Citat:
Zayera reagerade förutsägbart och skyllde förlusten på lagkamraterna. Hon är en otrevlig Skalle-Per. Vad gjorde hon som var bättre än de andra två? Pisk i tävling igen för Nord och Rooble fick bevisat för sig varför Syd utsåg honom till en svag tävlande.
Tre förhandlingar - tre förluster för Nord. Finns det ingen i det laget som kan förhandla? Ci ökar sitt värde för laget nu när hon har en immunitetsförgörare. För jag antar att den är hennes, den kan ju inte tillhöra ett lag som kan stuvas om när som helst. Vill man ha kvar immunitetsförgöraren i spelet måste man ta Ci på köpet. Smart av henne. Att inte Lars, som har en lika utsatt position i Nord, fattade det. ”Immunitetsförgöraren betyder ingenting för mig” -
. Han åker om de hamnar i öråd. Känns som att kokosnötstävlingen var Lars enda moment i Robinson. Annars är han ett waste of skin.
Pelle fortfarande i topp på min lista, sen Gustav o Mark som delade tvåor. Därefter resten i lag Syd på delad tredjeplats.
Tre förhandlingar - tre förluster för Nord. Finns det ingen i det laget som kan förhandla? Ci ökar sitt värde för laget nu när hon har en immunitetsförgörare. För jag antar att den är hennes, den kan ju inte tillhöra ett lag som kan stuvas om när som helst. Vill man ha kvar immunitetsförgöraren i spelet måste man ta Ci på köpet. Smart av henne. Att inte Lars, som har en lika utsatt position i Nord, fattade det. ”Immunitetsförgöraren betyder ingenting för mig” -

Pelle fortfarande i topp på min lista, sen Gustav o Mark som delade tvåor. Därefter resten i lag Syd på delad tredjeplats.
Jag tycker hon hade rätt i att skylla på dem, trots att hon är jobbig var det faktiskt hon som verkade ta intiativet att testa flotten dagen innan, hon gick igenom teknik och skit men det var ju ingen som var intresserad och tyckte hon "övertänkte", tycker det var rätt av henne att ge dem en utskällning trots att hon själv inte gjorde en superinsats. I slutändan var det lagets fel att de förlorade och inte bara Zayeras fel. Lars kommer säkerligen åka ut, han är ett ankare för lag Nord även om folk stör sig på Zayera.