Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-26, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Vem? Kemo eller han med uppsatt hår?

Varför har inte tv4 kollat allas vaccinationer före avresa? Låter skumt.

Sen borde de väl veta sånt redan dag 1,luktar mera som ett svepskäl för den stundade domen snarare. Fattar dock inte hur även sånt kan slinka igenom.
2024-03-26, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Usch ja. De va ingen trevlig syn.
Kanske inte riktigt rätt tillfälle

Ni kan nog va lugna, har nog rullat ihop tishan i fickan eller så startar hans dase från låret, vilket vore otroligt 🤣🤣
Ja, jag var tvungen o rechecka för jag missa de först 🤣
Men hade de vart hans dase så hade den nog synts till fler gånger. Så andas ut alla ni småsnoppade pojkar!

Men fy fan vilken seg säsong dehär har varit överlag, dötrisst. Vart är alla maniacs???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Garanterat pga vapenbrottet men dom ville ge han en chans att åka hem utan att det berättades om det i programmet... Vaccinet var en nödlögn bara.
Känns verkligen som de, skumt av castingen att inte kolla om nån är brottsdömda innan man skickas iväg utomlands
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Sen borde de väl veta sånt redan dag 1,luktar mera som ett svepskäl för den stundade domen snarare. Fattar dock inte hur även sånt kan slinka igenom.

Vadå stundande dom? Det var ju ett par år sedan, så han har redan avtjänat sitt straff.
2024-03-26, 22:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjamigigen
Ni kan nog va lugna, har nog rullat ihop tishan i fickan eller så startar hans dase från låret, vilket vore otroligt 🤣🤣
Ja, jag var tvungen o rechecka för jag missa de först 🤣
Men hade de vart hans dase så hade den nog synts till fler gånger. Så andas ut alla ni småsnoppade pojkar!

Men fy fan vilken seg säsong dehär har varit överlag, dötrisst. Vart är alla maniacs???

Dase hit och dit - VEM bryr sig? INTE jag iaf och då är jag hetero och kvinna. Småfolk/Småpojkar utan gedigen personlighet och normalt sinnelag dvs sunt förnuft = går bort.
2024-03-26, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Dase hit och dit - VEM bryr sig? INTE jag iaf och då är jag hetero och kvinna. Småfolk/Småpojkar utan gedigen personlighet och normalt sinnelag dvs sunt förnuft = går bort.

De var väl lite onödigt hårt..
2024-03-26, 22:20
Medlem
Tyckte också det lät helknasigt med vaccinerna men det här förklarar ju saken. Antivaxxers alltså...
https://www.tv4.se/artikel/1ZKqT9izK...um=shared_link
2024-03-26, 22:39
Medlem
drinksareonmes avatar
Verkligen huvudet på skaft den där killen..

Han berättar att det hela var en miss från hans sida. Deltagarna får mycket instruktioner skickade till sig innan de åker iväg på inspelning och han genomgick flera olika läkarundersökningar innan avresan.
Men flera av de nödvändiga vaccinen missade Kemo Samateh att ta.
– De dubbelkollade inte heller med mig om jag hade tagit dem.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...m_medium=share
2024-03-27, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Inget krav från Indonesien, men helt klart som du säger, tv4 måste ju ha detta som krav. Gäller säkert rabiesvaccin också. Tror det var omnämnt.

Filippinerna, inte Indonesien...
2024-03-27, 05:18
Medlem
Har svårt att tro det beror på vapenbrott, då skulle han inte fått lämna landet. Ska vara om det kommit datum för huvudförhandling mitt upp i allt men nej då hade han varit belagd med reseförbud.
Senast redigerad av keriksson714 2024-03-27 kl. 05:20.
2024-03-27, 06:37
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Har svårt att tro det beror på vapenbrott, då skulle han inte fått lämna landet. Ska vara om det kommit datum för huvudförhandling mitt upp i allt men nej då hade han varit belagd med reseförbud.
Det låter som du tror att det skulle råda ordning och reda i Sverige
https://gofile.io/d/P6EHOn
2024-03-27, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Verkligen huvudet på skaft den där killen..

Han berättar att det hela var en miss från hans sida. Deltagarna får mycket instruktioner skickade till sig innan de åker iväg på inspelning och han genomgick flera olika läkarundersökningar innan avresan.
Men flera av de nödvändiga vaccinen missade Kemo Samateh att ta.
– De dubbelkollade inte heller med mig om jag hade tagit dem.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...m_medium=share
Är han en jättebebis som inte kunde dubbelkolla själv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in