Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Helt uppenbart har han kollen även om jag önskar något annat. Om man synar honom i sömmarna utav vad vi tittare har sett i avsnitten så har han nog faktiskt skött sina kort väldigt väl. Han har inte farit ut aggressivt mot någon deltagare, inte deltagit synligt i någon pakt och han låter andra (t ex Lars kommentarer till Z) säga det han själv vill ha sagt. Tycker han är en stor manipulatör helt enkelt och han han klarat sig långt fram i tävlingen på det även om han inte har presterat bra på tävlingarna.
Ja, han är ju otroligt snabb på att skylla på andra(damer?) och framföra sig själv som duktig. Undrar om han tror på det själv? Vore kul att höra ett "snacket efteråt" där de fått se programmet och vad de hade att säga då. Eller kanske inte. Det brukar ju heta att det var "vinklat" och "inte alls som vad kamerorna visade" efteråt....
Alma tycker jag att sjunker mer och mer som person. Hon är ju inte heller bra på något och jag får känslan av att hon gärna skulle delta i mobbning.
Olivia tycker jag går märkligt "under radarn". Nu fick.vi "äntligen"(?) se mer av henne men annars är hon som en tapetblomma.