2010-12-29, 02:34
Bannlyst
Va helt flöddrad på stilnoc för runt en vecka sedan och rökte en spliff och jag lämnar prover en gång i veckan Uppskattar det max till ett gram standard brunt. Jag väger ganska lite, har gått 8 dagar nu, vågar man sig till kliniken snart?

Skickas inte på labb, så stilnoc är jag inte orolig över tänker på THC.
2010-12-30, 09:55
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JUNK2K4
Va helt flöddrad på stilnoc för runt en vecka sedan och rökte en spliff och jag lämnar prover en gång i veckan Uppskattar det max till ett gram standard brunt. Jag väger ganska lite, har gått 8 dagar nu, vågar man sig till kliniken snart?

Det tror jag. Drick en del innan för att bättra på dina odds.
2010-12-30, 10:40
Medlem
brunstigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JUNK2K4

Hade nog försökt skjuta på det om jag vore du. Polaren torskade efter 14 dagar nyss och han röker enbart sporadiskt max en gång i halvåret. Han är o andra sidan ett fetto.
2010-12-30, 18:00
Bannlyst
Allright, tack för svaren. Jag har hållit mig undan som sagt, låter det gå 12-14 dagar innan jag sätter foten där. Att man aldrig lär sig, förbannade stilnoc haha, mysigt som fan men det slutar ju oftast att man får i sig mer än vad man planerat!
2011-01-01, 19:20
Medlem
JoliQuZs avatar
Hur lång tid brukar man få vänta på provsvar vid labb om det skulle vara positivt?
2011-01-02, 00:58
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Tja, är det någon som vet hur det är med subutex på standardstickor? dom är till för vanlig testning, dvs soc som ber någon lämna frivilligt pga ADHD utredning.

Kommer dom se subutex på vanliga stickor?
2011-01-02, 15:00
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkar-Kocken
Tja, är det någon som vet hur det är med subutex på standardstickor? dom är till för vanlig testning, dvs soc som ber någon lämna frivilligt pga ADHD utredning.

Kommer dom se subutex på vanliga stickor?

Inget svar? Hade behövt idag!
2011-01-03, 20:14
Medlem
om jag tar 1 mg sub nu måndagkväll, kommer det då synas på pissprov nästa måndag? har inte tagit sub på flera månader. 175 cm lång, 63 kg tung. tacksam för svar...
2011-01-05, 10:24
Bannlyst
Om man får ett pissprov inskickat på analys, då kan man inte använda sig av "ursäkten" false positive va?
2011-01-05, 11:47
Bannlyst
Jag undrar, hur är det när man psisar hos polisen, kollar de först på en vanlig sticka om det visar positivt och om det gör det så skickas det till analys eller skickas det till analys oavsett?

Om det skickas på analys någon som vet vad gränsvärdet ligger på?
2011-01-05, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av americanviking
Jag undrar, hur är det när man psisar hos polisen, kollar de först på en vanlig sticka om det visar positivt och om det gör det så skickas det till analys eller skickas det till analys oavsett?

Om det skickas på analys någon som vet vad gränsvärdet ligger på?

Nu är jag inte helt hundra här, men så vitt jag vet så måste det finnas en analys för att fälla dig för narkotikabrott, då stickorna ofta inte är helt tillförlitliga. Gränsvärdet har jag ingen aning om.
2011-01-05, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure
Nu är jag inte helt hundra här, men så vitt jag vet så måste det finnas en analys för att fälla dig för narkotikabrott, då stickorna ofta inte är helt tillförlitliga. Gränsvärdet har jag ingen aning om.

Tack för ditt svar, dock besvarar det inte min fråga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in