2010-10-28, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Har du redan drogtestat dig eller pissade du hemma?
Ja, om du dricker mycket så är chansen liten att du är positiv.
Jag pissade hemma, hehe... Men verkar inte bli idag, så tror jag klarar mig.
2010-10-28, 17:24
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunkerking
Jag pissade hemma, hehe... Men verkar inte bli idag, så tror jag klarar mig.
Okej, va bra. Då hinner du läsa på lite mer om ämnet.
2010-10-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Okej, va bra. Då hinner du läsa på lite mer om ämnet.
Borde vara lugnt imorgon? Gått 6 dagar då, gymmade i onsdags. Drack 3.5liter vatten + massa vitamintillskott och bl.a b och c vitaminer. Ska göra samma sak imorgon. Plus att jag rökte en liten mängd bara. Bör vara ren tycker jag då?
2010-10-28, 21:40
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Borde vara lugnt imorgon? Gått 6 dagar då, gymmade i onsdags. Drack 3.5liter vatten + massa vitamintillskott och bl.a b och c vitaminer. Ska göra samma sak imorgon. Plus att jag rökte en liten mängd bara. Bör vara ren tycker jag då?
Ja, du bör vara ren. Men för att vara på den säkra sidan så dricker du några lite vatten några timmar innan. Så mycket så att du måste pissa 2-3 gånger innan i alla fall.
Det finns faktiskt folk som har varit positiva efter en vecka när man bara rökt vid ett enstaka tillfälle så det finns en liten risk att du är positiv du också.
2010-10-28, 22:19
Medlem
Kan jag spä ut pisset med linsvätska?!?!?!?!??! SNABBT SVAR NU SNÄLLA

Skitsamma, ska pissa imorogn bitti. Är morgonpiss kass, eller? Funderar på att kliva upp 4 och äta samt dricka en jävla massa vatten o hoppas på det bästa.
Senast redigerad av bunkerking 2010-10-28 kl. 22:48.
2010-10-29, 23:18
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Kan jag spä ut pisset med linsvätska?!?!?!?!??! SNABBT SVAR NU SNÄLLA

Skitsamma, ska pissa imorogn bitti. Är morgonpiss kass, eller? Funderar på att kliva upp 4 och äta samt dricka en jävla massa vatten o hoppas på det bästa.
Har du sökt lite så har du haft svaren ganska snabbt.
Hur gick det?
2010-11-01, 10:02
Medlem
Hej! Skrev på sidan 181 tror jag men ville bara vara säker. När jag pissade så hade det ju säkerligen gått iaf 3 veckor kanske mer. Ni kan ju läsa mitt förra inlägg någon sida bak för att förstå lite bättre. Men det jag blev lite nervös för är att hon skickade mitt pissprov till karolinska för test. Är chansen stor att det finns kvar eller hur är det egentligen? Har tränat bra, druckit alkohol rätt mycket och vatten. C-vitamin, kaffe och dyligt. Svettats har jag också gjort.

Hon sa också att mitt piss såg utspätt ut men att det borde gå att söka igenom det ändå. Detta borde ju vara ännu bättre för min del ifall dem väljer att använda sig utav det? Kan ju få pissa om men det skulle ju bara vara skönt isf eftersom det gått ännu längre tid nu.

Har ni något att tillägga så gör det, tacksam för allt.
2010-11-04, 14:01
Medlem
Q: Är det lättare att torska hos polisen än soc?
A: JA. Polisen har av någon anledning mycket lägre gränsvärden för sina prover.

Vad är SOC för något?
2010-11-04, 15:31
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfghj
Q: Är det lättare att torska hos polisen än soc?
A: JA. Polisen har av någon anledning mycket lägre gränsvärden för sina prover.

Vad är SOC för något?
TS syftar på socialtjänsten.
2010-11-07, 22:35
Bannlyst
jag vet att det finns någonting som man lägger på naglarna som förstör (?) eller gör att provet blir negativt?
vad heter detta ämne och var kan jag få tag på det någonstans?
Läste om Vitamin B2, gör det att provet blir negativt eller bara att pisset blir gult?

tacksam för snabba svar då jag har en vän som ska pissa nu väldigt snart!
2010-11-08, 21:56
Bannlyst
SHIIIET. Kan alla ni som pissar bara sluta röka i några månader? Sen efter några pisseprov kan ni gör va fan ni vill utan att nojja er.

Typ diskmedel under naglarna sen pissar du ba på naglen , fast det gör så att provet blir ogiltigt, inga streck alls!

B vitamin gör pissset gult ba!
2010-11-08, 23:58
Medlem
wsbs avatar
Inga droger (exkl. alkohol, tobak, kaffe) på 2 månader, 3-4 motionspass (löpning) per vecka, vikt 65-70 kg, längd 178 cm.

Hur stor chansen:

Om jag intar 1 g kokain mellan 22:00 fredag - 04:00 lördag, pissar jag rent på måndag 8:00 då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in