Citat:
Ursprungligen postat av bunkerking
Okej, sitter o dricker vatten as we speak. Kanske kmr behöva pissa om 2-4h, jag vet inte... Gymmade ju igår när jag inte var beredd på det, dock inte så hårt men ändå... Ätit mycket till frukost varje vecka också om det spelar roll.'
EDIT: druckit 1-1.5liter vatten nu. Hur mycket bör jag dricka? Kan nog fuska också, funkar det att bara hälla vatten över provet?
Drick ca 2-4 liter vatten till. Jag vet inte vart du skall lämna prov eller varför. Om det är obevakat kan du ju hälla i lite extra vatten om du vill. Har varit på flera ställen där en sjuksköterska inte ser när jag pissar. Sen så finns det många ställen där det är väldigt svårt att fuska med massa speglar och skit.
Kommer provet skickas på analys? Ta kreatin i så fall. Verifieras provet med bara en sticka så kan du ta b-vitamintabletter för att färga urinen gult för att minska misstankarna om hydrering.
Det här kan du lätt kolla upp själv det du vill ha svar på. Gör en enkel sökning!
Citat:
Ursprungligen postat av bunkerking
Okej... Men hur mycket vatten ska jag trycka i mig? Är idén att det är allt vatten som jag druckit jag ska pissa i testet, eller renas blåsen mer o mer, så det blir mindre "positivt" för varje gång jag pissar?
Idén är självklart att du skall pissa vatten och på så sätt späda ut alla metaboliter av THC som du har i kroppen.