Citat:
Ursprungligen postat av
nojobstealandrob
Kan du inte skaffa en crush på Pelle då? Tycker han är ljuvlig. Annars tycker jag att Ci är en sköning. En hård kvinna som inte ens blinkade när hela laget ville ha hennes huvud på ett fat i början av säsongen. Duktig i tävlingar också.
Jag minns utposten. Har för mig att det var där arga snickaren kom och frestade deltagarna med hamburgare och de fick käka burgarna ifall de kastade in handduken och gav upp.
Haha, jävla vansinne.

OM jag ska vurma för någon så blir det inte Pelle även om han är klippsk och jurist. Inte heller Ci fast hon har pannben och inte heller Marcus fasat han verkar smart. De är både duktiga i tävlingarna och roliga att följa för att se hur långt de kan komma i tävlingen. Nej - jag är is-stadig och håller för nu fortfarande på Alex i Gränslandet. Om man nu kan kalla det för en crush låter jag vara osagt mera av att jag tycker det vore så attans kul om han kom in i Robinson för han kan både det sociala spelet och är skapligt duktig i tävlingar sedan att han är godhjärtat men inte FÖR snäll. Som han säger: Jag väljer Alex alla dagar i veckan

Hade Helen varit kvar så hade hon gått före Alex i mitt val.
Jo det med hamburgarna på Utposten minns jag. Vilken plåga för deltagarna