Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-08, 01:56
Medlem
fonders avatar
Visst kan Ci: s immunitetsförgörare fortfarande dyka upp? Jag tänker på andra säsonger när någon lämnat och först när immuniteten använts har vi tittare fått veta att någon fått det som gåva. Om den fortfarande är kvar så kan spännande saker hända p.g.a. det.
2024-05-08, 01:57
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
I tävlingen i sammanslagningen där det ingick eld, Mark var inte bäst på att göra eld, märkligt när han är brandman.
Går inte sia om Alex eller Mark vinner i Gränslandet. Vi får se imorgon hur det går.
Imorgon? Jag fick för mig att det blir på söndag?
2024-05-08, 02:08
Avstängd
Vipans avatar
Jag tror att produktionen och Anders fått rejäla skratt då dom tittat på sin monitor i högkvarteret. Som när Pål kom dragandes med Robble efter utbytet mot Mark bl.a Jag ska erkänna att vid den tidpunkten blev jag förbannad men sen har det vänt totalt. Gillar Robble och Olivia för att dom stod upp för Pål och det var äkta. När Pelle säger att han gör saker med omtanke så är det endast kamouflage och ett spel för gallerierna. Likaså med den tatuerade jätten i Gränslandet. Den sist nämda erkänner i alla fall att han inte har så mycket övers för "gästerna" vilket är ett litet +. I övrigt ser jag inget fint hos den karln.

Med tanke på hur alla hejade på Pål i sista tävlingen så tror jag att om inte Pelle vinner så kommer dom rösta ut voffsingen. Eller stolpskottet Marcus. Bara vad som kan vara rimligt även fast jag också hoppas att det blir så. Tror inte att det gamla lag Nord kommer rösta ut någon ur detta?
2024-05-08, 02:16
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Visst kan Ci: s immunitetsförgörare fortfarande dyka upp? Jag tänker på andra säsonger när någon lämnat och först när immuniteten använts har vi tittare fått veta att någon fått det som gåva. Om den fortfarande är kvar så kan spännande saker hända p.g.a. det.
Borde dom inte ha visat det i så fall? Jag tyckte det såg ut som att hon drog ganska snabbt och att säcken såg välpackad ut. Ci var väl den som var mest mogen i flocken och frågan är om hon skulle ge bort den till någon. Jag tror inte det men det är ju överrraskningar ständigt i år.
2024-05-08, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag tror att produktionen och Anders fått rejäla skratt då dom tittat på sin monitor i högkvarteret. Som när Pål kom dragandes med Robble efter utbytet mot Mark bl.a Jag ska erkänna att vid den tidpunkten blev jag förbannad men sen har det vänt totalt. Gillar Robble och Olivia för att dom stod upp för Pål och det var äkta. När Pelle säger att han gör saker med omtanke så är det endast kamouflage och ett spel för gallerierna. Likaså med den tatuerade jätten i Gränslandet. Den sist nämda erkänner i alla fall att han inte har så mycket övers för "gästerna" vilket är ett litet +. I övrigt ser jag inget fint hos den karln.

Med tanke på hur alla hejade på Pål i sista tävlingen så tror jag att om inte Pelle vinner så kommer dom rösta ut voffsingen. Eller stolpskottet Marcus. Bara vad som kan vara rimligt även fast jag också hoppas att det blir så. Tror inte att det gamla lag Nord kommer rösta ut någon ur detta?
Fattar seriöst inte vad vissa gilla med Mark. Ja, han var rätt trevlig och så. Men bortsett från det så är han rätt så tråkig och intetsägande. Rooble är iallafall underhållande och skapar bra tv. Hade varit dött och sitta kolla på Mark, Pelle och Gustav och alla i lag syd.
2024-05-08, 02:29
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fattar seriöst inte vad vissa gilla med Mark. Ja, han var rätt trevlig och så. Men bortsett från det så är han rätt så tråkig och intetsägande. Rooble är iallafall underhållande och skapar bra tv. Hade varit dött och sitta kolla på Mark, Pelle och Gustav och alla i lag syd.
Jag har haft svårt för Mark sen start. Kände instiktivt att det var nåt fel på karln. En brandman som är rädd för vatten och dålig på att göra eld. Borde ingått i grundutbildningen
hos Brandkåren. Han kanske är höjdrädd också??
2024-05-08, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Jag har haft svårt för Mark sen start. Kände instiktivt att det var nåt fel på karln. En brandman som är rädd för vatten och dålig på att göra eld. Borde ingått i grundutbildningen
hos Brandkåren. Han kanske är höjdrädd också??
Fan, skolan har nog missat det där, och bara lärt brandmännen hur man släcker eldar. Du har en stark instinkt, givetvis borde vattenlekar och att göra upp eld med tändstål ingå i utbildningen för brandmän!
2024-05-08, 03:02
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Fan, skolan har nog missat det där, och bara lärt brandmännen hur man släcker eldar. Du har en stark instinkt, givetvis borde vattenlekar och att göra upp eld med tändstål ingå i utbildningen för brandmän!
Det går ju inte att blockera här men nu var det sista gången jag läste ditt dravel. Adjö med dig!

Glöm inte att ta din medicin!
2024-05-08, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
I tävlingen i sammanslagningen där det ingick eld, Mark var inte bäst på att göra eld, märkligt när han är brandman.
Går inte sia om Alex eller Mark vinner i Gränslandet. Vi får se imorgon hur det går.
Jag håller med, jättekonstigt med en brandman som inte kan starta bränder! Det borde heta Släckman om det är det enda de får lära sig i skolan!
2024-05-08, 03:37
Medlem
Tänk om Ci gett förgöraren till Pål eller nån bara för att jävlas..
2024-05-08, 03:59
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Tänk om Ci gett förgöraren till Pål eller nån bara för att jävlas..
Vore en höjdare. Pål kunde i så fall använda den på Mark om han kommer tillbaka. Skulle skratta ihjäl mig.
2024-05-08, 05:42
Medlem
Vad driver vissa som hävdar att dom är så framgångsrika bla bla Marcus kommer från Lidingö ser ut som en smal tjackpundare och detta är väl det största han upplevt. Jag får vara med i TV herregud

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in