Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-08, 01:17
Och där blev jag Team Pål. Enda förklaringen till detta avsnitt är att Markus fått en psykos eller att Pål har torterat apor utanför kameratid. För det är inte möjligt att psyka loss på någon sådär för lite kokosvatten och chili.
2024-05-08, 01:17
Medlem
Bibliotekskorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Må så vara, men det stinker ändå. Han kan inte ens ge en ärlig kram till någon, det är hela tiden en tanke bakom. Någon som håller på så där mycket måste vara en manipulatör även till vardags så rutinerad som han verkar vara i den rollen. Usch, vilken äckel.
Håller verkligen inte med om den tolkningen men nu kanske jag är förblindad av att jag hejar på honom och hans "faktion" huvudsakligen. Nog för att han gör grejer med baktanke men han verkar väldigt självmedveten i att det är "del av spelet" när han biktar sig och verkar överlag bry sig om nästan alla i gruppens genuina välmående över spelet.
2024-05-08, 01:19
Avstängd
Citat:
Ja, skulle faktiskt vara jättekul om han vinner. Och på köpet blir ju Marcus förbannad, skulle älska det jag.

Har inte koll på Facebook, men på Instagram var det massa kärringar som hejade på Mark när han skällde ut Pål. Patetiska kärringar.
Det är nog samma sorts människor och några av dom verkar ha konto här ocksål. Tål inte folk som beter sig så illa mot någon som är ensam och skör. Varken Helene eller Pål har varit elak mot någon vad jag lagt märke till. Tvärtom.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-08 kl. 01:53.
2024-05-08, 01:20
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Man vet inte om man ska eller åt skitstöveln.

Skämskudde på fanskapet. Det är Pål som är för snäll, hade skitstöveln gång på gång sagt "Nej betyder nej" till mig hade jag skrikit tillbaka med "Vem tror du att du är för att ge mig föreläsningar?!".
2024-05-08, 01:21
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibliotekskort
Håller verkligen inte med om den tolkningen men nu kanske jag är förblindad av att jag hejar på honom och hans "faktion" huvudsakligen. Nog för att han gör grejer med baktanke men han verkar väldigt självmedveten i att det är "del av spelet" när han biktar sig och verkar överlag bry sig om nästan alla i gruppens genuina välmående över spelet.

Har sett precis noll av omtanken du påstår han har om andra.
2024-05-08, 01:22
Medlem
Citat:
Man vet inte om man ska eller åt skitstöveln.
Jag undra vem han försökte impa på? Han hörde att Mark skällde ut Pål och blev nog tänd på det. Och vill nog göra sin bästis glad och stolt. Eller är det hans dotter som han predikar om att "ett nej är ett nej".
2024-05-08, 01:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bibliotekskort
Jag gillade Pelle av samma orsak som dig under lång tid. Det jag ogillar ännu mer nu är hans knähund Gustav är en pajas som gör allt Pelle vill. Är det någon som skulle få en kniv i ryggen är det han i slutändan. Pelle ser hård och kylig ut på nåt vis. Det är nåt som skaver.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-08 kl. 01:25.
2024-05-08, 01:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag undra vem han försökte impa på? Han hörde att Mark skällde ut Pål och blev nog tänd på det. Och vill nog göra sin bästis glad och stolt. Eller är det hans dotter som han predikar om att "ett nej är ett nej".
Jag tror han skulle impa på tittarna eftersom tv-teamet filmade. Även "gänget" så dom skulle tycka att han var lika häftig och hård som den första nallebjörnen. Patetiska människor båda 2.
2024-05-08, 01:26
Medlem
Citat:
Jag tror han skulle impa på tittarna eftersom tv-teamet filmade. Även "gänget" så dom skulle tycka att han var lika häftig och hård som den första nallebjörnen. Patetiska människor båda 2.
Du borde kolla på deras senaste live som Marcus har sparat där dom snackar om att Pål är ego, ingen person dom tycker om eller vill vara vän med etc. Typ en halvtimme snacka dom om Pål. Lite kul ändå att dom inte ens nämner Rooble. Är dom rädda för han?
2024-05-08, 01:28
Avstängd
Citat:
Ja, skulle faktiskt vara jättekul om han vinner. Och på köpet blir ju Marcus förbannad, skulle älska det jag.

Har inte koll på Facebook, men på Instagram var det massa kärringar som hejade på Mark när han skällde ut Pål. Patetiska kärringar.
Exakt det fetade. Tror det skulle kunna leda till en hjärnblödning hos skitstöveln. Nu håller vi tummarna på att det blir så.
2024-05-08, 01:36
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Gränslandet visas måndagar-torsdagar, söndagar visas enbart Robinson. Om du har Plus och avslutning på Gränslandet inte visats trots det så blir det i så fall på måndag, inte söndag.
Det stod så förut på TV4play, har ändrats tills imorgon vid midnatt. Gränslandsfinalen släpps samtidigt på TV4play och TV4playplus.
2024-05-08, 01:45
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Det vore konstigt om inte brandmannen vinner när det gäller att tända en bra eld. Han kan ju inte både vara rädd för vatten och sakna eldkunskap? Ser verkligen fram emot natten mot söndag för att se dramat. Att det blir en tävling om att bränna av snöret har redan redogjort i programmet.
I tävlingen i sammanslagningen där det ingick eld, Mark var inte bäst på att göra eld, märkligt när han är brandman.
Går inte sia om Alex eller Mark vinner i Gränslandet. Vi får se imorgon hur det går.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in