Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-23, 17:30
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Den enda som är fulklippt är väl Pål.
Har skrattat fler gånger åt din kommentar. Det var fan riktigt roligt
2024-04-23, 17:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Den enda som är fulklippt är väl Pål.
Haha, ja, han ser ut som en lustig seriefigur. Och även hans beteende är lite märkligt.
2024-04-23, 17:49
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primleonx
Alltså Gustav måste ju vara den mest likeable deltagaren genom tiderna efter vinnare-kocken Michael?
Ja, Gustav har seglat upp som en favorit hos mig. Verkar vara både trevlig och smart. Är saklig och "spot on" i synkarna och ger både ris och ros till sina lagkamrater utan att bli dum eller stöddig.

Ses nog av de andra i båda lagen som en bra spelare men ändå inget hot så han kommer definitivt att ta sig till final. Han eller brandmannen vinner.

Vet inte vad för sorts journalist han är eller om han är en bra sådan men han känns lite som en sportjournalist.
2024-04-23, 17:59
Medlem
lunarluddes avatar
Simone måste vara den slöaste människan jag någonsin skådat, Alex måste gå och fixa och ordna allt och hon ligger bara och degar och klagar, dessutom var hon ju delaktig i stölden mot Ci. Hon är en sån där person som bara vågar gå emot en enskild person om hon har sina vänner, tex Charlotta, aldrig att hon skulle göra det om hon var själv.

Gränslandet summerat på alla veckans avsnitt:

2024-04-23, 18:02
Medlem
2024-04-23, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn

2024-04-23, 20:20
Medlem
pelletdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ja, Gustav har seglat upp som en favorit hos mig. Verkar vara både trevlig och smart. Är saklig och "spot on" i synkarna och ger både ris och ros till sina lagkamrater utan att bli dum eller stöddig.

Ses nog av de andra i båda lagen som en bra spelare men ändå inget hot så han kommer definitivt att ta sig till final. Han eller brandmannen vinner.

Vet inte vad för sorts journalist han är eller om han är en bra sådan men han känns lite som en sportjournalist.

Håller med till fullo! Gustav är en stjärna. Tyvärr tror jag inte brandmannen tar sig mycket längre - jag är rädd för att han ska ge bort sin plats. Han känns för godhjärtad för sitt eget bästa, tyvärr.
2024-04-23, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Hon åkte hem för att hon var rädd att hennes nya pojkvän här hemma inte skulle orka vänta på henne. Dom blev ihop precis innan hon åkte.
Varför tänkte hon inte på det innan hon åkte??

När jag tänker efter, så kan Charlotta vara den äckligaste deltagare jag sett under alla robinsonsäsonger, trots att jag faktiskt tyckte om henne i början. Av tre anledningar:

Hon fuskar!! Äcklig brottsling, som medvetet bryter mot regler och stjäl medspelares immunitet. Att inte hon diskades är galet!

Hon mobbade andra medspelare. Hon var inte ensam om att mobba Ci, men hon medverkade. Jag undrar fortfarande vad de alla tycker när de ser avsnitten och förstår att Ci var ärlig och inte ljög. Jag hoppas de kontaktar henne och ber om ursäkt

Hon ljög och hoppade av tävlingen, som tusentals skulle göra vad som helst för att få delta i! Att hon trodde det skulle bli slut med pojkvännen är en lögn. Eller så är hon dum i huvudet. Det hon sa var nog sanning, hon saknade sitt gym. Då är hon också dum i huvudet, för hur kunde hon inte fatta det innan hon åkte?
2024-04-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lefubart
Skönt att Lars valde att lämna, han speglar allt som är fel med Sverige.
Är han en gängmedlem eller muslim?
2024-04-23, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Verkade som att Charlotta mest var orolig för att tappa sina gains. Hem och träna igen, till vilket ändamål? Lite för beroende av gymmet kan tyckas när det absolut viktigaste i livet verkar vara att inte förlora sina muskler. Hon har inte ens speciellt mycket muskelmassa och muskelminnet gör att det är enkelt att få tillbaka förlorad massa. Påminner lite om Karin som tjatar om hennes icke-existerande biceps som hon tränat i 20 år.

I jämförelse med Ci ligger de båda i lä: https://www.instagram.com/p/BoSgaQ2BY8Z/
Precis så är det! Äcklig människa är hon!
2024-04-23, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy

2024-04-23, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto