2024-01-21, 16:27
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Fast det hr r vl ett program som gr ut p att bli kr i insidan frst.
Nr ska folk lra dig att utsidan inte r viktig i det stora hela. Stora delar av den Svenska befolkningen r inte speciellt snygga och r rtt normala.
De r frlovade och gifta nd.
Det r endast en liten klick mnniskor som r s utseende fixerade och kommenterar andras utseende. De r sllan de hittar rtt partner fr de tittar och uppskattar fel saker hos en person.
Catja r en sdan mnniska.
Hon sger inte mycket utan sitter dr och tittar. Ganska trkig mnniska och hon blir chockad nr de ker bil p isen.
Har inte varit med om s mycket i livet.

Sergio och Amanda r perfekta fr varandra och otroligt fina.

sch utseendet r viktigt. Fr det frsta gr det i arv och man vill ju helst ha vackra barn. Att vara vacker r en stor frdel i livet, t.ex. blir man bttre behandlad av andra om man ser bra ut.
Citera
2024-01-21, 16:34
Medlem
aaerligs avatar
Nu har jag bara sett tre avsnitt och inte lst hela trden (vill ej spoila) men situationen med Sergios beteende mot Amanda r orovckande. Han har helt solklart narcissistisk personlighetsstrning. Grandios sjlvbild. Hans beteende fullkomligt skriker narcissist. Manipulativt beteende, nedvrderande, anklagande, vnder p situationer, ljuger och sedan frlter han pltsligt hennes phittade "fel". Samma tillvgagngsstt i varje konversation, om och om igen.

Han r s obehaglig att det r etiskt fel av SVT att lta situationen fortg. Hon r en fin och uppenbart naiv tjej som vill tro det bsta om andra.

Skamligt av SVT att inte stoppa detta. En relation med den personen kommer leda till psykisk och eventuellt fysisk misshandel.
Citera
2024-01-21, 16:36
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaerlig
Nu har jag bara sett tre avsnitt och inte lst hela trden (vill ej spoila) men situationen med Sergios beteende mot Amanda r orovckande. Han har helt solklart narcissistisk personlighetsstrning. Grandios sjlvbild. Hans beteende fullkomligt skriker narcissist. Manipulativt beteende, nedvrderande, anklagande, vnder p situationer, ljuger och sedan frlter han pltsligt hennes phittade "fel". Samma tillvgagngsstt i varje konversation, om och om igen.

Han r s obehaglig att det r etiskt fel av SVT att lta situationen fortg. Hon r en fin och uppenbart naiv tjej som vill tro det bsta om andra.

Skamligt av SVT att inte stoppa detta. En relation med den personen kommer leda till psykisk och eventuellt fysisk misshandel.
Din avatar tolkar ditt inlgg mycket bra, intressant!
Citera
2024-01-21, 16:36
Citat:
Ursprungligen postat av DenVackra
Tycker faktiskt att det r vldigt f som ser bra ut. Det r typ bara Catja och Oskar som ser hyfsade ut och de tv r inte ngra tiopongare heller.

Amanda r ju typ lite mullig. Tycker inte att hon ser ut att vara mullig nr hon har klder p sig men ngon p Flashback hade postat en bild nr hon hade bikini p sig och dr syns det bttre. S Amanda gr inte riktigt hem hos mig.

Hade Amanda varit lite smalare s hade hon varit en 10/10. Hennes ansikte r verkligen en sknhet, och hela utstrlningen. Men som du sger, lite fr mullig.
Citera
2024-01-21, 16:39
Citat:
Ursprungligen postat av DenVackra
Vem tycker ni ser bst ut, av killarna samt tjejerna?

Jag tycker att Catja ser bst ut av tjejerna och Oskar ser bst ut av killarna.

Lukas ser definitivt bst ut av killarna.
Av tjejerna skulle jag sga Amanda som helhet. Hon r lite fr mullig men mycket annat som vger upp, som ansiktet etc.
Citera
2024-01-21, 16:42
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
sch utseendet r viktigt. Fr det frsta gr det i arv och man vill ju helst ha vackra barn. Att vara vacker r en stor frdel i livet, t.ex. blir man bttre behandlad av andra om man ser bra ut.

Absolut inte.
Allt handlar om personlighet och social kompetens.
Har du inte ett driv kommer du ingenstans.

Det r inte mnga vackra mnniskor som gr lngt fr de r s ointressanta.
Snygga att se p men inte s mycket mer.
Tycker nog de som r rikast i vrlden inte r speciellt snygga
Inte heller vrldens politiker eller makthavare.
Sveriges fretagsledare - Nope!
Snygga mnniskor r inte heller intressanta i filmer d de inte speglar verkligheten.
De flesta skdisar och artister r rtt normala.
S jag hller inte alls med dig

Jag vet inte vilja du syftar p faktiskt.
Kardashians? Influensers?
Senast redigerad av Krickedixan 2024-01-21 kl. 16:48.
Citera
2024-01-21, 16:47
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:

Du kommer f en annan bild senare i programmen.
Citera
2024-01-21, 16:47
Citat:

Fattar din pong. Men serien har vl inget att gra med SVT. Den r frn Netflix.
Citera
2024-01-21, 16:53
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Han har varit fotbollstrnare i Barcelona i ngra r
.

Men herregud, jag har ju redan redogjort fr att Sergio bara vara varit trnare p ett par lger fr barn och ungdomar i staden Barcelona, och inte hos FC Barcelona. Men han anvnder detta som raggreplik fr att f det r lta som att han varit en avlnad trnare hos FC Barcelona.
Citera
2024-01-21, 16:54
Medlem
aaerligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Du kommer f en annan bild senare i programmen.

Aight, vi fr se vad som sker framver.

Citat:
Ursprungligen postat av naradon11
Fattar din pong. Men serien har vl inget att gra med SVT. Den r frn Netflix.

Haha du har en mycket bra pong dr. Jag var helt sker p att jag satt och kikade p SVT play.

Jag beskyller hrmed Netflix enligt tidigare inlgg istllet
Citera
2024-01-21, 17:00
Medlem
timpanis avatar
Johan sa i kapslarna att han jobbat lite som modell. Det r mjligt att han blivit fotograferad i sponsorsammanhang p grund av att han r elitbasketspelare.

Han har kanske ven har figurerat i reklam fr ngot lokalt gym tack var sina biffiga kropp.

Men att han skulle ha varit en seris fotomodell? Inte en chans med hans hgst ordinra ansikte, trtta obefintliga utstrlning och Homer Simpson-frisyr.

Dock frskte han manipulera tjejerna i kapslarna att tro att det satt en Marcus Schenkenberg-typ p andra sidan vggen.
Citera
2024-01-21, 17:04
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Johan sa i kapslarna att han jobbat lite som modell. Det r mjligt att han blivit fotograferad i sponsorsammanhang p grund av att han r elitbasketspelare.

Han har kanske ven har figurerat i reklam fr ngot lokalt gym tack var sina biffiga kropp.

Men att han skulle ha varit en seris fotomodell? Inte en chans med hans hgst ordinra ansikte, trtta obefintliga utstrlning och Homer Simpson-frisyr.

Dock frskte han manipulera tjejerna i kapslarna att tro att det satt en Marcus Schenkenberg-typ p andra sidan vggen.
r nog inte s serist och bilderna r skerligen ett decennium gamla. https://www.modelmayhem.com/johanmelin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in