Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-21, 14:27
Medlem
drinksareonmes avatar
“Att you know, I’m already safe on the öråd so it’s alright.”

Rooble droppar visdom gång på gång.
2024-04-21, 14:52
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
“Att you know, I’m already safe on the öråd so it’s alright.”

Rooble droppar visdom gång på gång.

Helt uppenbart har han kollen även om jag önskar något annat. Om man synar honom i sömmarna utav vad vi tittare har sett i avsnitten så har han nog faktiskt skött sina kort väldigt väl. Han har inte farit ut aggressivt mot någon deltagare, inte deltagit synligt i någon pakt och han låter andra (t ex Lars kommentarer till Z) säga det han själv vill ha sagt. Tycker han är en stor manipulatör helt enkelt och han han klarat sig långt fram i tävlingen på det även om han inte har presterat bra på tävlingarna.
2024-04-21, 15:21
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Helt uppenbart har han kollen även om jag önskar något annat. Om man synar honom i sömmarna utav vad vi tittare har sett i avsnitten så har han nog faktiskt skött sina kort väldigt väl. Han har inte farit ut aggressivt mot någon deltagare, inte deltagit synligt i någon pakt och han låter andra (t ex Lars kommentarer till Z) säga det han själv vill ha sagt. Tycker han är en stor manipulatör helt enkelt och han han klarat sig långt fram i tävlingen på det även om han inte har presterat bra på tävlingarna.

Han kom 2:a i den individuella tävlingen där Hanna vann, så vi ska nog inte helt räkna ut honom kanske...
Beror nog mycket på vad det är för tävling. I sammanslagningen kanske han inte klarar sig så bra, vi får se.
2024-04-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja, han är ju otroligt snabb på att skylla på andra(damer?) och framföra sig själv som duktig. Undrar om han tror på det själv? Vore kul att höra ett "snacket efteråt" där de fått se programmet och vad de hade att säga då. Eller kanske inte. Det brukar ju heta att det var "vinklat" och "inte alls som vad kamerorna visade" efteråt....

Alma tycker jag att sjunker mer och mer som person. Hon är ju inte heller bra på något och jag får känslan av att hon gärna skulle delta i mobbning.

Olivia tycker jag går märkligt "under radarn". Nu fick.vi "äntligen"(?) se mer av henne men annars är hon som en tapetblomma.
2024-04-21, 15:22
Medlem
Vilka har barn av deltagarna?

Fredrik
Markus
Ci?
Lars?
Fler?
2024-04-21, 16:19
Medlem
Satan vilken pisssäsong. Folk som lägger sig i matcher och folk som åker hem självmant.

Varför i helvete åker man dit över huvudtaget? Känns inte som att någon är där för att vinna utan helt enkelt bara åker dit som en "kul upplevelse" eller för att utöka följarna på sitt instagramkonto.

Citat:
Ursprungligen postat av Morris1
Ni som känner unga tjejer med ankläppar. Tycker de verkligen att det ser bra ut? Finns det män som uppskattar denna look?! Tänker på Olivia, hon ser ju i grunden bra ut, men har gjort sig så fruktansvärt ful. Gör ont i ögonen.

Finns någon här som tycker detta är attraktivt?

Ett återkommande ämne bland män och jag har nog aldrig hört någon man säga att dom gillar det. Tycks vara en masspsykos som kvinnor har drabbats av.
Senast redigerad av korvstofft 2024-04-21 kl. 16:31.
2024-04-21, 16:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Vilka har barn av deltagarna?

Fredrik
Markus
Ci?
Lars?
Fler?

De som uttryckligen har sagt att de har barn - som jag kan minnas är:

Desirée. Hon blev utröstad rätt tidigt.
Alexander har barn.
Lars har barn.
2024-04-21, 16:28
Medlem
TheGhostLords avatar
Sluta med läggmatcher!!!
2024-04-21, 16:50
Medlem
Vad heter den tjejen som kan ha silikon och som ser bäst ut i årets upplaga av robinson
2024-04-21, 17:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billthekid1
Vad heter den tjejen som kan ha silikon och som ser bäst ut i årets upplaga av robinson

Olivia kanske du menar?
2024-04-21, 17:29
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Den gamla fikusen blev utröstad. Bra tycker jag. Han har ju mest lallat omkring och tyckt synd om sig själv för att han "inte är med i laget". Ett lag där han hela tiden varit en black om foten under tävlingarna.

Det enda vettiga han gjorde var faktiskt när han skulle "lära känna" Zayera (försöka lura av henne immuniteten) för då fick hon en chans att inför de andra visa sig lite vettigare än vad hon hittills visat, vilket jag tror hon lyckades med.

Bra av Syd att välja fikat än möjligheten att lägga ett par röster i Nords öråd som ändå inte hade ändrat på något. Kaffe är viktigt för det egna välbefinnandet.

Återstår att se om Lars får duellera mot Alex men det är ju ganska troligt. Alex hamnar då i Nord, vilket kan vara bra för dem för nu har Nord fått ut de flesta som sänkte laget. Alex kan vara den starka ledare som Nord inte haft hittills men behövt.

Simone blir den som tvingas lyssna på den bittre gamla fikusen i Gränslandet men det kan hon gott ha.
Instämmer att det är bra att Lars vart utröstad, vore skönt om han blir utslagen på Gränslandet.

Drygt en vecka tills sammanslagningen.
Dagens program är avsnitt 26. När Robinson har 51 avsnitt på en säsong, då är det alltid sammanslagning i avsnitt 32.
2024-04-21, 17:37
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billthekid1

Du menar väl vem som ser värst ut? Stackarn ser ut som hon gått rakt in i en bi-svärm och blivit biten i hela ansiktet. Men, gillar man silikon och folk som ser ut som sexdockor så är hon väl jättehet.

(Tror inte hon har känsel i läpparna längre. Fyller man läpparna så mycket finns risk att vävnaden dör, de svartnar och ramlar av. Så sexigt.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in