:34
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Det är väl en anledning som nånannan? Jag vill ha in Alex för jag tror det blir tjafs..
En anledning som är god som en annan👍Tjafs kommer det bli.Absolut! Men vänta bara tills Prod.teamet börjar ge pundaren ge "fördelar" till den söndertatuerade stollen.
2024-04-12, 08:35
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Kommer ihåg det programmet. Otroligt patetiskt. Man får obehagliga spykänslor.
Att Alex blir tillsammans med Helen först på Gränslandet är enbart en playgrej av skitkanalen TV4 och dess inkompetenta prod.team.
Att Helen åkte ut till pundarens fördel är så genomskinligt. Jag ger mej faen på att han kommer att vinna. Precis som hans boyfriend Pelle (återvändaren) gjorde förra säsongen. Anyone?
Vinner knarkaren är det uppgjort. Vore lika vidrigt som när gubbjäveln Pelle vann. Sämsta säsongen genom tiderna det året.
Senast redigerad av Vipan 2024-04-12 kl. 09:09.
2024-04-12, 08:39
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Om det blir tjafs och intriger håller jag med dig. Däremot ska han röstas ut med det rödsprängda huvudet före på målsnöret. Klimax.
Senast redigerad av Vipan 2024-04-12 kl. 08:48.
2024-04-12, 08:39
Medlem
Jag tror autistiske Pål vinner.
2024-04-12, 08:40
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Vinner knarkaren är det uppgjort. Vore lika vidrigt när gubbjäveln Pelle vann. Sämsta säsongen genom tiderna det året.
Klart det är uppgjort.
De som inte fattar det är idioter som lever i nån jävla drömvärld. Du vet.. PK-idioter.
2024-04-12, 08:46
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Jamen tjena du...Ja, varför inte😉
2024-04-12, 08:51
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Han är ett original så omöjligt är det inte. Han ser ut som en gammal romare. Kul också om Lars eller tunnhåriga tanten vann.
2024-04-12, 08:58
Medlem
Citat:
Vad är det som får dej att tro att pundaren är så "ödmjuk"?
Mogen!? Herregud människa! Han är så grymt lätt att genomskåda.
Kamerakåt med ett stort bekräftelsebehov. Varför tror du att han ställer upp som återvändare i
Robinson? Spelar snäll
och förstående. Älskar att
visa upp sin
söndertatuerade och
steroidstinna kropp. Vänta du bara tills han visar sitt rätta jag. Precis som han gjorde i säsong 2022.

När visade han sitt rätta jag 2022? För att han surna till på Helen en gång på ett öråd?
Han gick snarare ut med moralen i behåll, höll personliga tal riktade till alla deltagare som var kvar (t.o.m. Helen). Blev du så hjärntvättad av Bella o Sandras synkar där de envist tjatade om att Alex var en läskig ALFA, fast man inte fick se några tendenser till det annat än att killarna ville hänga med honom

Du o VIPAN kan ju förklara er ilska mot Alex, annat än att skriva "såg du säsongen 2022 så vet du"
Senast redigerad av nugget12345 2024-04-12 kl. 09:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in