2024-01-12, 07:05
Medlem
Den 12 januari 2024 har Love is blind Sverige premir p*Netflix. I Love is blind dejtar och frlovar sig singlar med varandra utan att ha sett varandra i verkligheten. Nr de till slut mts ska de bestmma sig fr om de vill fullflja relationen och gifta sig.

Utver flera amerikanska ssonger s har programmet ven spelats in i Japan och Brasilien.

Ett program som egentligen hade varit mer intressant om alla deltagare inte var normsnygga, men det ska bli intressant att se hur svenskarna tacklar detta. Och sjlvklart behver vi diskutera detta!
Citera
2024-01-12, 07:13
Svrt fr en del att frst hur Tv-serier och tv-program ssom "Love is Blind" kan vara intressanta fr en merpart av svenskarna trots att dessa torde veta att det r just inget annat n film, dvs fiction.
Nr svenskar, allmnt folk, uppenbarligen inte sker hgre sanningar och intressen n TV och film s frstr man mer om med vem man har med att gra.
Citera
2024-01-12, 09:07
Medlem
diseuses avatar
Frsta omgngen, med fyra avsnitt, ute nu:

https://www.netflix.com/loveisblindsweden

Nsta omgng, med fyra avsnitt till, slpps om en vecka.
Citera
2024-01-12, 10:58
Medlem
kl4sseKocks avatar
Lter som en kopia av gift vid fsta gonkastet? Eller r nt annat som sticker ut?
Citera
2024-01-12, 11:37
Medlem
Vanliga gnget mn/kvinnor som r big no-no och paria i datingkretsar.
Vilken kvinna/man vill ha en mammagris/madrass och looser knd frn tv....

Patetiskt....
Senast redigerad av Balderis 2024-01-12 kl. 11:45.
Citera
2024-01-12, 13:46
Medlem
Fr se om detta program r lika bra som "Big Brother" och "Love Island Sverige" eller om det r ett skitprogram som "Bonde" eller "PH" eller ngot...

Men vad jag sett verkar det kpbart n s lnge. Gillar programledaren framfrallt, ingen PK-nisse verkar det som
Citera
2024-01-12, 16:54
Medlem
Verkar som att samtliga har knslomssiga strningar
Kan ju inte lta bli att titta 🤣
Citera
2024-01-12, 16:57
Medlem
engladsmileys avatar
Jag tycker den dr Rasmus r alldeles fr utseendefixerad fr att se ut som han gr. Bryr man sig s mycket om hur andra ska se ut kanske man sjlv ska se bra ut tnker jag. I vrigt verkar han charmig och trevlig, kanske lite vl sjlvgod.
Citera
2024-01-12, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engladsmiley
Jag tycker den dr Rasmus r alldeles fr utseendefixerad fr att se ut som han gr. Bryr man sig s mycket om hur andra ska se ut kanske man sjlv ska se bra ut tnker jag. I vrigt verkar han charmig och trevlig, kanske lite vl sjlvgod.
Tnkte ocks p det. P stter han kommunicerar framstller han sig sjlv som ett kap, trots att han r lnnfet och har kom Jong un frisyr. Kttig mun med mycket tandktt lr ju f tjejen som vljer honom att smlla av sen.
Citera
2024-01-12, 19:01
Medlem
Citat:

Ja, verkligen. Tyckte inledningsvis han verkade sympatisk men han snackar hela tiden om hur utseendefixerad han r. Varfr r han d med i detta? Dessutom r han inte ngon fotomodell sjlv. Alla tjejer han snackade med var liksom snyggare n honom. 😅
Citera
2024-01-12, 19:26
Medlem
Citat:

Trkigt att de gr sig mdan vrd att vara med om de sen har sdan krav p utseendet. Det r ju lite det som r grejen att man ska attraheras av mnniskan och inte utsidan. Om de vill ha yta kan de g p krogen eller tinder.
Citera
2024-01-12, 19:27
Medlem
Riktiga red flags hos en av mnnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här