2024-01-22, 18:12
Medlem
Lavas avatar
Deltagarnas lnelista:
https://nyheter24.se/noje/tv/1227508...-blind-sverige
Citera
2024-01-22, 18:16
Medlem
Svavelvinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hon r ryss/Afghan. Oskars mamma kommer dock frn Iran.
Jag tycker Meira har frbttrat sig betydligt under de sista programmen (7-8) dr man kan tydligt se att hon tar avstnd frn hur hon var tidigare och att hon nu knner att hon kan slappna av och slppa hennes gamla tankar och nojor. Hon verkar vara lite kr t o m.

Christophers hela samlade register lses av att han aldrig haft en brud frut. Han vet inte hur man ska bete sig med en tjej.

Jag tittade ikapp nu och jag fr helt klart ta tillbaka det jag skrev om Meira Tyckte lite synd om henne nr inte hennes extroverta kille inte kunde frst att hon har andra behov, att f ha lugn och tystnad ibland.
Men det r ju typiskt mnga extroverta.
Citera
2024-01-22, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ylajali
Husker jeg feil, eller sa Amanda at hun "sparte seg" til ekteskapet? Vi har ikke hrt noe om de har hatt sex eller ikke..

Tror inte hon har sagt det.
Citera
2024-01-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Om man gr in p Sergios instagram och kollar p bild 4 p hans inlgg nummer 12 - ser inte det ut att vara en selfie tillsammans med tindersvindlaren Simon Leviv?

Yes 100%. Sjukt!
Citera
2024-01-22, 18:40
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Jvlar vad fluffig Amanda var... tantkropp

Samtliga deltagare, mn som kvinnor, r i ett fysiskt skick som lmnar en hel del att nska, och med det konstaterat ska jag av ren skrck ta mig till gymmet. Adios.
Citera
2024-01-22, 19:01
Medlem
fan va alla killar e mesiga o vill ha bekraftelse hela tiden, verkligen roll byte i dagens samhalle.
inte konstigt att tjejerna checkat ut.skaffa stake.
Citera
2024-01-22, 19:34
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelvinter
Jag tittade ikapp nu och jag fr helt klart ta tillbaka det jag skrev om Meira Tyckte lite synd om henne nr inte hennes extroverta kille inte kunde frst att hon har andra behov, att f ha lugn och tystnad ibland.
Men det r ju typiskt mnga extroverta.

Fast jag undrar om det dr inte r lite manipulerat av produktionen fr att skapa drama dr det inte egentligen finns nt? Bde Oskar och Meira verkar ju vara bra personer och ocks interesserade av varandra. Tycker ocks att det med kulturkrocken verkar lite uppblst och pminner om frsta sssongen USA fast dr var det nnu mer uppblst. Var ju ett himla liv om att det frsta paret hade olika hudfrg genom hela programmet men de hade liksom inga egentliga problem gifte sig och r fortfarande gifta.
Citera
2024-01-22, 19:40
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
Yes 100%. Sjukt!

Eller hur! Undra om det r snna kretsar som Sergio hnger i? Ser ocks ut som att han fljer och fljs av en hel del golddiggers.

Fast hade vart kul med en love is blind svindlare ocks. Typ nn som lurar hela produktionen och tvingar parnern att ta ln fr lever lyxliv och r jagad av fienden. Sen snyftar nr frhllandet inte hller (pengarna slut/parnern fr inte mer ln) och vertygar programmet om att f vara med igen och gr samma sak en gng till.
Citera
2024-01-22, 19:53
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kijah
Hur har de versatt Christofers fras Mitt hjrtas frjd och eviga lngtan till engelska?

Det var liksom gulligt nr han sa det en gng. Men tnk att f hra det flera gnger om dagen. Bl. Har fortfarande inget mot Chrisofer men han borde fatta att Catja inte r intresserad.

