Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-14, 09:23
Medlem
2024-04-14, 09:25
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Men kom igen även du måste kunna erkänna att Fredrik helt klart la sig det var så jävla uppenbart
tror även att Charlotta inte gav 100

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Återigen Fredrik la sig het klart även en blind höna kan se det Deltagarna tycker helt klart det är värt risken att dra till Gränslandet även om man åker ut efter 1 eller 2 veckor

Jo tjena... Att du inte märkt att han varit lika usel genom hela programmet är märkligt. Han kämpade för livet i båda tävlingarna men kan helt enkelt inte prestera bättre än att man tror att han kör läggmatch.
2024-04-14, 09:35
Medlem
Kuddkrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Jo tjena... Att du inte märkt att han varit lika usel genom hela programmet är märkligt. Han kämpade för livet i båda tävlingarna men kan helt enkelt inte prestera bättre än att man tror att han kör läggmatch.

*man tror = han utsäktar sig.

Han har inte varit den mest framstående deltagaren i andra tävlingar heller och skyllt på allt möjligt. Självförtroendet är det inget fel på men självinsikten är ett skämt.
2024-04-14, 09:45
Medlem
Haha..Fredrik måste va påhittad och inlagd som clown. Han kan inte vara under vatten,ingen balans,kan inte göra eld eller öppna kokosnötter framförallt klarar han inte ens att pakta.
2024-04-14, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Haha..Fredrik måste va påhittad och inlagd som clown. Han kan inte vara under vatten,ingen balans,kan inte göra eld eller öppna kokosnötter framförallt klarar han inte ens att pakta.

Tror inte han lägger sig, kanske någon funktionsnedsättning?
2024-04-14, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl

Ja han har varit usel i tävlingarna men detta var en läggmatch

När Paul tex lagt upp sin kokosnöt för att börja slå så är Fredrik med riktiga snigel rörelse på väg att lyfta sin kokosnöt till bordet för att sen hugga den snett inåt istället som alla andra rakt igenom kokosnöten

Som sagt Fredrik har varit sämst i tävlingar har en stor trut är inte någon av mina favoriter

Men det var 100000000000000000000% en läggmatch det såg man lång väg även du borde kunna se det torts ditt uppenbara hat mot Fredrik
2024-04-14, 10:22
Medlem
Hahah Fredrik, vilken låg snigel han är. Kan inte ta en förlust och skyller på läggmatch. Jisses, han är fan lägsta nollan genom tiderna. Pinsamt dålig på allt och säger att han gör det medvetet.
2024-04-14, 10:26
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ja, jag tror Fredrik blir bland de tre sista i tävlingen om vilka som ska duellera så han kommer säkert att dra sig i det där äckliga skägget i en synk och säga nåt om att det var en läggmatch.

Nån löjlig ursäkt lär han i varje fall hitta på när det inte blir vinst. Naturligtvis säger han före tävlingen att "det här tar jag, det passar mig"
Citerar mig själv från gårdagen och konstaterar att jag spådde rätt, förutom att det var i själva duellen Fredrik dillade om att han la sig mot Pål.

En patetisk dubbelnolla. När han märkte efter halva tävlingen om plats i duellen skriker han "BAJS!" på sin svagsinta östgötska och skyller efteråt på att "det är ett känt fenomen i min släkt att vi är dåliga på balans". Och så när han ser att han ligger sist kommer det "Hjälp mig Roble!". Ynklig figur

Tycker för övrigt att det var bra gjort av Maureen (Robinson-Robbans kvinnliga look-a-like) att inte byta ut någon utan lät de fyra som kom först slippa duellerna.

Hanna hade förresten en intressant teknik när de skulle gräva sig under stockar och krypa igenom. De andra grävde men hon dök i och trädde in huvudet först och såg nästan ut att äta sig genom hindret

Att Charlotte blev sur och tycker att Hanna smitit undan är ju också lustigt. Hon har ju själv varit med och sett till att Hanna fick stå över tävlingarna.

Och så blev det som många trodde, att de öppnar Gränslandet igen. Tråkigt, tycker jag.
Undrar om det skett om Alex vunnit sin duell?

För lag Nord blir det nog ett lyft att få bort Charlotte, Fredrik och Simone. Nu kan de nog få till lite harmoni i laget. Det behöver dem.

Tror faktiskt att Roble kan bli bra nu när han slipper Fredrik. Han behöver bara sluta med alla floskler på engelska för att framstå som en vettig person.

Till sist var det faktiskt roligt att se Syd med Gustav som lekledare iscensätta berömda svenska fotbollsögonblick för att lära Mark lite mer svenska grejer. Jag hejar fortfarande på Mark som vinnare av Robinson.
Senast redigerad av DoktorNo 2024-04-14 kl. 10:57.
2024-04-14, 10:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Det intrycket fick jag redan första dagarna när han började generalisera om kvinnor. Trist att produktionen tar in skådespelare som de tror gör bra TV när det i stället bara känns falskt.
2024-04-14, 10:31
Medlem
Kul att se panikångest i Fredriks ögon varje gång han förlorat,Han ser ut som en rädd kanin när han försöker hitta på ursäkter..varför åker han till gränslandet om han lägger sig ?
2024-04-14, 10:38
Avstängd
Citat:
Du kan faktiskt ha rätt. Tv4 drar sig inte för nånting och reglerna ändras vartefter. Om inte clownen och pundaren varit så usla skulle Gränslandet förbli stängt. Synd att Anders Lundin sänker sig till sånt om det stämmer.
2024-04-14, 10:50
Medlem
sirsia0s avatar
Ja nu får vi se hur det går för lag Nord i tävlingarna framöver och hur harmonin blir i gruppen. Verkar vara rätt så spänt mellan Lars och Zaeyra. Lars verkar vara en långsint en med mycket dålig självinsikt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in