Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorNo
Ja, jag tror Fredrik blir bland de tre sista i tävlingen om vilka som ska duellera så han kommer säkert att dra sig i det där äckliga skägget i en synk och säga nåt om att det var en läggmatch.
Nån löjlig ursäkt lär han i varje fall hitta på när det inte blir vinst. Naturligtvis säger han före tävlingen att "det här tar jag, det passar mig"

Citerar mig själv från gårdagen och konstaterar att jag spådde rätt, förutom att det var i själva duellen Fredrik dillade om att han la sig mot Pål.
En patetisk dubbelnolla. När han märkte efter halva tävlingen om plats i duellen skriker han "BAJS!" på sin svagsinta östgötska och skyller efteråt på att "det är ett känt fenomen i min släkt att vi är dåliga på balans". Och så när han ser att han ligger sist kommer det "Hjälp mig Roble!". Ynklig figur
Tycker för övrigt att det var bra gjort av Maureen (Robinson-Robbans kvinnliga look-a-like) att inte byta ut någon utan lät de fyra som kom först slippa duellerna.
Hanna hade förresten en intressant teknik när de skulle gräva sig under stockar och krypa igenom. De andra grävde men hon dök i och trädde in huvudet först och såg nästan ut att äta sig genom hindret
Att Charlotte blev sur och tycker att Hanna smitit undan är ju också lustigt. Hon har ju själv varit med och sett till att Hanna fick stå över tävlingarna.
Och så blev det som många trodde, att de öppnar Gränslandet igen. Tråkigt, tycker jag.
Undrar om det skett om Alex vunnit sin duell?
För lag Nord blir det nog ett lyft att få bort Charlotte, Fredrik och Simone. Nu kan de nog få till lite harmoni i laget. Det behöver dem.
Tror faktiskt att Roble kan bli bra nu när han slipper Fredrik. Han behöver bara sluta med alla floskler på engelska för att framstå som en vettig person.
Till sist var det faktiskt roligt att se Syd med Gustav som lekledare iscensätta berömda svenska fotbollsögonblick för att lära Mark lite mer svenska grejer. Jag hejar fortfarande på Mark som vinnare av Robinson.