Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-22, 01:47
Medlem
fonders avatar
Så skönt att båda mesen Lars och det narcissistiska häst-ansiktet Charlotta har lämnat.

Maureen har fått en jättevacker kropp när hon gått ner några kilo, dessutom är hon inte lika jobbig längre.

Olivia, om du läser här så ta bort all fyllers du har, du betalar tydligen pengar för att se ful ut när du förmodligen är jättefin helt naturlig.

Zayra ser väldigt bra ut för att vara någon som inte bryr sig, framför allt ser hon mycket yngre ut. Hon ska precis fylla 50 år, men ser inte en dag äldre ut än 40.
2024-04-22, 03:11
Medlem
Charlotta Hedlund, Coach, PT och tidigare deltagare "Paradise hotel" i Norge.
2024-04-22, 03:17
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaktmestaren
Charlotta Hedlund, Coach, PT och tidigare deltagare "Paradise hotel" i Norge.

Hon platsar perfekt i PH, hade ingenting att göra i Robinson då hon har en narcissism större än Sveriges geografiska karta.

I länken står "Charlotta förlorade nämligen sitt jobb efter inspelningen." Någon som vet vad hon ställde till med i PH så hon blev av med jobbet?
2024-04-22, 03:19
Medlem
fonders avatar
Någon som har betaltjänsten och är villig att, inom spoilertag, skriva vad skitsnacket om Marcus handlar om i det kommande avsnittet?
2024-04-22, 08:35
Medlem
niokilometers avatar
Dags att ändra på reglerna. Fredrik, Charlotta, ... vad gjorde dom där. Vilket gäng fjollor. Hoppas Zayera vinner.
2024-04-22, 08:41
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag vet inte, jag har aldrig förstått det. Jag vill gärna att kvinnor i tråden förklarar hur man tänker, om man skaffar sig ankläppar/babianrövar. Tror ni att män attraheras?

Det är väl förmodligen inte konstigare än att kvinnor försöker leva upp till skönhetsideal som vi ständigt mäts mot. Har man inte haft tur i genlotteriet och fått sådant som fylliga läppar, stora bröst, välformad rumpa, en liten nätt näsa etc. på naturlig väg så försöker man skaffa det på annat sätt om man inte klarar av eller vill acceptera hur man är skapt utan kosmetiska korrigeringar.

Ser man bara på dessa trådar om dokusåpor så är det ju ett evigt tugg om att kvinnliga deltagare inte uppfyller det ena med det andra idealet. Farmen-Jennifer beskrivs som att hon ser ut som ett troll och har en potatisnäsa, Torpet-Cornelia hade snygga bröst men obefintlig röv, Robinson-Charlotta ser ut som en häst, och Robinson-Simone beskrivs som en tjockis som ser ut som Anna Book. Och samtliga, oavsett vad man tycker om dem som personer ser ju ut som helt vanliga tjejer. Vi kan inte riktigt gnälla på kvinnors utseenden ena sekunden, för att sedan häpna över att de försöker korrigera sina utseenden i nästa sekund.

Sedan håller jag personligen med om att de flesta fillersläppar inte gör personen som bär dem vackrare. Fillers (och särskilt för stor mängd) gör oftast så att läpparna ser mer svullna än fylliga ut, lite som att man har fått sig en smäll på truten eller en allergisk reaktion snarare än att man har de perfekta läppstiftsreklamläpparna.
Generellt anser jag att de flesta skönhetsingrepp mest är att kasta pengar i sjön. Jag kan förstå de som har en AA-kupa och som iallafall vill kunna fylla upp en B eller C-kupa, även om jag inte tycker att bröst är nödvändigt för att vara vacker. Men det är ju inte heller jag som skall vara nöjd med andras kroppar, så whatever floats their boats.
2024-04-22, 08:59
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niokilometer
Dags att ändra på reglerna. Fredrik, Charlotta, ... vad gjorde dom där. Vilket gäng fjollor. Hoppas Zayera vinner.

Den ondskefulla Alma bl.a. har gjort något stort av att Zayra berättat om att hon inte är en vinnarskalle, trots att Zayra försöker åtminstone. Lat som hon själv är Alma ville inte ens köra flottan för att se hur den fungerar i praktiken när Zayra förslog det.

Narcissisten Charlotta däremot, där var det mycket snack om att hon klarade av det ena med det andra, hon gav uttrycket mycket snack liten verkstad ett ansikte. Losers båda hon och Fredrik.
2024-04-22, 09:44
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag vet inte, jag har aldrig förstått det. Jag vill gärna att kvinnor i tråden förklarar hur man tänker, om man skaffar sig ankläppar/babianrövar. Tror ni att män attraheras?

Är inte kvinna men jag tror kvinnor vill ses som sexobjekt. Det är viktigare att män ser en som ett sexobjekt och vill ha sex med en än att man är estetiskt tilltalande.
En kvinna kan se ut som en fågelskrämma men om hon har kuksugarläppar, en sexig rumpa eller sexiga bröst kommer många män vilja ha sex med henne ändå.
Senast redigerad av mendokse 2024-04-22 kl. 09:50.
2024-04-22, 11:07
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
5 avhopp! Botten! Nu måste ändå trådens främsta tillskyndare av Anders Lundin inse att Petra är bättre. Hon hade inte låtit dem åka hem så lättvindigt.
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano 2024-04-22 kl. 11:09.
2024-04-22, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
5 avhopp! Botten! Nu måste ändå trådens främsta tillskyndare av Anders Lundin inse att Petra är bättre. Hon hade inte låtit dem åka hem så lättvindigt.

Vilka är de andra två? Fredrik,Hanna,Charlotta. Står still i min hjärna nämligen.
2024-04-22, 11:13
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Vilka är de andra två? Fredrik,Hanna,Charlotta. Står still i min hjärna nämligen.

Lars och Dessan.
2024-04-22, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Lars och Dessan.

Hon hade jag totalt glömt bort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem