Jag skrattar hgt, vad ska vrlden tycka om Sverige efter denna pinsamma show! Komedi p hg niv minst sagt.
Lucas gmmer sig tydligen i matbutiker efter jobbet. Han hller upp nn kttbit och sger -titta lskling vad jag har kpt. Haha snlla rara Lucas, mumin Emilia vill ha sex och inte en massa mat
Meira- henne vill jag ge en rfil till och be henne ska sig till psykologen. Om hon har dligt sjlvfrtroende, varfr dra det ver Oscar liksom? Hon misslyckades i Bollywood s nu r det dags fr nya fljare till hennes patetiska insta.
Amanda- varfr r hon tillsammans med en psykopat? Han Sergio har en lgenhet som liknar Fritzl kllare.. verkar som att hon aldrig ftt komplimanger hela sitt liv och sker bekrftelse.
Christoffer- han verkar go.. men trja med leopard mnster, lila hr, mlade naglar han r nog binyfiken. Och vad var hela grejen med att slnga ringen i vattnet infr Catja hahaha psyk blick
Rasmus- snlla bertta fr mig hur han fick sjlvfrtroendet, han tror han r kung. Han inser inte ens att han r smfet. Och Krssie Ly eller vad hon heter hll p att svimma fr att Rasmus gissade fel gllande gonfrgen