Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-09, 21:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ska söka, stort tack!

Om du kollar längst ner på denna länk så kan du se vilka år som Robinson varit, deltagare och vinnare etc så du vet exakt alla säsonger det har gått på TV.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Robinson_2019
2024-04-09, 21:27
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Om du kollar längst ner på denna länk så kan du se vilka år som Robinson varit, deltagare och vinnare etc så du vet exakt alla säsonger det har gått på TV.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Robinson_2019

Handlar inte om att jag skulle vilja veta vinnare etc. utan jag är intresserad av hela konceptet där man ser alla (hela) avsnitt med allt det innebär med samarbete, fusk, besvikelser etc.
2024-04-09, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ci ÄR lite jobbig för hon är mer i stil av Gå-påig och försöker ta plats - men hon är duktig i tävlingar tycker jag.

Karin är den försynta ppl dvs people pleaser och det går alltid hem hos karlar fast hon är seg och duktig i tävlingar hon också.

Jag har inte någon crush på någon deltagare för jag kollar mera på prestation och det sociala spelet. Så nördig är jag

Var inte någon mer än jag som kom ihåg Utposten från säsongen året 2019???
https://www.youtube.com/watch?v=giDQJtr-P9Q

Kan du inte skaffa en crush på Pelle då? Tycker han är ljuvlig. Annars tycker jag att Ci är en sköning. En hård kvinna som inte ens blinkade när hela laget ville ha hennes huvud på ett fat i början av säsongen. Duktig i tävlingar också.

Jag minns utposten. Har för mig att det var där arga snickaren kom och frestade deltagarna med hamburgare och de fick käka burgarna ifall de kastade in handduken och gav upp.

Haha, jävla vansinne.
Senast redigerad av nojobstealandrob 2024-04-09 kl. 21:37.
2024-04-09, 21:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Handlar inte om att jag skulle vilja veta vinnare etc. utan jag är intresserad av hela konceptet där man ser alla (hela) avsnitt med allt det innebär med samarbete, fusk, besvikelser etc.

Det förstår jag - men Robinson har inte varit på TV ALLA år sedan 1997 utan vissa år. Det ser man längst ner i länken om du tänkte leta efter avsnitten för att se dem måste du ju veta vilka år Robinson verkligen har funnits!
2024-04-09, 21:39
Medlem
fonders avatar
Citat:
Det förstår jag - men Robinson har inte varit på TV ALLA år sedan 1997 utan vissa år. Det ser man längst ner i länken om du tänkte leta efter avsnitten för att se dem måste du ju veta vilka år Robinson verkligen har funnits!

Ska kolla. Onödigt att de tar bort gamla säsonger på tv4play, de skulle ju inte stå i vägen på något sätt haha.
2024-04-09, 21:41
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Det märker du om du inte sätt alla avsnitten har du sett dem så borde du kunna räkna ut det själv
Jag har sett alla avsnitten och ser ingen dålig behandling av Ci i lag Syd. Hon är lite av en outsider eftersom hon spenderat minst tid med de andra, men jag ser inget skitsnack eller dyl om henne. Hon är bara den som de kan tänka sig att rösta ut om de måste välja nån, eftersom de känner henne minst. Jag ser inte det som mobbing.
2024-04-09, 21:47
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag har sett alla avsnitten och ser ingen dålig behandling av Ci i lag Syd. Hon är lite av en outsider eftersom hon spenderat minst tid med de andra, men jag ser inget skitsnack eller dyl om henne. Hon är bara den som de kan tänka sig att rösta ut om de måste välja nån, eftersom de känner henne minst. Jag ser inte det som mobbing.

Såg du inte hur de tog ifrån henne båda chanserna hon försökte sig på, den ena om immunitet och den andra om förhandling? Jag fick ont i magen av att se på vilket sofistikerat sätt de fråntog henne minsta chans till något alls, sedan jag sett det senaste avsnittet har jag haft svår ångest. Så äckligt gjort, särskilt av Pelle och Marcus.
2024-04-09, 21:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nojobstealandrob
Kan du inte skaffa en crush på Pelle då? Tycker han är ljuvlig. Annars tycker jag att Ci är en sköning. En hård kvinna som inte ens blinkade när hela laget ville ha hennes huvud på ett fat i början av säsongen. Duktig i tävlingar också.

Jag minns utposten. Har för mig att det var där arga snickaren kom och frestade deltagarna med hamburgare och de fick käka burgarna ifall de kastade in handduken och gav upp.

Haha, jävla vansinne.

OM jag ska vurma för någon så blir det inte Pelle även om han är klippsk och jurist. Inte heller Ci fast hon har pannben och inte heller Marcus fasat han verkar smart. De är både duktiga i tävlingarna och roliga att följa för att se hur långt de kan komma i tävlingen. Nej - jag är is-stadig och håller för nu fortfarande på Alex i Gränslandet. Om man nu kan kalla det för en crush låter jag vara osagt mera av att jag tycker det vore så attans kul om han kom in i Robinson för han kan både det sociala spelet och är skapligt duktig i tävlingar sedan att han är godhjärtat men inte FÖR snäll. Som han säger: Jag väljer Alex alla dagar i veckan Hade Helen varit kvar så hade hon gått före Alex i mitt val.

Jo det med hamburgarna på Utposten minns jag. Vilken plåga för deltagarna
2024-04-09, 22:28
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Såg du inte hur de tog ifrån henne båda chanserna hon försökte sig på, den ena om immunitet och den andra om förhandling? Jag fick ont i magen av att se på vilket sofistikerat sätt de fråntog henne minsta chans till något alls, sedan jag sett det senaste avsnittet har jag haft svår ångest. Så äckligt gjort, särskilt av Pelle och Marcus.
Vad pratar du om? Du verkar överkänslig. Ci försökte argumentera för att hon skulle få en av de tre immuniteterna och de andra köpte det inte. Är det mobbing? Måste Ci få sin vilja fram i allt för att det inte ska vara mobbing?
2024-04-09, 22:33
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vad pratar du om? Du verkar överkänslig. Ci försökte argumentera för att hon skulle få en av de tre immuniteterna och de andra köpte det inte. Är det mobbing? Måste Ci få sin vilja fram i allt för att det inte ska vara mobbing?

Jag såg vad jag såg och du verkar vara väldigt kylig. Men det är ganska tidigt för att vi ska kunna ha stabila åsikter om de flesta av dem, behövs fortfarande fler avsnitt för mer sakliga bedömningar om deras personligheter om man bortser från Fredrik och Rooble som man snabbt kan se att de är rutna.
2024-04-09, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Bytt hatobjekt från dans-juggetjejen i lag Nord till Mongoltjejen i gränslandet.
Ja dansjoddlaren har lite försvunnit vilket är befriande.
2024-04-09, 23:19
Medlem
Citat:
Jag såg vad jag såg och du verkar vara väldigt kylig. Men det är ganska tidigt för att vi ska kunna ha stabila åsikter om de flesta av dem, behövs fortfarande fler avsnitt för mer sakliga bedömningar om deras personligheter om man bortser från Fredrik och Rooble som man snabbt kan se att de är rutna.
Jag tror att om du frågar Ci i vilket lag hon trivdes, så svarar hon lag Syd. Hon har inga höga tankar om kaffegänget i lag Nord. Din tolkning av mobbing är bara för att du bestämt dig för att du ogillar Peller och Marcus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in