2024-01-21, 00:20
Citat:
Ursprungligen postat av McCreepy
Hrde frn insider sources att Christopher hade kommit hem hg kvllen innan Catja lmnade varefter hon ringde produktionen och berttade vad som hnt. Sjlvklart tyckte de att detta var oacceptabelt och lt henne lmna. Tror hon var glad som kunde komma undan p det sttet. Annars har de skert ngot i kontraktet att de mste fullflja hela vgen till altaret.

Drfr sov han i soffan d.
Citera
2024-01-21, 00:23
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Har inte sett alla avsnitten n. Men Christoffers beteende, kan man inte lite frst att han varit som en igel p Catia, om hon nu haft sex med honom s mycket som det verkar.
Hller med, de verkar ha klickat jvligt bra i sngen, inte en enda gng har hon pratat om sin oskerhet direkt till honom, bara i synkarna. Klart han blir frustrerad.
Han r kille, det klickar sovrummet, d tror han att allt funkar och planerar framtid och fr noll tillbaks. Ha r lite p lyset och pyser ut, r vl inget konstigt att grla.
Mrkligt att ett grl ska gra att ngn r psykopat typ.

Tyckte de hade ett normalt grl dr man tjafsar och han var less helt enkelt och fick fel signaler eller inga signaler och kunde inte lsa av Catja alls.
Citera
2024-01-21, 00:40
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdunLo
Kul att lsa amerikaners kommentarer om den svenska versionen. Ngra uppskattade till exempel att mhippan och svensexan gnades t wholesome activities och inte supande p strippklubbar.

Andra frfasade sig ver att Rasmus vill att de delar lika p utgifterna i framtiden.

Trots att deltagarna frsker lajva amerikaner s kan man nd se visssa kulturskillnader.

Var hittar du dem?

Live is blind serien den amerikanska r stooooor i usa, s roligt de snappat upp den svenska och engagerar sig.
Citera
2024-01-21, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Var hittar du dem?

Live is blind serien den amerikanska r stooooor i usa, s roligt de snappat upp den svenska och engagerar sig.

Hr kan du hra de internationella kommentarerna om Love is blind Sweden:
https://www.reddit.com/r/LoveIsBlindOnNetflix/
Citera
2024-01-21, 00:51
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Hr kan du hra de internationella kommentarerna om Love is blind Sweden:
https://www.reddit.com/r/LoveIsBlindOnNetflix/

Sjukt kul ju, mnga verkar gilla de internationella mer n usa. Amerikanarna r ju jkligt mainstream och det r inte ssongerna i Brasilien och Sverige,
.

Landar detta bra kommer det ju komma en ssong till kan man hoppas.
Citera
2024-01-21, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Sjukt kul ju, mnga verkar gilla de internationella mer n usa. Amerikanarna r ju jkligt mainstream och det r inte ssongerna i Brasilien och Sverige,
.

Landar detta bra kommer det ju komma en ssong till kan man hoppas.
Love is blind USA r sjukt trkigt. Det hnder ingenting i deras serier. Man blir verkligen uttrkad. Drfr r jag chockad ver att s mycket hnt i den svenska versionen.
Citera
2024-01-21, 01:03
Medlem
WallabeJoys avatar
Jag tnker lite s hr, bde Lukas och Oscar ser ju bra ut, de r ju inte fula, och fr mig blir det lite vad r det fr fel p dem?
Varfr r de singlar.

Lukas har ju trauma till barndomen, de tr jag helt sker p. Han kan inte comitta, dr av paniken nr de planerar brllopet. Han r trasig inombords, behvs mkt terapi frst.
Han kommer aldrig f en fungerande relation.
Han utmlar sig som ngn som lskar sex och r inte s intresserad i verkliga livet. Jag tycker det r helt okej att man inte vill ligga direkt, men det blir ju mrkligt att det r just han som r s. Eftersom han typ skrt i poddarna.

Oscar r ju ocks fr snll. H an blir krnkt nr han anser att man mste prata konstant nr man r ett par. Vldigt mrkligt resonemang om det dr med tystnad.
Knns lite social inkompetent. Hade han varit den perfekta kille man ser i tv s hade han inte varit singel.

Ngot r fel..

Chris och Sergio vet vi ju varfr de singlar och skt sig till LIB.

Rasmus har n s lnge visat sig bara vettig och snll trots att han var lite rasistisk i poddarna.
Men ngot har ju gjort att han inte riktigt lyckats i relationer. Han r i mina gon inte s snygg men finns nog tjejer som tycker det,.. s vad r felet p honom.

Tjejerna d, varfr r de singlar.. vad r felet. Tycker bara Amanda r snutt eller ej mer st.
De andra tycker jag inte har utseenden som sticker ut, de ser p sin hjd bra ut. Kanske Catja d som ocks r st.

Meira tror jag inte har problem att vara singel. Hon skte sig till LIB fr att f tv-tid tror jag.

Catja hon har bara varit ihop med players som inte vill ha relation.

Emilia finskan som r lite mkt tror jag i svenska mtt. Drav att hon r singel, sen tycker jag personligen finlandssvenska r otroligt otroligt fult.

Amanda hon har letat efter en troende, men inte hittat. Torrminte hon varor i s mnga relationer och om hon varit har de varit lngvariga.

Krissy trasig barndom, vill bli slskad.. ha en familj. Tror tidigare killar inte gillar bagaget och skt en blondin med ansiktet stelt i botox och de tnker att det r en person som inte har ngt trauma. Men det r ett stort..
Citera
2024-01-21, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbie74
r det ngon som irriterar sig p de guldiga glasen som dyker upp i varenda scen?

Haha. Dom dr jkla guldglasen... sponsor eller bara ett signum fr programmet? Det spelar ingen roll om de r i kapslarna, eller Cypern eller i deras provlgenheter. Glasen r med i varenda scen!!!!
Citera
2024-01-21, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenskara
nd sjukt imponerad ver att hon verkar ha legat med honom flera gnger eftersom det var s tydligt att hon inte var attraherad av honom?!

Min gissning r att han r jvligt bra i sngen och hon kompromissade med utseendet drfr..
Citera
2024-01-21, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TmeVernissage24
Nr hon frsvarade sig genom argumentet s mnga gnger som jag har kommit fr dig.ass frlt? Vem sger s? O vad har det med saken att gra? r ej pryd men var lite TMI ver den scenen kan jag tycka..

Kommit fr dig..... vad ska det ens betyda.. gjorde hon honom en tjnst?

Frmodligen var det han som gjorde henne en tjnst
Citera
2024-01-21, 01:56
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostade
Min gissning r att han r jvligt bra i sngen och hon kompromissade med utseendet drfr..

Jag tnker mig att han kr tantra.
Citera
2024-01-21, 01:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Love is blind USA r sjukt trkigt. Det hnder ingenting i deras serier. Man blir verkligen uttrkad. Drfr r jag chockad ver att s mycket hnt i den svenska versionen.
Det som r trkigt r att allt r s jvla scriptat i USA-LIB. Och det riktigt lyser igenom. Hrdscripted. Tror inte det r s illa i Sverige. Snt mrks. Tycker alla utom Christopher verkar genuina och visar upp sig sjlva helt.

Emilia mste ju nd vara den smartaste drinne. Hll p att smlla av nr jag hrde Sergio sga att Amandas role model r "Kim Kardashian, fr det har hon sagt". Fucks sake. The Kardashians? Not the Kardashians? These people give each other new heads for Christmas!

(riff p Eddie Murphy-skmt om Jacksons)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in