Citat:

Ursprungligen postat av 
DoktorNo

Har följt den här tråden och det var inte förrän häromdagen det började låta åtminstone lite intressant i kommentarerna här så jag hoppade in i tittandet med att börja med avsnitt 11. Alltså då man gick från dam- och herrlag till två mixade lag. 
Marcus gjorde bra i från sig i förhandlingen. Riktigt bra gjort att lyckas byta bort den irriterande trion: negern, skägget och den gamla fikusen som hade gaddat ihop sig mot honom. 
Det nya lag Syd verkar vara starkast och mest harmoniska som grupp medan lag Nord mest framstår som dysfunktionella utan någon större sammanhållning. 
Syd har dessutom minst andel personer som man irriterar sig på. I Nord är allihopa mer eller mindre idioter. 
Om jag måste heja på någon säger jag Mark. Han verkar vettig och så bor han i ungefär samma trakter som jag gör. Han har vinstchans.

Ha, ha, ha! "....den gamla fikusen", Ja, jag undrar vad han tror att han ger för bild? Han liksom bara hänger på som en spak, dement gubbe. Han tror säkert att han är skitcool, blir nya "förra årets Pelle", men ter sig som en skyltdocka eller något, de andra släpar med sig. För att han kan bli bra att ha på omröstningen... Ja, på sätt och vis synd om honom. Han tror säkert att de andra vill ha kvar honom för hans "vishet och livserfarenhet". Men han är som att han bara sitter och väntar. Tragiskt.
Tillägg, senare: Ja, uch. Det kan nog vara så att han blir först utröstad nu, om DET laget går till ö-råd och faktiskt så tycker jag synd om honom. Fast han mest tett sig som ett feg, usel gubbe.