2010-10-28, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunkerking
EDIT: Och, hjälper det om jag gymmar, pissar o dricker mycket? Bastar också kanske

Edit, igen.. Fan, råka klicka på citera istället för ändra... aja
det kommer synas.. om du inte dricker massor som e guiden i början.
2010-10-28, 09:43
Medlem
Bumb Från Mig!
2010-10-28, 12:35
Medlem
Krehs avatar
1 mg buprenorfin i lördags klokan ~13:00, och 1 mg buprenorfin i söndags klockan ~01:00.

Kom några poliser och sa att de skulle hämta mig snart. Torskar jag?
2010-10-28, 13:34
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
1 mg buprenorfin i lördags klokan ~13:00, och 1 mg buprenorfin i söndags klockan ~01:00.

Kom några poliser och sa att de skulle hämta mig snart. Torskar jag?
Om du har otur. Drick mycket vatten om du vill öka dina chanser att klara dig.

Citat:
EDIT: Och, hjälper det om jag gymmar, pissar o dricker mycket? Bastar också kanske

Träna inte dagen innan eller samma dag innan prov. Det du bör göra för att öka dina chanser är att dricka mycket vatten helt enkelt. Några liter några timmar innan provet borde göra susen. Ta b-vitamintabletter också innan provet så urinen blir gul, som den borde vara. Åker provet på analys så bör du ta kreatin också.

Citat:
Ursprungligen postat av Eavo
Bumb Från Mig!
Du klarar dig med stor sannolikhet. Drick några liten vatten några timmar innan provet för att bättra på dina chanser.
Senast redigerad av SMD FB 2010-10-28 kl. 13:42.
2010-10-28, 13:46
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Om du har otur. Drick mycket vatten om du vill öka dina chanser att klara dig.

Jag råkade dricka lite för mycket vatten. Jag drack tio liter, sen spydde jag, och sedan pissade jag vatten ... Ska tillbaka imorgon bitti och göra om det.
Senast redigerad av Kreh 2010-10-28 kl. 14:39.
2010-10-28, 13:48
Medlem
SMD FBs avatar
[quote=Kreh][quote=SMD FB]Om du har otur. Drick mycket vatten om du vill öka dina chanser att klara dig.
Citat:

Jag råkade dricka lite för mycket vatten. Jag drack tio liter, sen spydde jag, och sedan pissade jag vatten ... Ska tillbaka imorgon bitti och göra om det.
Jag antar att provet kommer skickas på in på analys. Om så är fallet så kommer de att kolla kreatininvärdet.
Ta kreatin innan provet så att du höjer värdena så att de inte skall fatta misstankar om att du har hydrerat dig.
2010-10-28, 14:57
Medlem
Citat:

Okej, sitter o dricker vatten as we speak. Kanske kmr behöva pissa om 2-4h, jag vet inte... Gymmade ju igår när jag inte var beredd på det, dock inte så hårt men ändå... Ätit mycket till frukost varje vecka också om det spelar roll.'

EDIT: druckit 1-1.5liter vatten nu. Hur mycket bör jag dricka? Kan nog fuska också, funkar det att bara hälla vatten över provet?
Senast redigerad av bunkerking 2010-10-28 kl. 15:14.
2010-10-28, 15:16
Medlem
Krehs avatar
Citat:
EDIT: druckit 1-1.5liter vatten nu. Hur mycket bör jag dricka? Kan nog fuska också, funkar det att bara hälla vatten över provet?

Nej. En sköterska kommer att kolla på när du pissar.
2010-10-28, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Nej. En sköterska kommer att kolla på när du pissar.
Okej... Men hur mycket vatten ska jag trycka i mig? Är idén att det är allt vatten som jag druckit jag ska pissa i testet, eller renas blåsen mer o mer, så det blir mindre "positivt" för varje gång jag pissar?
2010-10-28, 15:42
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Okej, sitter o dricker vatten as we speak. Kanske kmr behöva pissa om 2-4h, jag vet inte... Gymmade ju igår när jag inte var beredd på det, dock inte så hårt men ändå... Ätit mycket till frukost varje vecka också om det spelar roll.'

Drick ca 2-4 liter vatten till. Jag vet inte vart du skall lämna prov eller varför. Om det är obevakat kan du ju hälla i lite extra vatten om du vill. Har varit på flera ställen där en sjuksköterska inte ser när jag pissar. Sen så finns det många ställen där det är väldigt svårt att fuska med massa speglar och skit.

Kommer provet skickas på analys? Ta kreatin i så fall. Verifieras provet med bara en sticka så kan du ta b-vitamintabletter för att färga urinen gult för att minska misstankarna om hydrering.

Det här kan du lätt kolla upp själv det du vill ha svar på. Gör en enkel sökning!
Citat:
Okej... Men hur mycket vatten ska jag trycka i mig? Är idén att det är allt vatten som jag druckit jag ska pissa i testet, eller renas blåsen mer o mer, så det blir mindre "positivt" för varje gång jag pissar?
Idén är självklart att du skall pissa vatten och på så sätt späda ut alla metaboliter av THC som du har i kroppen.
2010-10-28, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Drick ca 2-4 liter vatten till. Jag vet inte vart du skall lämna prov eller varför. Om det är obevakat kan du ju hälla i lite extra vatten om du vill. Har varit på flera ställen där en sjuksköterska inte ser när jag pissar. Sen så finns det många ställen där det är väldigt svårt att fuska med massa speglar och skit.

Kommer provet skickas på analys? Ta kreatin i så fall. Verifieras provet med bara en sticka så kan du ta b-vitamintabletter för att färga urinen gult för att minska misstankarna om hydrering.

Det här kan du lätt kolla upp själv det du vill ha svar på. Gör en enkel sökning!

Idén är självklart att du skall pissa vatten och på så sätt späda ut alla metaboliter av THC som du har i kroppen.
Druckit 2.5liter nu, pissade nyss dock..Var i lördags jag rökte ca 0.15-0.2g brunt, så chansen att det e positivt e väl jävligt liten om jag pissar vitt?
2010-10-28, 17:03
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Druckit 2.5liter nu, pissade nyss dock..Var i lördags jag rökte ca 0.15-0.2g brunt, så chansen att det e positivt e väl jävligt liten om jag pissar vitt?
Har du redan drogtestat dig eller pissade du hemma?
Ja, om du dricker mycket så är chansen liten att du är positiv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in