Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-01, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr0ll3
Rätt i sak här, men de andra känner att han är en ful spelare om de tror att alla är med på en överenskommelse. De har då rätt att känna att han sviker den överenskommelsen, även om han följer uppgiften de har fått och han gör det man ska göra för att kämpa individuellt.
Exakt, Pållen lät alla tro att han var med på överenskommelsen, sen smög han ut för att ”bajsa” fem gånger. En mycket falsk människa på alla sätt och vis.
2024-05-01, 10:20
Medlem
Mr0ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Vad snackar du om? Det är en tävling och varför skulle ett gäng stollar bestämma att det inte får letas efter amuletter vilket var en favör? Är det nåt djävla dagis eller en tävling? Sosse kan man vara hemma om alla ska vara med. Dessutom kan ingen tvingas att vara med i någon överenskommels då Anders Lundin påtalade att det var fritt fram att leta. Herregud! Hur svårt kan det vara att fatta? Dom fulaste spelarna var väl dom som satt kvar på sina arslen och ojade sig.

Skrev bara hur han uppfattas av de andra spelarna om de gör en överenskommelse som en person inte håller. Jag tycker överenskommelsen var töntig och jag tycker inte Pål gjorde något fel, men jag förstår de andra deltagarna som tycker han är ful som smyger runt.
2024-05-01, 10:26
Medlem
Black lives matter så Rooble fick två. Är man en halv människa så är det så klart rättvist.
2024-05-01, 10:48
Medlem
DoktorNos avatar
Låt oss leka med tanken att Pelle vunnit den där immunitetstävlingen i början av veckan istället för Pål och Gustav kommit sist istället för Roble. Hade då inte Pelle tagit chansen som gavs att "ändra historien" och byta bort någon han ville bli av med och låta Gustav komma tillbaka? Jag tror det.

Då hade nog den senaste veckan sett lite annorlunda ut. Då hade nog Pål inte varit lika störig för det var precis som att han fick hybris när han fick lite makt att "röra om i grytan".
2024-05-01, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Låt oss leka med tanken att Pelle vunnit den där immunitetstävlingen i början av veckan istället för Pål och Gustav kommit sist istället för Roble. Hade då inte Pelle tagit chansen som gavs att "ändra historien" och byta bort någon han ville bli av med och låta Gustav komma tillbaka? Jag tror det.

Då hade nog den senaste veckan sett lite annorlunda ut. Då hade nog Pål inte varit lika störig för det var precis som att han fick hybris när han fick lite makt att "röra om i grytan".
Och det hade inte varit lika roligt som att skicka Mark till Gränslandet..
2024-05-01, 11:49
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Och det hade inte varit lika roligt som att skicka Mark till Gränslandet..
Nej, det hade ju inte varit lika mycket drama som den senaste veckan har bjudit på. De måste ha gnuggat händerna av förtjusning i produktionens klipprum

Fast Mark är snart tillbaka. Fast jag undrar om Pål skulle fixa att ta sig tillbaka om han hamnar där igen. Han har ju gjort det en gång men en gång till?
2024-05-01, 12:28
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbrisen
Pål har ju knappast levt ett "hårt" liv. Varför ser han så gammal och sliten ut, alltså varför får man ett sånt ansikte? Extremt mycket skärmtid? Gamla föräldrar? Eller är det bara gener eller kan någon diagnos ha fuckat upp det för honom? Menar inget illa orkar bara inte linda in det i något tjafs.

En del är väl benstruktur, hur huden lägger sig över ansiktsbenen, och var det blir veck när man rynkar på ansiktet.

Han har också acneärr på ena kinden, kanske hade acne i hela ansiktet vilken kan åldra huden.

Sen spelar kost och livsstil en roll såklart.
2024-05-01, 13:25
Medlem
Vet någon vad rooble har studerat för att bli socialarbetare?
2024-05-01, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vet någon vad rooble har studerat för att bli socialarbetare?

Glidit igenom Socionomprogrammet med full support i kraft av att vara inkluderad. Ingen etnisk svensk med 87 i iq skulle matchas fram som somalier får åtnjuta.
2024-05-01, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Själv gillar jag George just för att han är jobbig: En av de intelligentaste, nördig, ovanlig människa, kul typ, inte som andra, men inte otrevlig mot andra på nåt sätt utan bara spelar spelet bra. Och dålig i tävlingar med den stela kroppen, men ändå tar han sig fram till finalplatser

Men det här är off topic nu, då det här handlar om svenska Robinson.

Var kan man se Survivor?
2024-05-01, 13:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Gott att veta att det inte bara är jag som förstår vad Pål håller på med.

Jo då - jag ser oxå
2024-05-01, 14:13
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Var kan man se Survivor?

På Tv4 Play https://www.tv4play.se/program/e281e...son-australien

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto