Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Bra skrivet och jag håller med. Nu kan man äntligen se utan att må illa hur några mobbar sönder nån annan. De som påstår nåt annat här i tråden i år är uppenbarligen människor som själva mår dåligt och måste avreagera sig nånstans och ser problem där det inte finns några problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
bellusorca
Håller med, tycker den här säsongen är den bästa på länge 😁
Det enda viktiga nu är att Alex kommer in!
Ni två har ju stil, så är det ju. Sen när allting kommer omkring så är det självklart Alex man håller på!
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr0ll3
Var den senaste säsongen jag såg innan denna, var väldigt intressant gränsland då minst sagt.
Tråkig utfrysning mot Joel i lag nord den säsongen med.
I denna säsongen har det egentligen bara varit Ci som blivit utfryst av tjejerna litegrann, när alla hade bestämt sig för att rösta på henne.
Joel ja, så var det. Det var han jag beskrev som den "smala killen"' som blev trakasserad av det där psykfallet som var "basketproffs" men missade allt och lite till. Sharin eller nåt sånt. Uscha!
Ci. Jag gillar Ci alltså.
Visst hon gjorde bort sig rätt duktigt i början och fick nästan välförtjänt teamet emot sig. Hon vobblade lite med lögnerna när hon blev synad. Utöver den händelsen så tycker jag att hon är bra ball. Skulle vilja ha henne som kollega och gå på aw med henne. Sen misstänker jag att hon var duktigt snygg när hon var runt 30-40 bast.
Ursäkta, jag är oduglig på Google och sånt. När släpps nästa avsnitt?