2009-12-22, 23:39
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liiia901
Ifall man misstänker att man blivit drogad, o väljer att göra ett drogtest, vilka sorts preparat är möjliga att upptäcka. O hur långt tid kan man vänta tills man gör ett test. Kan man se om någon gett en lugnande- eller sömnmedel tillsammans med alkohol?
Beror på vad du gör för test. Är det analys så screenar de urinet för att kolla på vad de vill kolla på. Vill de se om du har opiater i blodet så kollar dom de, vill de kolla om du har thc i urinet så kollar dom det...

lugnande och/eller sömnmedel är oftast bensodiazepiner som råder här om man blivit drogad och det kan jag säga är standard på de allra flesta analyser.
2009-12-26, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Huddinge universitetssjukhus, som är överlägset störst i Sverige på drogtester, kollar alltid kreatininhalten.
Varför är de störst då? ^^

Tackar så mycket...
Nu vet jag det mesta! (Hoppas jag då tråden faktiskt är 4 år gammal...)
2009-12-26, 15:35
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Q: Vilka preparat kollas INTE efter vid vanliga standardtest?
A: Well, det är ju en jävla massa, men här förljer en lista på vanliga knarksubstanser som inte testas vid vanliga standardprov:

LSD
Research Chemicals (5-meo-dipt, 2c-e, DOI osv)
DXM
Stilnoct
Imovane
Tramadol
Salvia
LSA
Tryptaminer (Dvs. Svamp, DMT, 4-aco-det)

Hur ligger det till med buprenorfin?
2009-12-26, 15:55
Medlem
jag ska pissa om typ 2-3 dagar och jag har rökt till och från i ungefär 2 månader kanske ibland varje dag och ibland bara nån bong i veckan sist jag rökte så rökte jag brunt och de va typ 2 veckor sen och jag har druckit vatten hela tiden sen dess har pissat kanske 3-5ggr i timmen. jag är inte så lång heler kanske är 160-164cm lång och är skit small vägger kanske 50-55kg ,hur stor är risken att jag torskar ? jag tror dom skulle skicka på analys ny också vore fett schysst med snabba svar ,peace
2009-12-26, 18:56
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Hur ligger det till med buprenorfin?
Det finns speciella buprenorfin-stickor. På mig så körde dom alltid ner den stickan också, så för mig var det "standard" men för många av mina kompisar så kollade de aldrig efter sub.
2009-12-26, 18:58
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thcgamenthc
jag ska pissa om typ 2-3 dagar och jag har rökt till och från i ungefär 2 månader kanske ibland varje dag och ibland bara nån bong i veckan sist jag rökte så rökte jag brunt och de va typ 2 veckor sen och jag har druckit vatten hela tiden sen dess har pissat kanske 3-5ggr i timmen. jag är inte så lång heler kanske är 160-164cm lång och är skit small vägger kanske 50-55kg ,hur stor är risken att jag torskar ? jag tror dom skulle skicka på analys ny också vore fett schysst med snabba svar ,peace
Svårt att säga. Dricker du mycket innan provet så ser de ju klart att du ha hydrerat dig.
2009-12-28, 01:23
Medlem
Dag 1: 7st 50mg tramadol
Dag 2: 7st 50mg tramadol
Dag 3: 8st 50mg tramadol.

När är jag ren? Tacksam för svar
2009-12-28, 21:18
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
Dag 1: 7st 50mg tramadol
Dag 2: 7st 50mg tramadol
Dag 3: 8st 50mg tramadol.

När är jag ren? Tacksam för svar
Om 3 veckor.
2009-12-30, 23:08
Medlem
B_F_Gs avatar
Jag tog ett blodprov ca 4h efter intag av 2c-b. Vet någon om dom kollar efter det när dom tar blodprov och om det syns?
2009-12-31, 00:09
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B_F_G
Jag tog ett blodprov ca 4h efter intag av 2c-b. Vet någon om dom kollar efter det när dom tar blodprov och om det syns?
Blodprov som i att de kollar efter droger? Eller blodprov som i att de kollar efter något annat?
2009-12-31, 00:47
Medlem
B_F_Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Blodprov som i att de kollar efter droger? Eller blodprov som i att de kollar efter något annat?

Prov för droger såklart, med misstanke att jag tagit ecstasy.
2009-12-31, 02:19
Medlem
Sleazers avatar
okey nu är det så att jag ska till soc på måndag, för att jag torskade på cb och benzo när jag var inlagd på psykhem i 3 veckor... blev utskriven för över 2 månader sedan( jag som trodde att dom hade lagt ner det...?) tror ni att dom kommer kräva pissprov? och om, så är det ganska tveksamt om det är lugnt att röka på torsdag(nyår ju vafan:/) och (kanske) göra pissprov på måndag? det är ju 4 dagar emellan liksom... och jag har inte rökt på... ja vafan är det lite mer än 3 månader sedan nu....

ge mig råd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in