2012-10-01, 19:12
Medlem
cagivas avatar
Jag tog 1 bong hit i lördags (fråga mig inte varför jag bara tog 1...blev inte det minsta påverkad av det)

Hur länge kan detta synas i pisset? Det var 1 år sedan jag rökte cannabis senast (förutom denna bong hit då)
2012-10-02, 12:38
Medlem
Hej! min morsa tvingade mig att pissa hemma för att ta med till läkare och ta ett prov för cannabis.
har dom rättighet att prova för cannabis eller dom måste ha tillåtelse av socialen eller polis?
tack!
2012-10-02, 14:39
Medlem
kopparfetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyfrogg
Hej! min morsa tvingade mig att pissa hemma för att ta med till läkare och ta ett prov för cannabis.
har dom rättighet att prova för cannabis eller dom måste ha tillåtelse av socialen eller polis?
tack!

Du är över 18, gör hur fan du vill.
2012-10-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopparfett
Du är över 18, gör hur fan du vill.
Är det så svårast vara seriös och svara på frågan jag ställde. får en läkare ta prover på de utan socialen eller polisens tillstånd?
2012-10-02, 15:21
Medlem
Sleazers avatar
Okey helvete också, detta var inte bra. Har pga sjukdom och diverse bös haft dålig närvaro i skolan, fick möte idag och dem ville testa mig, så att dem kan bortse ifrån det. Jag har brukat dagligen i över ett år och imorgon vills det testas. Jag är 19, och det är tydligen upp till mig. Men säger jag nej så tolkar dem det ju ändå som ett ja. Ska ha möte om 3 veckor igen. Inte röka tills dess och testa mig då tänkte jag, för som det är nu kan jag verkligen inte klara mig
Risken är att jag inte kan slingra mig ur, och det är inte bra alls, fyfaaan....

Skulle det vara så att jag måste göra det imorgon, så måste jag sabotera testet. Vilket sätt är bäst då? Han ska stå och se så att jag pissar såklart, så valen är ju skitsmå.

Snälla ge mig tips och råd, åker jag dit så skiter det sig rejält!

Vad kan dem göra om jag tvärnekar? Förutom att tolka det som att jag är positiv, vad KAN dem göra?
Hur låter det om jag säger att jag är trött på att behöva göra prov ( gjort innan pga läkare och psykinlägg, torskade första gången) och visar under dessa 3 veckor att ett test inte behövs? Eller att det kan göras vid nästa möte?

Svar finns säkerligen i tråden, men den är hur lång som helst och jag stressar sönder så jag knappt kan skriva.

MvH/ Sleazer
2012-10-02, 16:45
Medlem
-charliesheens avatar
tänkte kolla hur det ligger till med tramadol för tillfället. visar det positivt om de skickar urinprov till analys?
2012-10-02, 17:00
Medlem
rantaruntiringis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
Okey helvete också, detta var inte bra. Har pga sjukdom och diverse bös haft dålig närvaro i skolan, fick möte idag och dem ville testa mig, så att dem kan bortse ifrån det. Jag har brukat dagligen i över ett år och imorgon vills det testas. Jag är 19, och det är tydligen upp till mig. Men säger jag nej så tolkar dem det ju ändå som ett ja. Ska ha möte om 3 veckor igen. Inte röka tills dess och testa mig då tänkte jag, för som det är nu kan jag verkligen inte klara mig
Risken är att jag inte kan slingra mig ur, och det är inte bra alls, fyfaaan....

Skulle det vara så att jag måste göra det imorgon, så måste jag sabotera testet. Vilket sätt är bäst då? Han ska stå och se så att jag pissar såklart, så valen är ju skitsmå.

Snälla ge mig tips och råd, åker jag dit så skiter det sig rejält!

Vad kan dem göra om jag tvärnekar? Förutom att tolka det som att jag är positiv, vad KAN dem göra?
Hur låter det om jag säger att jag är trött på att behöva göra prov ( gjort innan pga läkare och psykinlägg, torskade första gången) och visar under dessa 3 veckor att ett test inte behövs? Eller att det kan göras vid nästa möte?

