2024-01-21, 17:05
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Johan sa i kapslarna att han jobbat lite som modell. Det är möjligt att han blivit fotograferad i sponsorsammanhang på grund av att han är elitbasketspelare.

Han har kanske även har figurerat i reklam för något lokalt gym tack var sina biffiga kropp.

Men att han skulle ha varit en seriös fotomodell? Inte en chans med hans högst ordinära ansikte, trötta obefintliga utstrålning och Homer Simpson-frisyr.

Nu hittade jag Johans modellportfolio. Ja du, det ser allt annat än professionellt och seriöst ut. Dessutom hade han ju hår när han poserade för dessa bilder.
Citera
2024-01-21, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Är det någon som vet vart lägenheterna de ”bor i” är någonstans? Är det ett hotell?

Har nämnts några gånger men det är 79 & Park vid Gärdet Stockholm. Så produktionen står för lyorna de bor i tillsammans i början.
Citera
2024-01-21, 17:18
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Absolut inte.
Allt handlar om personlighet och social kompetens.
Har du inte ett driv kommer du ingenstans.

Det är inte många vackra människor som går långt för de är så ointressanta.
Snygga att se på men inte så mycket mer.
Tycker nog de som är rikast i världen inte är speciellt snygga
Inte heller världens politiker eller makthavare.
Sveriges företagsledare - Nope!
Snygga människor är inte heller intressanta i filmer då de inte speglar verkligheten.
De flesta skådisar och artister är rätt normala.
Så jag håller inte alls med dig

Jag vet inte vilja du syftar på faktiskt.
Kardashians? Influensers?

Klart man inte behöver vacker för att vara rik och fulhet kanske t.o.m. kan vara en motivator men en mångmiljardär som Jeff Bezos har fortfarande en fru som suktar efter Leonardo Dicaprio när de möts:
https://youtu.be/fkbhrnnrbcU?si=33vRVNM-4_LV3RMw

Finns andra saker i livet än att ha en massa pengar. Är man vacker är det t.ex. större chans att man kommer ha ungdomsromanser när man är ung och de flesta möten med det andra könet även om det är i arbetslivet kommer innehålla en sexuell spänning. Livet blir vackrare.

Finns också något som kallas Halo-effekten där människor tenderar att tillskriva positiva egenskaper till snygga personer och negativa egenskaper till fula, trots att det är helt orelaterade egenskaper.

Alla av samma kön vill ha en som kompis och alla av det motsatta könet vill ligga med en.

Det finns i princip bara fördelar med att se bra ut. Så länge man inte blir narcissistisk och låter det förstöra ens liv och ens relationer.
Senast redigerad av mendokse 2024-01-21 kl. 17:21.
Citera
2024-01-21, 17:25
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Är det någon som vet vart lägenheterna de ”bor i” är någonstans? Är det ett hotell?

Lägenheterna dom bor i ligger här, på Sandhamnsgatan vid Gärdet i Stockholm. Byggnaden heter 79&Park (ett felaktigt ihopskivet och otroligt löjligt namn).

Fastigheten, som heter Stettin 7, har till och med en egen Wikipedia-sida med all info om byggnaden.
Senast redigerad av timpani 2024-01-21 kl. 17:37.
Citera
2024-01-21, 17:28
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miramyra80
Japp han var med i Robinson single edition
Oskar var med i Robinson Love Edition år 2016, när han var 23 år gammal.
Citera
2024-01-21, 17:34
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pagojuice
Är förvånad att inte så många tagit upp Rasmus. Något osympatisk är spot on. Han slog mig som en bilförsäljartyp direkt från start, satt och tog upp hela soffan och bakåtlutad, en mycket smooth talker.

Enligt Oskars äldsta inlägg på Instagram, från 2014, jobbade han då med att sälja Toyota-bilar. Han såg ut att vara otatuerad då. Åtminstone inga synliga gaddar på händerna eller halsen.
Citera
2024-01-21, 18:05
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Men herregud, jag har ju redan redogjort för att Sergio bara vara varit tränare på ett par läger för barn och ungdomar i staden Barcelona, och inte hos FC Barcelona. Men han använder detta som raggreplik för att få det är låta som att han varit en avlönad tränare hos FC Barcelona.
Alltså, jag VET. Jag har INTE nämnt FC Barca nånstans. Jesus, tagga ner.
Citera
2024-01-21, 18:16
Medlem
Hur kunde någon släppa in Sergio i ett rum med andra människor? Dåliga vibes så det skriker om det!!
Senast redigerad av Ormbunke37 2024-01-21 kl. 18:19.
Citera
2024-01-21, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hade Amanda varit lite smalare så hade hon varit en 10/10. Hennes ansikte är verkligen en skönhet, och hela utstrålningen. Men som du säger, lite för mullig.

Ni är ju totalt jävla efterblivna som anser att Amanda är mullig. Kan lova dig att hon har ett högst normalt bmi och en hälsosam vikt. Därtill en jävla pangkropp enligt mig. Sund.
Men antar att ni är antingen oskulder som aldrig varit i närheten av en naken kvinnokropp och vet vad som känns gött eller så är ni väl klassiska flashback hebefiler som vill att kvinnokroppar ska se ut som thailändska 14-åringars.
Citera
2024-01-21, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaaubi
Ni är ju totalt jävla efterblivna som anser att Amanda är mullig. Kan lova dig att hon har ett högst normalt bmi och en hälsosam vikt. Därtill en jävla pangkropp enligt mig. Sund.
Men antar att ni är antingen oskulder som aldrig varit i närheten av en naken kvinnokropp och vet vad som känns gött eller så är ni väl klassiska flashback hebefiler som vill att kvinnokroppar ska se ut som thailändska 14-åringars.

Tack INSTÄMMER! Vad i helvete är det för fel när sunda VANLIGA naturliga kroppar sitter och blir kommenterade som nån fucking köttbit!? Lägg ner
Citera
2024-01-21, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av Gaaubi

Hahhahaha.
Säger ju att hon är jättesnygg men lite för mullig? Såg du henne i bikini eller? Kom inte o påstå att en smal kvinna ser ut sådär.
Sen kanske du är en simp och knullar med varje kvinna som vill ha dig, oavsett om hon väger 200kg. Men det får stå för dig.
Citera
2024-01-21, 18:50
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Tack INSTÄMMER! Vad i helvete är det för fel när sunda VANLIGA naturliga kroppar sitter och blir kommenterade som nån fucking köttbit!? Lägg ner

Tack!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in