Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-21, 17:37
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billthekid1
Vad heter den tjejen som kan ha silikon och som ser bäst ut i årets upplaga av robinson

Du menar väl vem som ser värst ut? Stackarn ser ut som hon gått rakt in i en bi-svärm och blivit biten i hela ansiktet. Men, gillar man silikon och folk som ser ut som sexdockor så är hon väl jättehet.

(Tror inte hon har känsel i läpparna längre. Fyller man läpparna så mycket finns risk att vävnaden dör, de svartnar och ramlar av. Så sexigt.)
2024-04-21, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Du menar väl vem som ser värst ut? Stackarn ser ut som hon gått rakt in i en bi-svärm och blivit biten i hela ansiktet. Men, gillar man silikon och folk som ser ut som sexdockor så är hon väl jättehet.

(Tror inte hon har känsel i läpparna längre. Fyller man läpparna så mycket finns risk att vävnaden dör, de svartnar och ramlar av. Så sexigt.)

Nej jag menar hon som ser bäst ut
2024-04-21, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Olivia kanske du menar?

Hon går i väl i bikini va
2024-04-21, 17:54
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Hon går i väl i bikini va

Ja det gör hon. Nedanför har du länken på samtliga deltagare med namn, ålder och foto. Du lär hitta henne om du går in på länken och scrollar nedåt!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...alla-deltagare
2024-04-21, 18:02
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Instämmer att det är bra att Lars vart utröstad, vore skönt om han blir utslagen på Gränslandet.

Drygt en vecka tills sammanslagningen.
Dagens program är avsnitt 26. När Robinson har 51 avsnitt på en säsong, då är det alltid sammanslagning i avsnitt 32.

Då får vi hålla tummarna för att Gränsländarna slår ut Lars den här veckan med andra ord
2024-04-21, 20:33
Medlem
Svidmyras avatar
Ännu en dålig förlorare ger upp. Mallgrodan åker hem för att andra är bättre än han.

Varför har såna här produktioner inte nån sorts deltagaravgift/pant på t.ex. 10.000kr som inte betalas tillbaka om deltagaren hoppar av utan läkarintyg? Självklart ska avhoppare dessutom få betala hemresa och ev. hotell ur egen ficka. Det har blivit vanligare att slasktyper hänger på dokusåpor för att få semester, gratis mat och lite kortvarig berömmelse. Sen åker de hem när de har tröttnat på att inte vinna varje tävling. Så pinsamt!
2024-04-21, 20:48
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morris1
Ni som känner unga tjejer med ankläppar. Tycker de verkligen att det ser bra ut? Finns det män som uppskattar denna look?! Tänker på Olivia, hon ser ju i grunden bra ut, men har gjort sig så fruktansvärt ful. Gör ont i ögonen.

Finns någon här som tycker detta är attraktivt?

Jag tittade nyss på Sonja, årets Bachelorette. Hon har förstorade tjockläppar men de ser mjuka och vackra ut och är inte anknäbbplutiga. Hon är annars mycket vackrare utan smink kunde man se i något avsnitt.

För övrigt önskar jag att den obehagliga FI-flatan i Robinson åker ut snarast. Hon saknar ju totalt social kompetens, vad hon än säger gör de andra tvärt emot eller skiter i henne eftersom hon inte kan framföra sina råd och åsikter på ett prestigelöst sätt.
2024-04-21, 21:08
Medlem
Robinson har gjort sitt!!
2024-04-21, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morris1
Ni som känner unga tjejer med ankläppar. Tycker de verkligen att det ser bra ut? Finns det män som uppskattar denna look?! Tänker på Olivia, hon ser ju i grunden bra ut, men har gjort sig så fruktansvärt ful. Gör ont i ögonen.

Finns någon här som tycker detta är attraktivt?
Jag har aldrig pratat med någon som tycker att ankläppar är snyggt. Absolut ingen! Jag och alla män jag pratat med verkligen avskyr dem, medan kvinnor ganska ofta är tysta. Ärligt talat, så var Olivia så ful idag att jag knappt klarade att titta.

Kvinnor verkar inte vilja stöta sig med andra kvinnor, vilket är något jag aldrig har förstått. Jag har aldrig träffat män som inte vill stöta sig med andra män.
2024-04-21, 21:32
Medlem
Citat:
Vad heter den tjejen som kan ha silikon och som ser bäst ut i årets upplaga av robinson

Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Olivia kanske du menar?
Det kan han ju inte mena!! Det förstör ju mitt förra inlägg, om en man (vilket jag antar att Billthekid1 är) tycker att ankläppar är snyggt!
2024-04-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det kan han ju inte mena!! Det förstör ju mitt förra inlägg, om en man (vilket jag antar att Billthekid1 är) tycker att ankläppar är snyggt!

Vem av tjejerna i Robinson är snyggare då menar du? CI? Karin? Zayera?

Klart Olivia är snygg men det finns ju absolut snyggare än henne
2024-04-21, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Vem av tjejerna i Robinson är snyggare då menar du? CI? Karin? Zayera?

Klart Olivia är snygg men det finns ju absolut snyggare än henne
Alla! Ärligt talat, så mår jag inte bra av att titta på ankläppar. Det är avtändande mer än det mesta annat. Vid en middag med henne hade jag inte kunnat äta, men det hade jag med alla andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in