Svar finns säkerligen i tråden, men den är hur lång som helst och jag stressar sönder så jag knappt kan skriva.

MvH/ Sleazer

Vad riskerar du genom att vägra bara, vilka konkreta saker står på spel?

Blir du inte av med barn, familj, jobb eller bostad tycker jag du vägrar bara.

Ångrar ofta som fan att jag gick med på skit o inte vägrade mer förut när jag kunde, innan all of the above stod på spel.
2012-10-02, 17:01
Medlem
rantaruntiringis avatar
Kanske dum fråga men om de som testar dig vet att du kört rc´s kan de testa för det då?
2012-10-02, 17:22
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaruntiringi
Vad riskerar du genom att vägra bara, vilka konkreta saker står på spel?

Blir du inte av med barn, familj, jobb eller bostad tycker jag du vägrar bara.

Ångrar ofta som fan att jag gick med på skit o inte vägrade mer förut när jag kunde, innan all of the above stod på spel.

Jag vet inte, för dem sade ju bokstavligen talat att om jag vägrar så ser dem det som ett positivt svar, och jag vet inte alls vad dem KAN göra. Tvinga mig, dra in Soc osv, någon som vet det bra?

Barn osv har jag inte så det är inget problem där direkt...
Dem ger en ju rätt att neka, men samtidigt så är det jävligt fult som dem gör, då dem som sagt ser det som ett positivt svar. Ett negativt test tror jag att jag måste ge dem, men jag behöver fan tid ifall det ska gå. Smal som fan är jag, och min metabolism är relativt hög, det är ju till en fördel iaf...

Det känns inte bra alltså
2012-10-02, 17:34
Medlem
rantaruntiringis avatar
[quote=Sleazer]Jag vet inte, för dem sade ju bokstavligen talat att om jag vägrar så ser dem det som ett positivt svar, och jag vet inte alls vad dem KAN göra. Tvinga mig, dra in Soc osv, någon som vet det bra?

Vilka är "dem"? Som kräver provet menar jag, och vad hotar de dig med?

Nåt med skolan?
2012-10-02, 17:49
Medlem
Sleazers avatar
[quote=rantaruntiringi]
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
Jag vet inte, för dem sade ju bokstavligen talat att om jag vägrar så ser dem det som ett positivt svar, och jag vet inte alls vad dem KAN göra. Tvinga mig, dra in Soc osv, någon som vet det bra?

Vilka är "dem"? Som kräver provet menar jag, och vad hotar de dig med?

Nåt med skolan?

Det är skolan alltså, dem har inte hotat mig med något på det sättet, än iaf. Med vad kan dem hota mig?
Med skola så menar jag rektorn och hans jävla sköterska alltså.
Så att dem kan utesluta att min frånvaro är pga droger.

Idag ville dem testa mig, men jag sade att jag inte kunde pissa då, så det skulle bli imorgon.
Tänkte köra med att inte pissa alls när jag är där( har sjukt svårt för det med sällskap ändå)
Och efter ett tag börja "bryta ihop" och säga att det funkar inte. Jag har psykiska besvär vilket dem vet, så det borde kanske funka? Säga att det drar upp en jävla massa skit som jag varit med om i samband med tidigare drogtest, ( Inget med skolan att göra, läkare som ville försäkra sig, neg alla gånger) och att jag inte klarar det. Är inte det bättre än ett " nej" ?

Ska ha möte om 3 veckor igen och tänkte få det så att jag kan "bevisa" att jag klarar skolan med 100% närvaro under tiden, och alt ta provet då. Tränar jag under veckorna så har jag otroligt mycket större chans att klara mig iaf...

Och, skulle jag torska, vad gör skolan då? Det är väl olika, men på ett ungefär vad kan hända med mig?
2012-10-02, 18:02
Medlem
gugglianos avatar
Kan redan ett pisstest visa vilka olika bensos man tagit? Sen en undran om stilnoct, om man har tagit det, och inte uppger det, då kommer det inte att synas även om man tagit 10-tals?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in