Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-18, 17:45
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibliotekskort
Segt (men korkat) för honom om han bara fallit för någon annans skull men låter ju inte osannolikt med det vålds-(och säkert nån form av socialt)kapital som kan finnas i vissa svängar. Igen, av allt man fick se av honom slog han mig som en sympatisk kille. Sen kan det såklart finnas mer under ytan.

Jag gillade Kemo också det lilla vi hann se av honom i Robinson och dessutom tror jag han skulle ha kommit långt i tävlingen för han verkade stark och duktig. Har lite svårt att förstå att han skulle ha missat eventuell vaccinering och att produktionen kommit på detta i efterhand känns bara som en tunn förklaring för att skyla över något annat som de inte ville att vi tittare skulle få veta. OM det verkligen var den orsaken av att han inte hade tagit vissa vaccin/medicin så borde han väl själv ha varit mer aktiv att prata om det i media kan jag tycka? Om han är en anti-covid-vaccare t ex. Han borde väl ha begripit att produktionen skulle ha kommit på det så småningom i varje fall. Näää - förklaringen till att han inte fick vara kvar tror jag är något annat men jag vet inte vad.
2024-04-18, 17:46
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibliotekskort
Kan minnas fel eller blanda ihop med något annat program men brukade inte prissumman vara 1 miljon när det gick på SVT? Kan ju ha halverats då det numera är två säsonger per år men ja, känns snålt.
Än så länge så har TV4 bara gått ut med en säsong i år. Finns ingen info offentligt att det ska vara två säsonger i år. Med tanke på att alla tvbolag skär ner i kostnader, så blir det nog bara en säsong i år.
2024-04-18, 17:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Ja och såklart har han ändrat sitt sätt att vara på tv nu eftersom han fick så mycket hat. Den enda som förtjänade att vara med igen var Helen eftersom allt blev så fel/orättvist för henne första gången hon var med :/
Inte bara första gången. Det första hon stötte på i Gränslandet var den vidriga mobbaren och som jag skrev tidigare, cyniskt av TV4. Ofattbart hur man tänkte där då jag hellre sett Helen vara där än detta förväxta praktarsel.
Senast redigerad av Vipan 2024-04-18 kl. 18:01.
2024-04-18, 17:53
Medlem
Mr0ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Jag skrattar åt tanken på tänk OM Alex tror att Lars är en "Supergubbe", eftersom Lars slog honom i att knäcka nötter.

Han gav honom bara en komplimang efter att han förlorade. Hans kommentarer var i stil med vad är bra förlorare bör säga enligt mig.
2024-04-18, 18:01
Medlem
sirsia0s avatar
Kan vi inte enas om att det som varit har varit och se i nuet istället vad som händer.
2024-04-18, 18:04
Medlem
TheGhostLords avatar
Undra hur det kommer gå till nu när Gränsländarna ska få chans att komma in i Robinson varje vecka.
Duell varje öråd?
2024-04-18, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Bra skrivet och jag håller med. Nu kan man äntligen se utan att må illa hur några mobbar sönder nån annan. De som påstår nåt annat här i tråden i år är uppenbarligen människor som själva mår dåligt och måste avreagera sig nånstans och ser problem där det inte finns några problem.

Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Håller med, tycker den här säsongen är den bästa på länge 😁

Det enda viktiga nu är att Alex kommer in!

Ni två har ju stil, så är det ju. Sen när allting kommer omkring så är det självklart Alex man håller på!

Citat:
Ursprungligen postat av Mr0ll3
Var den senaste säsongen jag såg innan denna, var väldigt intressant gränsland då minst sagt.

Tråkig utfrysning mot Joel i lag nord den säsongen med.

I denna säsongen har det egentligen bara varit Ci som blivit utfryst av tjejerna litegrann, när alla hade bestämt sig för att rösta på henne.

Joel ja, så var det. Det var han jag beskrev som den "smala killen"' som blev trakasserad av det där psykfallet som var "basketproffs" men missade allt och lite till. Sharin eller nåt sånt. Uscha!

Ci. Jag gillar Ci alltså.

Visst hon gjorde bort sig rätt duktigt i början och fick nästan välförtjänt teamet emot sig. Hon vobblade lite med lögnerna när hon blev synad. Utöver den händelsen så tycker jag att hon är bra ball. Skulle vilja ha henne som kollega och gå på aw med henne. Sen misstänker jag att hon var duktigt snygg när hon var runt 30-40 bast.

Ursäkta, jag är oduglig på Google och sånt. När släpps nästa avsnitt?
Senast redigerad av nojobstealandrob 2024-04-18 kl. 18:10.
2024-04-18, 18:11
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Undra hur det kommer gå till nu när Gränsländarna ska få chans att komma in i Robinson varje vecka.
Duell varje öråd?

Urnorna har varit ett fast inslag varje ö-råd i andra säsonger, antingen blodshämnd eller duell.

Edit: Nu fattar jag vad du menar. I Gränslandet blir det antagligen nån av de tre utmaningarna som man måste vinna.
Senast redigerad av sirsia0 2024-04-18 kl. 18:14.
2024-04-18, 18:16
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nojobstealandrob
Ni två har ju stil, så är det ju. Sen när allting kommer omkring så är det självklart Alex man håller på!

Joel ja, så var det. Det var han jag beskrev som den "smala killen"' som blev trakasserad av det där psykfallet som var "basketproffs" men missade allt och lite till. Sharin eller nåt sånt. Uscha!

Ci. Jag gillar Ci alltså.

Visst hon gjorde bort sig rätt duktigt i början och fick nästan välförtjänt teamet emot sig. Hon vobblade lite med lögnerna när hon blev synad. Utöver den händelsen så tycker jag att hon är bra ball. Skulle vilja ha henne som kollega och gå på aw med henne. Sen misstänker jag att hon var duktigt snygg när hon var runt 30-40 bast.

Tack
På söndag.
Senast redigerad av sirsia0 2024-04-18 kl. 18:28.
2024-04-18, 18:22
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Finns de som jag har högre på listan. Det vore karma om Olivia o Simone, som var inblandade i stölden av Cis immunitet, fick duellera. Charlotta, Oliva o Simone i duell medan Ci tittar på.
Ja det hade varit kul, nu vart det inte så.. Charlotta gjorde en läggmatch i dagens avsnitt.
Folk som lägger sig (Charlotta) eller hoppar av (Fredrik) borde inte ha sökt till programmet.
2024-04-18, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nojobstealandrob

Shevin! Alltså, har alla här sämst minne? xD
2024-04-18, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte7878
Tjocka kocken vann ju för några år sedan, kanske hon kan göra samma, fast han var ju snäll

Snäll vet jag inte. Han kallade Mattias för ondskefull.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in