2008-12-25, 00:53
Bannlyst
Väger du normalt. Så tror jag att du är ren om 7 dagar. Träna Spring typ 30 min varje dag så du blir 100% säker.!
2008-12-28, 12:38
Medlem
syra_kukens avatar
meph

tja ska pissa på måndag:/ och tog 1g meph i tisdags och sen ca 1,5g i torsdagsnatten till fredags morgon..kommer det synas på stickan?
2008-12-28, 15:03
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syra_kuken
tja ska pissa på måndag:/ och tog 1g meph i tisdags och sen ca 1,5g i torsdagsnatten till fredags morgon..kommer det synas på stickan?

Nej, du kan vara 100% lugn. Det är lagligt att ha mephedrone i kroppen.
2008-12-28, 17:10
Medlem
iquits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Nej, du kan vara 100% lugn. Det är lagligt att ha mephedrone i kroppen.

Syns inte heller. Tog två dagar innan ett pisseprov (ovetandes) Inget syntes, och jag gjorde inget extra.
2008-12-28, 18:01
Medlem
CoiloCs avatar
Jag fick ett krampanfall för någon dag sedan och vaknade på akuten, blev tvingad att pissa och senaste gången jag intagit Concerta (Metylfenidat) var ca 16-18 timmar sedan (16-18 timmar innan jag pissade alltså).
Provet skulle skickas på analys, och jag har nu börjat förlora hoppet om att klara mig.
För jag har väl ungefär lika stor chans att klara mig som en snöbolls chans i helvetet?

Edit; Jag har Diabetes - kan jag skylla på det på något sätt?
Såg på erowid att om man har Diabetes kan det ge falskpositivt utslag på Amfetaminer.
Senast redigerad av CoiloC 2008-12-28 kl. 18:11.
2008-12-28, 20:21
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iquit
Syns inte heller. Tog två dagar innan ett pisseprov (ovetandes) Inget syntes, och jag gjorde inget extra.

Det syns, dom letar bar inte efter det och även ifall dom hittar det så kan dom inget göra.
2008-12-28, 21:11
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Jag fick ett krampanfall för någon dag sedan och vaknade på akuten, blev tvingad att pissa och senaste gången jag intagit Concerta (Metylfenidat) var ca 16-18 timmar sedan (16-18 timmar innan jag pissade alltså).
Provet skulle skickas på analys, och jag har nu börjat förlora hoppet om att klara mig.
För jag har väl ungefär lika stor chans att klara mig som en snöbolls chans i helvetet?

Edit; Jag har Diabetes - kan jag skylla på det på något sätt?
Såg på erowid att om man har Diabetes kan det ge falskpositivt utslag på Amfetaminer.

Om det inte var polisen som tog provet så kommer du inte åka dit. Man har tystnadsplikt när det gäller brott som ger mindre än 2(eller 1?) år, bland annat. Så du kan nog vara lugn, klart att man måste kolla om det var droger som orsakade anfallet, annars kanske du fått epilepsi.
2008-12-28, 22:49
Medlem
syra_kukens avatar
hmm..

det spelar inte roll om de e lagligt eller inte..de e så att de e för en behandling ja ska göra de..så de måste vara helt cleant annars e ja körd typ :/ ..e rätt nojig för att de ska visa nåt..finns de inget sätt att få ut de fortare ut kroppen? :P
2009-01-03, 03:17
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Om det inte var polisen som tog provet så kommer du inte åka dit. Man har tystnadsplikt när det gäller brott som ger mindre än 2(eller 1?) år, bland annat. Så du kan nog vara lugn, klart att man måste kolla om det var droger som orsakade anfallet, annars kanske du fått epilepsi.

Okej, tack så hemskt mycket!
Då vet jag iaf. att det inte kommer bli några rättsliga påföljder...

Har gått med nerverna på helspänn i flera dagar nu och väntar spänt på svaret.
Jag pissade den 26'e tror jag, någon som vet hur lång tid det kan ta innan man får svar?
Sega labbråttor med sega analyser...
Jag vill ju ha svaret NU!
Senast redigerad av CoiloC 2009-01-03 kl. 03:23.
2009-01-04, 02:29
Medlem
Hydeks avatar
Om jag röker hasch nu (cirkus 0.15 gram), kommer det visas på pisse/blodprov om 5-6 dagar?
2009-01-04, 04:10
Medlem
ctheys avatar
Ger inte Tramadol utslag på opiater?
2009-01-04, 13:45
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydek
Om jag röker hasch nu (cirkus 0.15 gram), kommer det visas på pisse/blodprov om 5-6 dagar?

Det blir du väl inte ens bäng på?
Nej, det kommer antagligen inte synas, om du inte har rökt en jävla massa tidigare.
Men drick en jävla massa vatten för ifall att...
Man kan aldrig vara nog säker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in