Efter att ha sett alla avsnitt har jag ndrat lite uppfattning om Lucas. Han kanske inte r helt utan personlighet trots allt utan bara jvligt ointresserade av Emilia. Catja r lite likadan i programmet vldigt tyst och ser mest rdd ut.

Skms dock fr Lucas nr han berttar fr en av tjejerna i kapslarna att han kan kasta runt p tjejen i sngen. S forcerat. Tror han r en lugn missionrskille som r rdd fr att f veck och kroppsvtskor p lakanen. Trots allt ganska trkig, men kanske inte heeelt tomt skal.

Catja och Lucas verkar inte intresserade av de de har matchat med i programmet och ser mest ut att lida av upplevelsen. Man kan se att Catja och Lucas r besvikna redan nr de ses frsta gngen. Christofer och Emilia kan inte plocka upp signaler utan brjar bda bete sig som jttebebisar i stllet. Johan r dock fortfarande den strsta jttebebisen i programmet.
Senast redigerad av FernandoFisring 2024-01-22 kl. 20:02.
Citera
2024-01-22, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Hur bra r Johan p basket?
Ingen aning men han har spelat i hgsta ligan frvisso fr Kalmar
Citera
2024-01-22, 20:36
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Eller hur! Undra om det r snna kretsar som Sergio hnger i? Ser ocks ut som att han fljer och fljs av en hel del golddiggers.

Fast hade vart kul med en love is blind svindlare ocks. Typ nn som lurar hela produktionen och tvingar parnern att ta ln fr lever lyxliv och r jagad av fienden. Sen snyftar nr frhllandet inte hller (pengarna slut/parnern fr inte mer ln) och vertygar programmet om att f vara med igen och gr samma sak en gng till.
Finns det en toxisk och genomvidrig krets att hnga i s kan man ge sig fan p att Sergio hnger dr. Har aldrig sett en slemmigare mnniska i ngon realityserie ngonsin, s det skulle inte frvna mig det minsta om han r bedragare. Min frsta tanke nr jag sg cklet interagera med kvinnorna var att han har en kvinnomisshandlar-aura. Googlar lite, och det frsta jag hittar r att han sttt talad fr kvinnomisshandel.

Han r s fruktansvrt manipulativ och frvirrar/gaslightar tjejerna medvetet. Han adressar aldrig anklagelserna mot sig sjlv direkt, utan smyger sig runt dem och leker frvirrad. Slr vad om att precis allt r sant.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-01-22 kl. 20:40.
Citera
2024-01-22, 21:57
Medlem
Dixit.gribbs avatar
Jag skrattar hgt, vad ska vrlden tycka om Sverige efter denna pinsamma show! Komedi p hg niv minst sagt.

Lucas gmmer sig tydligen i matbutiker efter jobbet. Han hller upp nn kttbit och sger -titta lskling vad jag har kpt. Haha snlla rara Lucas, mumin Emilia vill ha sex och inte en massa mat

Meira- henne vill jag ge en rfil till och be henne ska sig till psykologen. Om hon har dligt sjlvfrtroende, varfr dra det ver Oscar liksom? Hon misslyckades i Bollywood s nu r det dags fr nya fljare till hennes patetiska insta.

Amanda- varfr r hon tillsammans med en psykopat? Han Sergio har en lgenhet som liknar Fritzl kllare.. verkar som att hon aldrig ftt komplimanger hela sitt liv och sker bekrftelse.

Christoffer- han verkar go.. men trja med leopard mnster, lila hr, mlade naglar han r nog binyfiken. Och vad var hela grejen med att slnga ringen i vattnet infr Catja hahaha psyk blick

Rasmus- snlla bertta fr mig hur han fick sjlvfrtroendet, han tror han r kung. Han inser inte ens att han r smfet. Och Krssie Ly eller vad hon heter hll p att svimma fr att Rasmus gissade fel gllande gonfrgen
Senast redigerad av Dixit.gribb 2024-01-22 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in