Citat:
Ursprungligen postat av
fonder
Hur de än klippt så nämnde hon sina biceps i tusen olika meningar.
Jag finns inte i tråden för att behaga dig, precis som du har rätt till dina ängel-förklaringar av deltagarna har jag rätt till motsatsen. Lag Syd är en psykopatisk sekt, mycket pekar på att Mark är sektledaren även om det är möjligt att Pelle har den rollen.
Psykopatisk sekt, sektledare... Jag tror inte du är införstådd med dessa begrepp, eller förresten, tror, jag vet.
Jag börjar nästan tycka synd om dig. Du skrev att du fick svår ångest av hur Ci blev mobbad, i ditt tycke, då hon inte fick sin vilja igenom. De andra vet att om det finns fördelar kommer hon tänka jaget före laget, och så blev det också när hon skulle förhandla. Vilket hon sa redan på vägen till förhandlingen. Det är hon som har immunitetsförgöraren och hon har makten över den. Vi får väl se hur det går.
Men lycka till med din svåra ångest när du ser programmet. Kanske därför du ger vissa personer epitet som inte är förankrade i verkligheten.
Ja, jag föredrar att se livet från den positiva sidan. Livet blir lättare då, ingen ångest och inga jobbiga tankar för det mesta. Och finns dom så visar dom mig en väg till nåt bättre, för min egen verklighet skapar jag själv utifrån mina känslor och tankar och utifrån de värderingar jag har. Och de går att förändra.