Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-21, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Alla! Ärligt talat, så mår jag inte bra av att titta på ankläppar. Det är avtändande mer än det mesta annat. Vid en middag med henne hade jag inte kunnat äta, men det hade jag med alla andra.
Nu är du väl hård mot ankor, hon ser ut som att hon har babianröv till läppar. VARFÖR vill hon se ut så? Jag förstår inte. I dagens avsnitt var de värre än någonsin. Jez.
2024-04-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Jag tittade nyss på Sonja, årets Bachelorette. Hon har förstorade tjockläppar men de ser mjuka och vackra ut och är inte anknäbbplutiga. Hon är annars mycket vackrare utan smink kunde man se i något avsnitt.

För övrigt önskar jag att den obehagliga FI-flatan i Robinson åker ut snarast. Hon saknar ju totalt social kompetens, vad hon än säger gör de andra tvärt emot eller skiter i henne eftersom hon inte kan framföra sina råd och åsikter på ett prestigelöst sätt.
Jag avskyr hennes politik, men hon är ju den enda i hela laget som resonerar logiskt. Jag tror att jag skulle ha lättare att umgås med Zayera än med någon annan i lag Nord. Vi hade nog avskytt varandra politiskt, men inte haft problem att umgås.
2024-04-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RE3dstar
Nu är du väl hård mot ankor, hon ser ut som att hon har babianröv till läppar. VARFÖR vill hon se ut så? Jag förstår inte. I dagens avsnitt var de värre än någonsin. Jez.
Jag vet inte, jag har aldrig förstått det. Jag vill gärna att kvinnor i tråden förklarar hur man tänker, om man skaffar sig ankläppar/babianrövar. Tror ni att män attraheras?
2024-04-21, 22:00
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det kan han ju inte mena!! Det förstör ju mitt förra inlägg, om en man (vilket jag antar att Billthekid1 är) tycker att ankläppar är snyggt!

Inte vet jag med säkerhet så för säkerhets skull fick h*n en länk på samtliga deltagare inklusive foto för att kunna se vem som avses
2024-04-21, 22:27
Medlem
Att Robble (och Fredrik) verkligen presterat noll på tävlingar är så roligt, så mycket snack. Till och med Lars har imponerat mer tävlingsmässigt, trots att det var individuellt men ändå.
2024-04-21, 22:59
Medlem
picapicans avatar
Olivias läppar ser ut att spricka när som helst, vilken fruktansvärd varelse...

Lars är minst sagt märklig och vilka fula brillor.
2024-04-21, 23:03
Medlem
Gv1875s avatar
Jag tycker Olivia är gullig, men för stora läppar. Helen snyggast.
2024-04-21, 23:16
Medlem
Helen har snygga Biceps nästan som Karins Biceps.
2024-04-22, 00:45
Medlem
Härligt att se andra laget vinna för en gångs skull! Kul att se dom kaxiga svälja en förlust, dom har haft det för bra
2024-04-22, 01:19
Medlem
Det röda laget har växt på mig, mycket mer underhållande, framförallt Robble och Pål har gått från botten till toppen dom är ju störtsköna. Fredrik, Charlotta och Simone var en belastning på alla sätt. Verkar ha fått en bättre sammanhållning. Olivia verkar mer vettig än hon säkert framställes som i början när tjejerna gick emot Ci, minns faktiskt inte om hon var så inblandad men kan ha förträngt de. Gula laget är riktigt beiga i jämförelse förutom Pelle men de ska vara överlägsna på tävlingar över tid annars är de tråkiga.
2024-04-22, 01:21
Medlem
Puma006s avatar
Gränslandet idag:
Lars var inte med på båten.

Charlotta vart sur för att ingen kom med båten. Hon lämnade efter att Anders patat med henne.
2024-04-22, 01:43
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23hallon
Härligt att se andra laget vinna för en gångs skull! Kul att se dom kaxiga svälja en förlust, dom har haft det för bra

Tyckte precis samma sak, fantastiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in