Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-16, 21:04
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Tre samspelta personers ansträngning sammanfattade hon som resultatet av sina biceps, så svårt att hitta lite ödmjukhet i detta program.

Så du tror dig veta allt vad hon sa utifrån vad klipparna har klippt ihop och ingen tanke på vad dom kan ha utelämnat? Du har ju blivit en av hatarna med alla dina påhopp mot deltagarna. Och det är inte att vara ödmjuk.

Programmet är ett hopklipp av många timmars inspelningar och det vi fått se är att det finns en otroligt bra laganda och stämning i Syd och att alla hjälper varann. Så dina spekulationer går inte att ta på allvar.
2024-04-16, 21:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Så du tror dig veta allt vad hon sa utifrån vad klipparna har klippt ihop och ingen tanke på vad dom kan ha utelämnat? Du har ju blivit en av hatarna med alla dina påhopp mot deltagarna. Och det är inte att vara ödmjuk.

Programmet är ett hopklipp av många timmars inspelningar och det vi fått se är att det finns en otroligt bra laganda och stämning i Syd och att alla hjälper varann. Så dina spekulationer går inte att ta på allvar.
Mycket vettigt inlägg och helt rätt. Så många hycklare i en och samma tråd.
Senast redigerad av Vipan 2024-04-16 kl. 21:13.
2024-04-16, 21:13
Medlem
fonders avatar
Citat:

Hur de än klippt så nämnde hon sina biceps i tusen olika meningar.

Jag finns inte i tråden för att behaga dig, precis som du har rätt till dina ängel-förklaringar av deltagarna har jag rätt till motsatsen. Lag Syd är en psykopatisk sekt, mycket pekar på att Mark är sektledaren även om det är möjligt att Pelle har den rollen.
2024-04-16, 21:25
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Hur de än klippt så nämnde hon sina biceps i tusen olika meningar.

Jag finns inte i tråden för att behaga dig, precis som du har rätt till dina ängel-förklaringar av deltagarna har jag rätt till motsatsen. Lag Syd är en psykopatisk sekt, mycket pekar på att Mark är sektledaren även om det är möjligt att Pelle har den rollen.

Psykopatisk sekt, sektledare... Jag tror inte du är införstådd med dessa begrepp, eller förresten, tror, jag vet.

Jag börjar nästan tycka synd om dig. Du skrev att du fick svår ångest av hur Ci blev mobbad, i ditt tycke, då hon inte fick sin vilja igenom. De andra vet att om det finns fördelar kommer hon tänka jaget före laget, och så blev det också när hon skulle förhandla. Vilket hon sa redan på vägen till förhandlingen. Det är hon som har immunitetsförgöraren och hon har makten över den. Vi får väl se hur det går.

Men lycka till med din svåra ångest när du ser programmet. Kanske därför du ger vissa personer epitet som inte är förankrade i verkligheten.

Ja, jag föredrar att se livet från den positiva sidan. Livet blir lättare då, ingen ångest och inga jobbiga tankar för det mesta. Och finns dom så visar dom mig en väg till nåt bättre, för min egen verklighet skapar jag själv utifrån mina känslor och tankar och utifrån de värderingar jag har. Och de går att förändra.
Senast redigerad av sirsia0 2024-04-16 kl. 21:34.
2024-04-16, 21:26
Avstängd
SodaFointains avatar
Pål ser ut som en munk i sin frilla. Pål med å. Inte au. Nej han är inte guld!
2024-04-16, 21:27
Zayera reagerade förutsägbart och skyllde förlusten på lagkamraterna. Hon är en otrevlig Skalle-Per. Vad gjorde hon som var bättre än de andra två? Pisk i tävling igen för Nord och Rooble fick bevisat för sig varför Syd utsåg honom till en svag tävlande.

Tre förhandlingar - tre förluster för Nord. Finns det ingen i det laget som kan förhandla? Ci ökar sitt värde för laget nu när hon har en immunitetsförgörare. För jag antar att den är hennes, den kan ju inte tillhöra ett lag som kan stuvas om när som helst. Vill man ha kvar immunitetsförgöraren i spelet måste man ta Ci på köpet. Smart av henne. Att inte Lars, som har en lika utsatt position i Nord, fattade det. ”Immunitetsförgöraren betyder ingenting för mig” - . Han åker om de hamnar i öråd. Känns som att kokosnötstävlingen var Lars enda moment i Robinson. Annars är han ett waste of skin.

Pelle fortfarande i topp på min lista, sen Gustav o Mark som delade tvåor. Därefter resten i lag Syd på delad tredjeplats.
2024-04-16, 21:30
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Pål ser ut som en munk i sin frilla. Pål med å. Inte au. Nej han är inte guld!

Absolut, munkfrilla. Lite coolt faktiskt och väldigt ovanligt. Om man inte är en munk förstås.
2024-04-16, 21:33
Medlem
fonders avatar
Citat:
Psykopatisk sekt, sektledare... Jag tror inte du är införstådd med dessa begrepp, eller förresten, tror, jag vet.

Jag börjar nästan tycka synd om dig. Du skrev att du fick svår ångest av hur Ci blev mobbad, i ditt tycke, då hon inte fick sin vilja igenom. De andra vet att om det finns fördelar kommer hon tänka jaget före laget, och så blev det också när hon skulle förhandla. Vilket hon sa redan på vägen till förhandlingen. Det är hon som har immunitetsförgöraren och hon har makten över den. Vi får väl se hur det går.

Men lycka till med din svåra ångest när du ser programmet. Kanske därför du ger vissa personer epitet som inte är förankrade i verkligheten.

Ja, jag föredrar att se livet från den positiva sidan. Livet blir lättare då, ingen ångest och inga jobbiga tankar för det mesta. Och finns dom så visar dom mig en väg till nåt bättre, för min egen verklighet skapar jag själv utifrån mina känslor och tankar och utifrån de värderingar jag har. Och de går att förändra.

Jösses!

Hon skulle vara helt dum i huvudet om hon tänkte på laget för jaget med tanke på att laget aldrig gett henne en ärlig chans att bli en av dem.

Jag tål inte trötta ord som positiv och negativ, jag föredrar realism oavsett hur mörk eller ljus den är.
2024-04-16, 21:37
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Jösses!

Hon skulle vara helt dum i huvudet om hon tänkte på laget för jaget med tanke på att laget aldrig gett henne en ärlig chans att bli en av dem.

Jag tål inte trötta ord som positiv och negativ, jag föredrar realism oavsett hur mörk eller ljus den är.

Jag är också realist, att bara se det negativa eller bara se det positiva är ingen väg framåt. Då är man inte verklighetsförankrad, som jag ser det.
2024-04-16, 21:43
Avstängd
SodaFointains avatar
Kommer inga fler nya in nu brukar komma när de är halvägs?
2024-04-16, 21:44
Avstängd
SodaFointains avatar
Hon johanna i gränslandet är lik milla jovovich i blå lagunen
Senast redigerad av SodaFointain 2024-04-16 kl. 21:48.
2024-04-16, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in