[quote=rantaruntiringi]
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
Jag vet inte, för dem sade ju bokstavligen talat att om jag vägrar så ser dem det som ett positivt svar, och jag vet inte alls vad dem KAN göra. Tvinga mig, dra in Soc osv, någon som vet det bra?
Vilka är "dem"? Som kräver provet menar jag, och vad hotar de dig med?
Nåt med skolan?
Det är skolan alltså, dem har inte hotat mig med något på det sättet, än iaf. Med vad kan dem hota mig?
Med skola så menar jag rektorn och hans jävla sköterska alltså.
Så att dem kan utesluta att min frånvaro är pga droger.
Idag ville dem testa mig, men jag sade att jag inte kunde pissa då, så det skulle bli imorgon.
Tänkte köra med att inte pissa alls när jag är där( har sjukt svårt för det med sällskap ändå)
Och efter ett tag börja "bryta ihop" och säga att det funkar inte. Jag har psykiska besvär vilket dem vet, så det borde kanske funka? Säga att det drar upp en jävla massa skit som jag varit med om i samband med tidigare drogtest, ( Inget med skolan att göra, läkare som ville försäkra sig, neg alla gånger) och att jag inte klarar det. Är inte det bättre än ett " nej" ?
Ska ha möte om 3 veckor igen och tänkte få det så att jag kan "bevisa" att jag klarar skolan med 100% närvaro under tiden, och alt ta provet då. Tränar jag under veckorna så har jag otroligt mycket större chans att klara mig iaf...
Och, skulle jag torska, vad gör skolan då? Det är väl olika, men på ett ungefär vad kan hända med mig?